Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód PLATIMONLINE při objednávce nad 1 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

Velký soutěžní úlet Kafe i poštovné teď platíme my!
Zobrazit katalog

Servis v Alza.cz

Jednoduchý. Rychlý. Spolehlivý.


Jak můžu reklamovat zboží?

Nejrychlejší

Reklamace v autorizovaném servisu

Autorizované servisy přinášejí vyšší komfort, flexibilitu a rychlost při řešení Vašich reklamací. Pokud má váš produkt autorizovaný servis, je rychlejší a snazší reklamovat Váš výrobek přímo tam.

Vyhledat můj autorizovaný servis

Reklamace online

Zboží můžete jednoduše reklamovat pomocí našeho formuláře. Po vyplnění získáte RMA číslo. To pak spolu se zbožím donesete nebo pošlete na jakoukoliv z našich prodejen.

Reklamovat online

Osobně na prodejně

  • Zboží připravte a doneste na kteroukoliv z našich prodejen v CZ, SK, HU a AT, kromě prodejen budoucnosti na Floře a Antala Staška, které jsou bezobslužné a zatím neumožňují přijímat reklamace. 
  • Pro urychlení odbavení doporučujeme zadat reklamaci online
  • Rychlá a pohodlná reklamace na Alza TechZone v pražských Holešovicích.
    Samoobslužná reklamace, zadáte reklamaci online, sepíšete svými slovy a bez čekání na vyvolání předáte na sběrnou pozici našim pracovníkům. Stačí si v automatu na pořadové lístky zadat číslo reklamace z webu a se zbožím odevzdat jeden ze dvou lístků. O vyřízení Vás budeme informovat.
Více

Poštou nebo přepravní společností

  • Zboží připravte a bezpečně zabalte
  • Přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a vaší zpětnou adresou, případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz
  • Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu:
    Alza.cz - reklamace
    VGP Park, hala H2
    Do Čertous 2658/1,
    193 00 Praha 9 - Horní Počernice
Více

Chcete reklamovat mobil nebo tablet?

Před servisem telefonu či tabletu, resp. jeho reklamací, jej nejdřív zkuste uvést do továrního nastavení. Často může být chyba v aplikaci třetí strany, čímž se oprava telefonu, případně tabletu, vyřeší nesrovnatelně rychleji. Níže najdete návod, jak na to.
Jak vrátit telefon do továrního nastavení

Oprava mobilu či tabletu? Zálohujte svá data

Chcete reklamovat mobil či tablet anebo jej budete vracet do továrního nastavení? Pak nezapomeňte zálohovat svá data. Servis mobilů je totiž zpravidla spojen s jejich uvedením do továrního nastavení. Níže najdete návod, jak zálohovat telefony různých značek.
Jak zálohovat a obnovit telefon

Otázky a odpovědi

Zakoupil jsem zboží a není funkční

Zboží vraťte v rámci 14 denní lhůty. Osobně nebo poštou (s průvodním dopisem) na některou z našich prodejen.

Co potřebuji k reklamaci za dokumenty?

Číslo dokladu o koupi nebo objednávky. Pokud zboží pošlete poštou, nezapomeňte přiložit průvodní dopis, ve kterém podrobně popište závadu a uveďte kontakt na vás.

Je potřeba přinést i příslušenství?

Ano, příslušenství může být příčinou závady nebo být nezbytné pro řádné otestování přístroje. U televizorů vždy vezměte i stojan, samotná obrazovka by se mohla po cestě snadno poškodit.

Mám závadu na příslušenství, je potřeba k reklamaci přinést i hlavní výrobek?

Ano, obecně příslušenství není možné samostatně reklamovat, proto hlavní výrobek doporučujeme mít vždy s sebou.

Potřebuji originální obal od výrobku?

K reklamaci originální obal není třeba, ale je vhodné v něm zboží přenášet.

Může reklamaci vyzvednout někdo jiný?

Ano, stačí nám nahlásit tuto osobu jako kontaktní, telefonicky nebo přes kontaktní formulář. Zároveň je nutné, aby přebírající osoba měla u sebe originál příjmového dokladu o reklamaci.

Pokud jste firemní zákazník, případný dobropis předáme pouze osobě, která je uvedená v registraci.

Přijdu o svá data v zařízení?

Je to velmi pravděpodobné. Podaří-li se přístroj opravit, standardně se ze servisu vrací v továrním nastavení, které eliminuje případný negativní vliv aplikací třetích stran. Doporučujeme pravidelnou zálohu dat nejen před podáním reklamace. V článku Záloha dat telefonu najdete podrobný návod, jak před opravou mobilu zálohovat modely různých značek.

Dostal jsem v servise protokol o neopravitelnosti, co mám dělat?

Stačí nám originál zaslat poštou nebo se s ním dostavit na naši prodejnu. Po ověření protokolu u dodavatele vám zašleme dobropis pro vrácení platby za zboží.

Mohu si při reklamaci produktu vybrat, jestli chci nový produkt nebo vrátit peníze?

Ano, při zadávání reklamace si můžete stanovit preferovanou možnost řešení reklamace. Její konkrétní vyřešení se však stanovuje dle zákona.

Je nutné mít při reklamaci produktu s sebou doklad o zaplacení?

Ne, při reklamování produktu není nutné mít s sebou doklad. Postačí nám Váš e-mail, číslo objednávky či sériové číslo produktu.

Je možné vyřešit reklamaci produktu bez čekání?

Ano, reklamaci produktu do 1 000 Kč Vám vyřešíme ihned.

Popis reklamačního procesu v Alza.cz

Zadání reklamace a přidělení reklamačního čísla (RMA)

Přijetí zboží, kontrola technikem, oprava v servisu nebo výměna zboží

V průběhu reklamace jste informováni a vždy přesně víte, v jakém stavu je

Reklamaci řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle do 30 dnů

Co dělat, když ...

Zboží chci vrátit

Výrobek můžete do 14 dní od zakoupení vrátit, stačí vyplnit online formulář a zboží odeslat nebo donést na naši prodejnu.

Vrátit zboží

Dorazilo mi poškozené zboží

  • Pokud jste poškození zjistili do 48 hodin od převzetí, kontaktujte neprodleně přepravní společnost
  • V dalších případech se obraťte na naší infolinku 225 340 111 nebo zboží v co nejkratší možné době dovezte na kteroukoliv prodejnu Alza.cz
  • Doporučujeme pořídit fotodokumentaci a zboží donést kompletní, včetně obalového materiálu a příslušenství
Jak postupovat?

Potřebujete poradit s něčím jiným?

Kontaktujte naše call centrum

225 340 111
0
Vytisknout
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB12
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi