Alza Dny květen 2. týden BOOST JBL
Zobrazit katalog

Reklamace, či vrácení? Snadno do AlzaBoxu.

Do svého AlzaBoxu můžete vrátit, nebo reklamovat zboží. To vše s veškerým pohodlím, na které jste zvyklí při vyzvedávání zásilek.

„Rychle, jednoduše a zdarma do AlzaBoxu.“

AlzaBox

Jak na to?

  1. Ve svém účtu si založte reklamaci online.
  2. Označte balíček číslem reklamace.
  3. Na jakémkoliv AlzaBoxu stiskněte volbu „Odeslat“, zadáte číslo reklamace a balíček vložíte do otevřené schránky.
  4. A je to!

Jediným omezením je rozměr zásilky

Schránky nejsou nafukovací, maximální rozměr balíčku, který lze do AlzaBoxu vložit, je 43 × 33 × 57 cm. Schránku v AlzaBoxu vám otevřeme automaticky podle velikosti zboží, ale kdyby se do schránky náhodou nevešlo, máte možnost otevřít větší schránku.


Reklamace i vrácení přes AlzaBoxy jsou zdarma

Nemusíte se obávat dodatečných nákladů. Nejvyšším nákladem bude váš čas, a i ten jsme snížili na minimum – u boxu nebudete déle než půl minuty.


Balíček můžete odevzdat kdykoliv 

Většina uživatelů AlzaBoxů na nich miluje flexibilitu, protože mohou vyzvednout balíček kdykoliv chtějí. Stejnou flexibilitu máte i s vrácením zboží a reklamacemi.


Chtěli byste zdarma i doručení do AlzaBoxu? 

Neřekneme vám nyní asi nic nového, ale opakování je matkou moudrosti…a proto rádi připomeneme program AlzaPlus+, se kterým za pouhých 25 Kč měsíčně získáte možnost doručení do AlzaBoxu zdarma. A to klidně každý den.

Vytisknout
P-DC1-WEB09
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací