Dobrý deň, ako dlho treba kameru nabíjtať a koľko vydrži keď ju nechcem mať zapojenú v aute v nabíjačke? Ďakujem.
Dobrý deň, ako dlho treba kameru nabíjtať a koľko vydrži keď ju nechcem mať zapojenú v aute v nabíjačke? Ďakujem.
Dobrý deň, ako dlho treba kameru nabíjtať a koľko vydrži keď ju nechcem mať zapojenú v aute v nabíjačke? Ďakujem.
Dobrý deň, prosím vás kameru som si kúpil včera a normálne mi šla zapnúť a všetko v pohode a dnes mi nejde ani zapnúť a je nabitá. Nemôže to mať niečo s SD kartou ? Ďakujem pekne za info.
Dobrý deň, prosím vás kameru som si kúpil včera a normálne mi šla zapnúť a všetko v pohode a dnes mi nejde ani zapnúť a je nabitá. Nemôže to mať niečo s SD kartou ? Ďakujem pekne za info.
Dobrý den, při zastavení na křižovatce se mi zastaví nahrávání a pokračuje zase až po rozjezdu, lze nastavit, aby nahrávání běželo nepřetržitě? Předem děkuji
Dobrý den, při zastavení na křižovatce se mi zastaví nahrávání a pokračuje zase až po rozjezdu, lze nastavit, aby nahrávání běželo nepřetržitě? Předem děkuji
Dobrý den, koupila jsem kamerku do auta od niceboy a jsem s ní spokojena, jen má menší vadu. Nemůžu se dostat do menu a nastavit datum, čas, atd.. Dle návodu tlačítko funguje po delším stisknutí na parkovací kameru, to funguje. Ale po kratším stisknutí, abych se dostala do menu, se nic nestane. Můžete mi prosím poradit, co bych s tím mohla udělat, abych nemusela reklamovat? Děkuji za radu.
Dobrý den, koupila jsem kamerku do auta od niceboy a jsem s ní spokojena, jen má menší vadu. Nemůžu se dostat do menu a nastavit datum, čas, atd.. Dle návodu tlačítko funguje po delším stisknutí na parkovací kameru, to funguje. Ale po kratším stisknutí, abych se dostala do menu, se nic nestane. Můžete mi prosím poradit, co bych s tím mohla udělat, abych nemusela reklamovat? Děkuji za radu.
U kamery Pilot Q1 je uvedeno, že natáčí v "interpolovaném" Full HD. To je nějaké horší HD ? U kamery Pilot Q3 je uvedeno že je tam reálné Full HD. Takže teprve toto je to opravdové Full HD ? Je tedy obraz z kamery Q3 znatelně lepší než z Q1? Ještě uvažuji i o kameře Pilot XS, ta je o něco dražší. Jaké má výhody oproti Q1 nebo Q3 ? Stejně ale nerozumím když je uvedeno: Rozlišení videa: 1920 x 1080p 30fps, 1280 x 720p 30fps Proč jsou vedle sebe dva různé údaje ?
U kamery Pilot Q1 je uvedeno, že natáčí v "interpolovaném" Full HD. To je nějaké horší HD ? U kamery Pilot Q3 je uvedeno že je tam reálné Full HD. Takže teprve toto je to opravdové Full HD ? Je tedy obraz z kamery Q3 znatelně lepší než z Q1? Ještě uvažuji i o kameře Pilot XS, ta je o něco dražší. Jaké má výhody oproti Q1 nebo Q3 ? Stejně ale nerozumím když je uvedeno: Rozlišení videa: 1920 x 1080p 30fps, 1280 x 720p 30fps Proč jsou vedle sebe dva různé údaje ?
Dobrý den, po jak dlouhé době se kamera sama vypne při zjištění ukončení nabíjení (při vypnutí motoru).
Dobrý den, po jak dlouhé době se kamera sama vypne při zjištění ukončení nabíjení (při vypnutí motoru).
kamera mi nedrží na skle. čo s tým robiť?
kamera mi nedrží na skle. čo s tým robiť?
Dobrý deň Ked je kamera v parkovacom režime tak musí byť stále napojený na nabíjačke?
Dobrý deň Ked je kamera v parkovacom režime tak musí byť stále napojený na nabíjačke?
Dobrý den, jaká je výdrž baterie po nabytí. Funguje i bez stálého připojení?
Dobrý den, jaká je výdrž baterie po nabytí. Funguje i bez stálého připojení?
Dobrý den, když kameru připojím přes dodaný kabel v balení do 12V zasuvky, tak se mi zobrazí na displeji menu: úložiště a pc kamera, jako kdybych to připojila k počítači. Já to chci ale jen nabíjet a jet a přitom natáčet. Při tomto zobrazeném menu s tím ale nejde nic dělat. Zvolím "úložiště" a objeví se jen modrá obrazovka a nejde nic, kamera nenatáčí. Když odpojim ze zásuvky, opět je vše v pořádku, kamera jede. Ale zase se nenabíjí a brzy se vybije. Co s tím? Je něco s tím kabelem? Děkuji.
Dobrý den, když kameru připojím přes dodaný kabel v balení do 12V zasuvky, tak se mi zobrazí na displeji menu: úložiště a pc kamera, jako kdybych to připojila k počítači. Já to chci ale jen nabíjet a jet a přitom natáčet. Při tomto zobrazeném menu s tím ale nejde nic dělat. Zvolím "úložiště" a objeví se jen modrá obrazovka a nejde nic, kamera nenatáčí. Když odpojim ze zásuvky, opět je vše v pořádku, kamera jede. Ale zase se nenabíjí a brzy se vybije. Co s tím? Je něco s tím kabelem? Děkuji.
We use 8 categories of cookies on our website:
Technical cookies
These are strictly necessary for the functioning of the website and the features you choose to use. Without them, our website would not work; you wouldn't be able to log in to your user account, for example.Functionality cookies
These cookies allow us to remember your basic choices and improve the user experience. These include remembering your preferred language or allowing you to stay logged in permanently.Social media cookies
These cookies allow us to easily link you to your social media profile and, for example, allow you to share products and services with your friends and family.Content personalisation
These cookies allow us to show you content and ads according to the information we have about you to best meet your needs. This includes what content you have viewed, or on what device you are accessing our website.Non-personalised advertising
These cookies allow us to show you general ads for products and services.Personalised advertising
Thanks to these cookies, we and our partners can offer you relevant products and services based on your purchases, your shopping behaviour and your preferences.Audience metrics
These cookies allow us to optimise our site for your convenience based on how you use it. The aim is to remember or anticipate your choices. This includes, for example, the use of features, their location, or the behaviour on the page.Third party cookies
These are third party cookies, and you can find out more about them and our partners here.By giving your consent to the processing of cookies, functionality and analytical cookies will be installed on the device you use to browse the website (click on the "I understand" button for both categories, or you can select only one of the categories by clicking on the "Settings" button). We always install technical cookies on your device, even without your explicit consent, because without them our website would simply not work.
You can revoke your consent to the processing of cookies. In connection with our company's cookie processing, you also have the following rights: the right to access cookies, delete, modify, supplement and correct them, restrict processing and the right to lodge a complaint with the Office for Personal Data Protection. Read more about your rights.
For even more detailed information about how we process cookies, please see our Personal Data Protection Policy.