NHL 22 - Hidden empty L vega

The Outlast Trials (OZNÁMENÍ) ve znamení experimentů na lidech v období studené války

Již brzy

Není pochyb o tom, že Outlast má v srdcích milovníků hororového herního žánru nezaměnitelné místo. Druhé pokračování však svého staršího bratříčka nedokázalo překonat a mnozí začali očekávat třetí díl v naději, že jim dopřeje podobný zážitek jako první, kvalitnější část. Pokud patříte mezi právě tuto skupinu hráčů, máme pro vás dobré zprávy. Nového dílu od studia Red Barrels obohacujícího sérii Outlast se skutečně dočkáme, nepůjde ale o přímé pokračování. Více v našem článku.

Oznámení

The Outlast Trials; screenshot: oznámení, cover

• Žánr: Survival horor • Multiplayer: Ano (Co-op) • Vývojář: Red Barrels • Vydavatel: Red Barrels • Platformy a Datum vydání: PC (2021?) Homepage • Čeština: Ne?

Novinka The Outlast Trials od Red Barrels nabídne volitelný co-op

• Oznámení: 6. 12. 2019 • Autor: Alexandra Vaníková

První část hororové série Outlast od studia Red Barrels vyšla téměř před sedmi lety. Následovalo neméně děsivé DLC s názvem Whistleblower a Outlast 2. Ten však hráčů a kritiky nenadchl tak jako první díl. O pokračování Outlastu se šuškalo už před nějakým časem, zejména koncem října, kdy studio na svém oficiálním twitteru zveřejnilo záhadný obrázek s popisem „oznámení již brzy“.

Tweet vývojářů z Red Barrels spustil spekulace, tehdy totiž ještě nebylo jasné, zda se dočkáme DLC, anebo plnohodnotné hry.

4. 12. ale tvůrci oficiálně oznámili svůj nejnovější počin, Outlast Trials, který se sice bude odehrávat ve stejném univerzu jako předešlé díly, nepůjde ale o přímé pokračování. Ocitneme se v kůži jakéhosi pokusného morčete během studené války (experimenty na lidech byly v té době rozšířené) a do hororového dobrodružství se budeme moci pustit až s dalšími třemi hráči.

Na základě titulního obrázku by se sice dalo operovat s pojmem VR (brýle na hlavách mužů se nápadně podobají těm na virtuální realitu), tyto spekulace však členové studia už stihli vyvrátit. Je tak možné, že jde o brýle s nočním viděním. Koneckonců, přesouváme se do období studené války, kde by bylo používání kamery s nočním viděním známe z předešlých dílů méně pravděpodobné – i když vyloučené to úplně není. Myslím si ale, že tvůrci chtějí do série přinést změnu a toto bude jedna z nich.

Outlast; screenshot: trager Outlast; screenshot: chris walker
Outlastu dominovali výrazní antagonisti.

Pokud by hráč měl na očích nasazený noktovizor, znamenalo by to také volné ruce a dokonce možnost určitým způsobem bojovat proti tomu, co nás ve hře čeká, protože předešlé Outlasty hlavnímu hrdinovi nabídli pouze možnost skrývání se nebo útěku.

Jak řekl spoluzakladatel studia David Chateauneuf, po představení základního konceptu se s týmem pouštějí do tvorby a projekt je tak na začátku vývoje. Pravděpodobně se ho tak dočkáme až v roce 2021. Cílové platformy nejsou vzhledem k ranému stadium vývoje zatím známé.

• Zdroje: Gamepur, Polygon, Escapist Magazine

HW nároky pro The Outlast Trials PC