Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód PLATIMONLINE při objednávce nad 1 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

Velký soutěžní úlet Vyzbroj se proti alergii s Alza Zdraví!

Alza Premium - Nejčastěji kladené dotazy

Otázky a odpovědi Alza Premium

Co obsahuje Alza Premium?

Alza Premium obsahuje množství služeb a výhod, které mají primárně za cíl vám maximálně zpříjemnit celý nákupní a ponákupní proces. Jedná se konkrétně o:
- Doprava zdarma na vše
- Exkluzivní Premium Deals
- 18 měsíců na vrácení
- Okamžité vyřízení reklamací
- Přednostní přístup
- Osobní asistent
- Alza Home Box
K tomu navíc máte:
- Předplatné časopisů zdarma
- Předplatné novin zdarma

Vztahuje se doprava zdarma opravdu na vše?

Ano, členové Alza Premium mají skutečně dopravu na vše zdarma. Bez ohledu na cenu zboží, jeho velikost či počet kusů. Stačí v nabídce vybrat jednu z doprav označených ikonkou „Zdarma“. Zboží vám zdarma dovezeme přímo domů, nebo na jakékoli naše výdejní místo (prodejnu, AlzaBox, nebo AlzaDrive). V případě nadstandardní služby – jako například vynesení zboží až do bytu, základní instalace a odvozu starého spotřebiče – je možné si tuto službu stále zakoupit. Doprava zdarma se nevztahuje na poplatky za vybrané způsoby plateb, jako je například platba dobírkou u přepravců.

Jak funguje 18 měsíců na vrácení zboží?

Tato výhoda Alza Premium se řídí podmínkami služby Nic neriskuj. V době do 18 měsíců od zakoupení zboží máte možnost jej Alze bez udání důvodů vrátit a my jej od vás vykoupíme zpět. Abyste mohli tuto službu využít, tak je potřeba ji zakliknout při objednávání zboží. Alza Premium Členové mají tuto službu zvýhodněně a nic za její pořízení neplatí. Každý měsíc se cena zboží snižuje o 3 %. Pro úspěšné využití této služby musíte být členem Alza Premium v době zakoupení i v době vrácení zboží.

Jak často se mění Premium Deals?

Premium Deals se mění každý týden v pondělí a jsou vybírány dle konkrétního tématu, které reflektují například roční období, významný den/svátek, či přání zákazníků. Každý týden se tak můžete těšit na nové zboží za exkluzivní ceny. Od každého produktu můžete zakoupit pouze 1 ks, není-li uvedeno jinak.

Jak funguje Okamžité vyřízení reklamace?

Díky této výhodě nemusíte na vyřízení reklamace čekat až 30 dní (tedy zákonnou lhůtu na vyřízení reklamace), ale při reklamaci do 90 dnů od zakoupení vám dáme nový výrobek za reklamovaný okamžitě. Pokud konkrétní výrobek není aktuálně k dispozici na dané prodejně, tak vám jej do 48 hodin předáme. Služba je platná pouze v době členství Alza Premium. Službu nemusíte nijak zvlášť objednávat či zařizovat. Vztahuje se na zboží zakoupené na Alza.cz s výjimkami uvedenými v Kompletních podmínkách (jako například otevřené drogistické zboží, použitý elektronický obsah, či použité holicí strojky).

Co je to Přednostní přístup?

Díky přednostnímu přístupu na našich prodejnách nebudete čekat ve frontě, ale zboží vám vydáme přednostně a bez zbytečného čekání. Připravujeme pro vás také další výhody v rámci této služby, jako přednostní přístup k novým produktům a slevám.

Jaké časopisy jsou v Alza Premium zdarma?

Nabídku časopisů se snažíme stále rozšiřovat a naším cílem je, aby v Alza Premium bylo alespoň 10 časopisů širokého spektra zaměření, ze kterého si vybere každý. Časopisy jsou pouze pro platící členy Alza Premium a naleznete je po přihlášení v sekci Moje Alza - Moje knihovna - Časopisy.

Jak fungují Noviny zdarma?

Každý člen Alza Premium dostane Mladou frontu DNES a Lidové noviny na půl roku zdarma. Pokud Premium zrušíte, noviny přestanete dostávat. Noviny můžete číst v aplikaci Alza Media, nebo na webu Alza.cz v sekci Moje Alza - Moje knihovna - Časopisy. Noviny můžete číst i offline. Nejdříve je potřeba si je stáhnout (stačí kliknout na aktuální vydání a stáhne se).

Kdy mi uvolníte 1 Kč, kterou jste rezervovali pro ověření platební karty?

1 Kč budete mít uvolněnou do 7 až 30 dnů. Doba závisí na vaší bance. 1 Kč nikdy neopustila váš účet, je pouze dočasně rezervována pro účely ověření karty.

Vrátíte mi polovinu peněz, pokud členství zruším v polovině období?

Službu máte předplacenou, peníze nelze vracet. Všechny vaše výhody můžete čerpat až do konce období, na které je máte předplaceno.

Zboží jsem kupoval jako člen, ale členem již nejsem. Lze zboží i tak vrátit do 18 měsíců?

Ne, nárok na vrácení zboží na 18 měsíců mají jen členové Alza Premium. Doporučujeme proto případně vracet zboží ještě v čase, kdy jste členem Alza Premium.

Alza Premium jsem ukončil. Proč mi stále chodí e-maily Alza Premium?

Pravděpodobně stále čerpáte dobu, po kterou máte Alza Premium zaplaceno. Po skončení tohoto období e-maily chodit přestanou.

Jak zruším své předplatné?

Své předplatné zrušíte kliknutím na automatické obnovování v sekci Moje Alza Premium. Poté dočerpáte dobu, po kterou máte členství zaplaceno a služba se zruší. U trial verze se služba zruší ihned.

0
Vytisknout

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB8
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi