Jak to funguje?
Zjistíš orientační cenu zařízení
Vybereš zařízení, které chceš prodat a popíšeš v jakém je stavu.
Odneseš zařízení do AlzaBoxu
Zařízení vložíš do kteréhokoliv z více než 2 000 AlzaBoxů.
Počkáš na potvrzení
Zařízení zkontrolujeme. Potvrdíme cenu, nebo pošleme nový návrh.
Získáš prostředky na nákup nového
Pošleme ti slevový poukaz na další nákup.
Nejčastější dotazy
Jaká zařízení lze proměnit ve voucher?
Vyměňujeme následující zařízení zakoupená na Alza.cz: telefony, tablety, chytré hodinky, notebooky, herní konzole, objektivy a fotoaparáty.
Jak funguje využití slevy na další nákup?
Voucher lze uplatnit jednorázově při dalším nákupu, a to do data uvedeného na voucheru.
Co všechno má vliv na hodnotu voucheru, který mi Alza vystaví?
Stav produktu (opotřebení, kondice baterie), funkčnost jednotlivých funkcí, stáří produktu, dodané příslušenství a další.
Jak mohu produkt do výkupu odevzdat?
Zařízení je možné odevzdat nejpozději do 20 dnů po vyplnění online formuláře skrze rozsáhlou síť AlzaBoxů. Zařízení musí být pečlivě zabalené a označené číslem případu.
Do jaké doby dostanu za vykoupené zboží své peníze a jakou formou?
Do 5 dnů od vložení do AlzaBoxu vás budeme kontaktovat s nabídkou výkupní částky a po potvrzení bude vystaven voucher v této hodnotě.
Co když s navrženou hodnotou výkupu nebudu souhlasit?
V případě nesouhlasu vám zařízení zašleme zpět.
Platí nabídka výkupu i pro firemní zákazníky a registrované plátce DPH?
Ne, ale na rozšíření pro firemní zákazníky i plátce intenzivně pracujeme.
Je třeba k produktu dodávat příslušenství (sluchátka, nabíječka…)?
Není to podmínka výkupu, ale bez příslušenství bude výkupní cena ponížena o hodnotu chybějícího příslušenství.
Musím s výkupem nutně koupit nové zařízení nebo lze provést jen výkup?
Nákup nového zařízení není podmíněn pro uskutečnění výkupu.
Lze vykoupit i zařízení prodávané v jiné zemi? (např.: nakoupil jsme na Alza.sk, ale nyní žiji v ČR)
Výkup zařízení se týká pouze zařízení zakoupených na e-shopu Alza.cz