Milá Alzo, nebo obecně osobo na druhé straně kupní smlouvy než je nebohý zákazník, ideálně milá odpovědná osobo za prodej a PR: telefon v této konfiguraci si lidé objednali či zarezervovali hodně kvůli 6GB RAM. Ano, na výkonu u tohoto modelu se asi 4GB místo 6GB tolik nepozná (rozhodně ne u běžných uživatelů), ale celou dobu tvrdit (mnohokrát), že bude mít telefon paměť 6GB, pak od cca 28.10. do 3.11. rádiový klid a 4.11. prohlásit, že telefon bude mít 4GB a "omlouváme se za nejasnosti", je šizení zákazníka, neboť jste žádného zákazníka zatím neupozornili, že se změnily specifikace zboží (k horšímu), které si objednal. To je opravdu prasárna. V rámci slušného chování firmy vůči zákazníkům je na místě nabídnout všem zákazníkům, kteří učinili objednávku/rezervaci do data změny parametrů dodatečnou kompenzaci ať už ponížením ceny na úroveň nižšího modelu nebo např. prodloužením záruky, ideálně pak s možností volby. Co vy na to? Fér? Nebo budou jen další ošizení, rozlobení a zklamaní lidé?
Milá Alzo, nebo obecně osobo na druhé straně kupní smlouvy než je nebohý zákazník, ideálně milá odpovědná osobo za prodej a PR: telefon v této konfiguraci si lidé objednali či zarezervovali hodně kvůli 6GB RAM. Ano, na výkonu u tohoto modelu se asi 4GB místo 6GB tolik nepozná (rozhodně ne u běžných uživatelů), ale celou dobu tvrdit (mnohokrát), že bude mít telefon paměť 6GB, pak od cca 28.10. do 3.11. rádiový klid a 4.11. prohlásit, že telefon bude mít 4GB a "omlouváme se za nejasnosti", je šizení zákazníka, neboť jste žádného zákazníka zatím neupozornili, že se změnily specifikace zboží (k horšímu), které si objednal. To je opravdu prasárna. V rámci slušného chování firmy vůči zákazníkům je na místě nabídnout všem zákazníkům, kteří učinili objednávku/rezervaci do data změny parametrů dodatečnou kompenzaci ať už ponížením ceny na úroveň nižšího modelu nebo např. prodloužením záruky, ideálně pak s možností volby. Co vy na to? Fér? Nebo budou jen další ošizení, rozlobení a zklamaní lidé?