• Autor: Alexandra Vaníková
Letošní herní konference E3 startuje už za pár dní a nejeden fanoušek Call of Duty očekává, že nejnovější přírůstek v populární FPS sérii bude oznámen právě během jedné z chystaných online prezentaci. Poslední zprávy však hovoří o opaku. Více v naší novince.
Ilustrační obrázek, zdroj: Sledgehammer Games
Call of Duty: Vanguard (hra) | Call of Duty (IP)
FPS Call of Duty: Vanguard je součást herní série Call of Duty. Titul vyvíjí studio Sledgehammer Games a vydává společnost Activision. Hra vychází údajně v listopadu 2021 na PC, PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series X/S pravděpodobně bez české lokalizace a obsahuje multiplayer.
Podle renomovaného portálu videogameschronicle.com odvolávajícího se na vlastní zdroje nebude nejnovější Call of Duty: Vanguard z dílny Sledgehammer Games oznámeno během letošní konference E3. Vydavatel Activision se údajně rozhodl pro prezentaci nejnovějšího titulu v Call of Duty sérii později v létě prostřednictvím eventu v režimu Warzone, kde jsme v minulosti byli svědky teasovaní i zatím posledního vydaného Cold War.
Videoherní web potvrdil zasazení titulu do období druhé světové války a také jeho název – Call of Duty: Vanguard. Vydání máme údajně očekávat na konzolích současné i minulé generace a PC v listopadu tohoto roku. Hra nabídne kampaň, multiplayer a zombie módy zasazeny v evropských i tichomořských bojištích druhé světové války. Podle dataminerů se na vývoji zombie módů podílejí vývojáři z Treyarchu stojící za Call of Duty: Cold War, které také nabídlo vlastní Zombies režim.
Dosud jsme měli ve Warzone tu čest pouze se zbraněmi ne staršími než 40 let. Vyzkoušet si však battle royale s dobovými smrtícími hračkami z druhé světové bude rozhodně zajímavé.
Ilustrační obrázek, zdroj: Sledgehammer Games
Video Games Chronicle také přináší informace o integrováni Call of Duty: Vanguard do free to play režimu Warzone. Dosud největší a nejambicióznější mapu pro Warzone zasazenou v Tichomoří druhé světové války máme očekávat v době vydání Vanguard, ne až několik měsíců po vydání hry, jako v případě Cold War. Zdolávat dlouhé vzdálenosti na této velké mapě budeme pomocí různých druhů dopravních prostředků a Video Games Chronicle avizuje také technologická vylepšení pomocí enginu použitého v Call of Duty: Modern Warfare (2019) a Warzone (COD: Cold War běželo na jiném enginu).
Všechna interní studia Activision prý momentálně pracují na Call of Duty, čemuž se nelze divit. Teprve nedávno značka Call of Duty oslavovala dva významné milníky – 100 milionů hráčů ve Warzone a 400 milionů prodaných kopií všech „hlavních“ Call of Duty (od roku 2003). Pro Activision tak jde o hlavní prioritu, což dokazuje rozhodnutí vydavatele do vývoje Warzone zapojit tvůrce Crash Bandicoot 4 – studio Toys for Bob, a plány Activision najmout 2 000 dalších tvůrců za účelem rozšíření některých vývojářských týmů (pravděpodobně těch zabývajících se Call of Duty).
• Zdroje: videogameschronicle.com