Path of Exile 2 (OZNÁMENÍ) se bude odehrávat dvacet let po událostech prvního dílu

Na herní scéně existuje jen hrstka projektů, které se jsou schopny vymanit ze stínu dominantního zástupce svého žánru. Diablovce Path of Exile se to i přes minimální šanci na úspěch díky dobře zpracovanému nápadu, propracovaným herním mechanizmům a bezplatném modelu povedlo. Její tvůrci v předchozích dnech představili pokračování tohoto vyvedeného dílka. Nač se můžeme v Path of Exile 2 těšit, vám nastíní naše dnešní oznámení.

Oznámení

Path of Exile 2; screenshot: hrdina

• Žánr: Akční online RPG • Multiplayer: Ano • Vývojář: Grinding Gear Games • Vydavatel: Grinding Gear Games • Platformy a Datum vydání: (PC, PS4, Xbox One)? (2020/2021) Homepage • Čeština: Ne

Path of Exile 2 – Oznámení

1. Přestože Path of Exile 2 nese číslovku, nemá se jednat o tradiční pokračování
  2. HW nároky pro Path of Exile 2 PC

Přestože Path of Exile 2 nese číslovku, nemá se jednat o tradiční pokračování

• Oznámení: 18. 11. 2019 • Autor: Ondřej Zeman

Nedávno nám Blizzard za pomoci Overwatch 2 ukázal, že lze namísto nových her vydávat větší expanze, a tak dlouhodobě podporovat původní projekt. Nyní se podobnou cestou vydali také vývojáři z Grinding Gear Games, kteří při představení Path of Exile 2 oznámili světu, že se spíše než o novou hru bude jednat o překvapivě rozsáhlý datadisk, jenž bude nabízet veškerý obsah, jímž disponuje Path of Exile. Jako bonus v něm však nalezneme čerstvý příběh, výrazně vylepšenou grafiku a fyziku, což tato hra potřebovala už nějaký ten pátek jako sůl.

Path of Exile 2 – Official Trailer

Nové Path of Exile 2 bylo představeno světu bez toho, aby jej na něj vývojáři řádně připravili, hra přesto většinu lidí vyloženě nadchla.

Děj Path of Exile 2 by se měl odehrávat přesně dvacet let po skočení příběhu prvního dílu. Těšit se dle slov vývojářů můžeme na vyprávění, jež bude obsahovat sedm obsahem napěchovaných kapitol. Podívat bychom se v nich měli nejen na pobřeží plné po mase chtivých nemrtvých, ale také do temných jeskyní, na překvapivě živé hřbitovy či mezi masožravé kytky, které budou mít stejný apetit jako bezduchá těla. Chybět podle všeho na této výpravě nebudou ani výzvu představující bossové, po jejichž poražení se vždy v duchu pochválíte.

Absolvovat budete moci celé dobrodružství za jednu z devatenácti specializací, které se podle informací od vývojářů nemají extrémně lišit od konceptu, jenž aktuálně funguje v Path of Exile. V rámci celku však mají být jednotlivá povolání upravena a předělána tak, aby dokázala přežít v novém nesmlouvavém světě. Osobně počítám s tím, že bude Path of Exile 2 v mnoha ohledech dynamičtější než jeho předchůdce, protože většina podobně laděných projektů zrychluje tempo. Mou teorii částečně podporují aktuálně vypuštění záběry z hraní, kde vidíme velmi pěkně vypadající diablovku, která se očividně i hodně dobře hraje. Zda však budou všechny postavy stejně agilní jako ta na videu, je otázkou:

Path of Exile 2 – Gameplay Preview

Na prvních záběrech z hraní vypadá Path of Exile 2 až překvapivě atraktivně, když mu to vydrží až do vydání, bude se jednat o jasného konkurenta pro Diablo IV.

V případě, že se podobně jako řada jiných obáváte toho, že se vývojáři po vydání Path of Exile 2 vykašlou na jeho předchůdce, buďte bez obav. Obě hry by měly mít podobně laděný endgame, takže tvůrci budou stabilně pracovat na obou, bez toho, aby některou citelně zanedbávali. Jestli náhodou patříte mezi aktuální hráče Path of Exile, kteří v minulých měsících vývoj podpořili koupí kosmetických úprav, máme pro vás dobrou zprávu. Vše, za co jste si zaplatili, bude přeneseno do Path of Exile 2, takže se budete moci ihned po jeho spuštění řádně oháknout. Kdy ovšem tato diablovka vyjde, není v tento moment jasné. S jistotou víme jen to, že v průběhu příštího roku odstartuje na dosud nespecifikovaných platformách beta. Snad nám vývojáři co nejdříve dodají více informací.

• Zdroje: YouTube (Path of Exile), PC Gamer

HW nároky pro Path of Exile 2 PC