Emise pro AP+ v app - všechny segmenty P&G MS v hokeji_CZ

Alza Premium - Nejčastěji kladené dotazy

Otázky a odpovědi Alza Premium

AlzaPlus+ a Alza Premium: jak se liší?

AlzaPlus+ a Alza Premium jsou dvě rozdílné služby. Členství v AlzaPlus+ vám již od 25 Kč/ročně měsíčně (při roční platbě) zajistí doručení zdarma do Alzaboxů, na prodejny a další odběrná místa. Alza Premium nabízí zdarma veškerou dopravu a kromě toho ještě řadu dalších výhod. Více informací o službě AlzaPlus+ najdete v našem článku.

Co obsahuje Alza Premium?

Alza Premium obsahuje množství služeb a výhod, které mají primárně za cíl vám maximálně zpříjemnit celý nákupní a ponákupní proces. Jedná se konkrétně o:
- Doprava zdarma na vše
- Exkluzivní Premium Deals
- Garance nejlepší ceny
- Okamžité vyřízení reklamací
- Přednostní přístup
- Osobní asistent

Vztahuje se doprava zdarma opravdu na vše?

Ano, členové Alza Premium mají skutečně dopravu na vše zdarma. Bez ohledu na cenu zboží, jeho velikost či počet kusů. Stačí v nabídce vybrat jednu z doprav označených ikonkou „Zdarma“. Zboží vám zdarma dovezeme přímo domů, nebo na jakékoli naše výdejní místo (prodejnu, AlzaBox, nebo AlzaDrive). V případě nadstandardní služby – jako například vynesení zboží až do bytu, základní instalace a odvozu starého spotřebiče – je možné si tuto službu stále zakoupit. Doprava zdarma se nevztahuje na poplatky za vybrané způsoby plateb, jako je například platba dobírkou u přepravců.

Jak funguje Okamžité vyřízení reklamace?

Díky této výhodě nemusíte na vyřízení reklamace čekat až 30 dní (tedy zákonnou lhůtu na vyřízení reklamace), ale při reklamaci do 90 dnů od zakoupení vám dáme nový výrobek za reklamovaný okamžitě. Pokud konkrétní výrobek není aktuálně k dispozici na dané prodejně, tak vám jej do 48 hodin předáme. Služba je platná pouze v době členství Alza Premium. Službu nemusíte nijak zvlášť objednávat či zařizovat. Vztahuje se na zboží zakoupené na Alza.cz s výjimkami uvedenými v Kompletních podmínkách (jako například otevřené drogistické zboží, použitý elektronický obsah, či použité holicí strojky).

Co je to Přednostní přístup?

Díky přednostnímu přístupu na našich prodejnách nebudete čekat ve frontě, ale zboží vám vydáme přednostně a bez zbytečného čekání. Připravujeme pro vás také další výhody v rámci této služby, jako přednostní přístup k novým produktům a slevám.

Je součástí výhod Alza Premium i předplatné na noviny a časopisy?

Předplatné novin a časopisů jsme pozastavili k 21. 10. 2022. Za případné komplikace se omlouváme.

Vrátíte mi polovinu peněz, pokud členství zruším v polovině období?

Službu máte předplacenou, peníze nelze vracet. Všechny vaše výhody můžete čerpat až do konce období, na které je máte předplaceno.

Alza Premium jsem ukončil. Proč mi stále chodí e-maily Alza Premium?

Pravděpodobně stále čerpáte dobu, po kterou máte Alza Premium zaplaceno. Po skončení tohoto období e-maily chodit přestanou.

Jak zruším své předplatné?

Své předplatné zrušíte kliknutím na automatické obnovování v sekci Moje Alza Premium. Poté dočerpáte dobu, po kterou máte členství zaplaceno a služba se zruší. U trial verze se služba zruší ihned.

Jak postupovat, pokud jste zde nenašli odpověď?

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Pak nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře.

Vytisknout

P-DC1-WEB03
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací