Nakupování budoucnosti HP + média Den Země

Reklamace zboží značky Midea

Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.  Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Postup nahlášení reklamace:

  • Nahlášení na email: servis.midea@alza.cz 
    • Dodání fotky výrobního štítku (štítek se nachází na boční straně obalového materiálu/na zadní straně spotřebiče)
    • Číslo prodejního dokladu
    • Popis závady
  •   Po nahlášení závady bude zákazník nejpozději do 48 hod kontaktován autorizovaným servisem s domluvou na konkrétní termín opravy v místě bydliště.
  • V případě jakýchkoli dotazů se neváhejte obrátit na zákaznickou linku dostupnou 24 hodin denně 225 340 111 pro CZ a +421 2 5710 1800 pro SK 

  • Nejrychlejší a nejpohodlnější možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB02
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi