Objednali jste si na našem e-shopu zboží, ale z jakéhokoliv důvodu potřebujete objednávku stornovat? Ať už jste zaregistrovaný uživatel či nikoli, zrušit objednávku zvládnete na našich stránkách za několik málo minut nebo dokonce vteřin. V článku naleznete podrobný návod, jak na to!
Účet Moje Alza na našich webových stránkách má jednu obrovskou výhodu – uchovává v sobě přehledný seznam všech vašich objednávek, díky čemuž je jejich stornování a úprava velice rychlá. Pokud již máte uživatelský účet vytvořen, přihlaste se do něj pomocí emailové adresy a hesla na úvodní stránce Alza.cz.
Po přihlášení budete automaticky přesměrováni do sekce moje objednávky, kde naleznete přehled všech aktivních i vyřízených objednávek.
Následně vyhledejte požadovanou aktivní objednávku, klikněte na Podrobnosti a zvolte možnost Zrušit objednávku.
Nyní je objednávka v pořádku stornována a zařazena do již vyřízených objednávek ve vašem účtu Moje Alza. Jak je to s refundací online platby a vrácením peněz za už zaplacené objednávky se dozvíte v kapitole Storno předem zaplacené objednávky – kdy dostanu peníze zpět.
V případě že objednávka byla zpracována neregistrovaným uživatelem, je její zrušení podmíněno znalostí evidenčního čísla objednávky. Jelikož pro dokončení objednávky na našem e-shopu je nutné uvést aktivní emailovou adresu, toto evidentní číslo spolu s přímým odkazem na storno objednávky vždy naleznete právě ve vaší elektronické poště.
Potvrzující email obsahující evidenční číslo a odkaz na storno zpravidla dorazí několik minut po dokončení celé objednávky. Jakmile zprávu dohledáte, kliknutím na Stornovat objednávku budete odkázáni na stránku s podrobnostmi o objednávce, kde zvolte možnost Zrušit objednávku.
Nyní je objednávka v pořádku stornovaná, což můžete ověřit na stránkách Alza.cz tak, že do vyhledávače zadáte evidenční číslo objednávky. Jak je to s refundací online platby a vrácením peněz za už zaplacené objednávky se dozvíte v kapitole Storno předem zaplacené objednávky – kdy dostanu peníze zpět.
Pokud stornujete objednávku, která byla již předem zaplacena převodem anebo online platební kartou, o vrácení peněz se postaráme automaticky. Platby se snažíme vrátit v co nejkratším termínu, obvykle do 5 pracovních dnů. Nejpozději vám budou peníze vráceny do 14 dnů od zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy. V případě online platby kartou částku refundujeme k datu provedené transakce.
Jestliže stornujete zboží, na které byl uplatněn slevový kupón, platnost kupónu zaniká spolu se zrušením objednávky. Kupón tak nebude možné uplatnit při další objednávce.
Objednávku lze editovat pouze do té doby, dokud není zpracovaná. Zpracování obvykle probíhá do 30 minut od založení objednávky. Přiobjednat zboží, prodloužit platnost objednávky a změnit způsob platby nebo dodací adresu můžete vždy v detailu objednávky v sekci Moje Alza nebo skrze email kliknutím na odkaz Upravit objednávku. Přímo v podrobnostech objednávky naleznete veškeré úpravy, které jsou s ohledem na stav objednávky ještě možné. V případě, že objednávku již nelze dále upravovat, doporučujeme objednávku stornovat a vytvořit novou.
Máte i po přečtení návodu stále problémy se stornováním objednávky? Neváhejte se obrátit na naši infolinku + 420 225 340 111, která je zákazníkům dostupná 24 hodin denně nebo nás informujte formou kontaktního formuláře.