Do svého AlzaBoxu můžete vrátit, nebo reklamovat zboží. To vše s veškerým pohodlím, na které jste zvyklí při vyzvedávání zásilek. A nejen to! Po vyřízení reklamace si můžete zařízení v AlzaBoxu i vyzvednout.
„Rychle, jednoduše a zdarma do AlzaBoxu a zpět!“
i
AlzaBox aneb reklamace tam a zase zpět!
Nyní můžete zboží prostřednictvím AlzaBoxu nejen reklamovat, ale také si vyměněné nebo opravené zboží vyzvednout!
Schránky nejsou nafukovací, maximální rozměr balíčku, který lze do AlzaBoxu vložit, je 43 × 33 × 57 cm. Schránku v AlzaBoxu vám otevřeme automaticky podle velikosti zboží, ale kdyby se do schránky náhodou nevešlo, máte možnost otevřít větší schránku. Pokud je váš balík větší, přineste nám jej na kteroukoliv pobočku Alzy nebo ho zašlete přepravní společností. Více informací v článku Servis v Alza.cz.
Nemusíte se obávat dodatečných nákladů. Nejvyšším nákladem bude váš čas, a i ten jsme snížili na minimum – u boxu nebudete déle než půl minuty.
Většina uživatelů AlzaBoxů oceňuje jejich flexibilitu, protože si mohou vyzvednout balíček kdykoliv chtějí. Stejnou volnost máte i při vrácení zboží a reklamaci.
Neřekneme vám nyní asi nic nového, ale opakování je matkou moudrosti…a proto rádi připomeneme program AlzaPlus+, se kterým za pouhých 25 Kč měsíčně získáte možnost doručení do AlzaBoxu zdarma. A to klidně každý den.
Více informací na téma „Jak reklamovat a vrátit zboží“ najdete v článku Servis v Alza.cz.
Napsat nám můžete prostřednictvím Kontaktního formuláře.
Potřebujete poradit s něčím jiným? Kontaktujte naše call centrum 225 340 111.