Alza.cz
Zobrazit katalog

Artifact dostane kampaň pro jednoho hráče (NOVINKA)

• Autor: Ondřej Zeman

Když jsme vás naposledy informovali o karetní hře Artifact, byl herní svět nadšen informacemi naznačujícími to, že komplet mohl být překopán dle přání hráčů. V rámci naší dnešní novinky tu pro vás máme slušnou dávku informací, skrze něž vám nastíníme některé budoucí změny po stránce hratelnosti, formát otevírání karet, či důvod, proč se vývojáři z Valve rozhodli do své hry přidat kampaň pro jednotlivce.

Artifact; screenshot: obchod

Artifact (hra) | Dota (IP)

Digitální karetní hru Artifact vyvíjí a vydává společnost Valve Corporation. Artifact vyšel 28. 11. 2018 na PC bez českého překladu. Hra obsahuje multiplayer. | Homepage


Články: | Recenze Artifact

V rámci změn dojde v Artifact k úpravě fungování zbroje a řady dalších mechanik

Přestože byl Artifact už při vydání velmi zajímavým projektem, některé jeho herní mechanizmy nepatřily díky svému zpracování mezi nejpřístupnější. Čemuž ve finále nepomohlo ani prodávání karet za nekřesťanské peníze. Valve si naštěstí po čase uvědomilo, kde přesně udělalo chybu, a tak začalo aktivně naslouchat hlasu komunity, která toužila po změnách různého charakteru. Vývojáři jí nakonec ovšem vyhověli jen v určitých ohledech. Koncept iniciativy v budoucnu zůstane kupříkladu víceméně nezměněn. Hráči se stále budou v provádění akcí na jednotlivých liniích střídat. Vyloženě ovládnout budou schopni právo prvního tahu jen skrze kouzla, která díky změnám naleznou v položce rychlé magie.

Artifact - My first deck I GEM (Gameplay)

Při vydání byl mechanizmus many v Artifact zpracován tak, že každá linie disponovala svou zásobou.

Proměnou projde v Artifact také koncept many. Namísto toho, aby měla každá linie svou vlastní studnici, dostanou všechny jeden centrální zdroj, který bude podobně jako v minulosti startovat na třech jednotkách a navyšovat se v průběhu kol o jeden bod. Některé schopnosti a kouzla mají být podle vývojářů funkční mezi liniemi. Primární karty však budou fungovat jen na frontě s hrdinou zastupující její barvu. Cena dovedností ovšem má být snížena tak, aby slabší a středně efektivní zaklínadla nebylo vůbec náročné vynést. Vyloženě silné svitky však budou mít stále vysokou hodnotu nutící vás k tomu, abyste si jejich užití pořádně rozmysleli.

Změněno má být vedle mechanizmu magie též fungování některých prvků definujících reakce určitých karet. Transformována má být kupříkladu zbroj, která dělala z několika postav prakticky nezničitelná monstra schopná absorbovat nemalé množství zranění. Novější verze tohoto aspektu má pracovat tak, že každý bod výstroje sníží o jeden stupeň efektivitu nepřátelského úderu, díky čemuž se s tanky už bude snazší vypořádat. Novinkou má být oslabení – jakmile na takto poznamenanou jednotku někdo zaútočí, zranění automaticky poputuje do věže, což do jisté míry připomíná mechanizmy Noxusu z Legends of Runeterra, kde však pracují tvůrci s myšlenkou průrazného zranění.

Artifact - Red Deck Win I GEM (Gameplay)

Postava s brněním byla problémem hlavně v pozdějších fázích zápasu, kdy dokázala pohltit nemalé zranění.

Nastíněna byla tvůrci také podoba nového konceptu otevírání karet. K čerstvým přírůstkům do vašeho balíčku se dostanete hraním jakéhokoliv z režimů, jež Artifact nabízí. Samotné tempo, jakým je budete získávat, nemá být dle vývojářů nikterak závratné. Stále by vám však měly přibývat slušným tempem. Nováčci by se při hraní měli střetávat primárně s hráči disponujícími podobně velkým paklíkem karet, což považuji za dobré řešení, nikdo přeci jen nechce hned ze startu bojovat proti veteránům s téměř nekonečnými možnostmi. Pokud by chtěli otestovat vyšší metu, budou mít možnost vyzkoušet režim Hero Draft. Finálním bodem mají být hodnocené zápasy, které budou zřejmě bez výraznějších limitací.

Jednou z největších novinek, s nimiž nová verze Artifact časem přijde, bude kampaň. Podle slov vývojářů se na ně totiž hráči stabilně obraceli s myšlenkou, že by nebylo vůbec špatné skrze Artifact vyprávět příběhy univerza, ve kterém se odehrává DOTA 2. Nakonec se proto rozhodli, že pro své dílo vytvoří na jednotlivce orientované scénáře, díky kterým se s vysokou pravděpodobností dozvíme více o herním světě a jeho obyvatelích, v jejichž osudech se skrývá nemalý potenciál. Zajímavou myšlenkou je, že by na děj zacílené linky měl být navázán systém vývoje, takže vlastně ve finále bude jen na vás, zda budete hrát kompetitivně, či si budete vychutnávat příběh. Vždy dostanete odměnu motivující vás k dalšímu hraní. Artifact vyšel 28. listopadu 2018 na PC.

• Zdroje: steamcommunity.com

i Mohlo by vás zajímat
3,0
Magic the Gathering: Chandra
Kniha - autor Vita Ayalová, 96 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
169,-
Skladem > 5 ks u dodavatele
Objednací kód: FKP0326453
Vytisknout
P-DC1-WEB12
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon