Alza.cz
CZ
Zobrazit katalog

The Walking Dead: Saints & Sinners (RECENZE) – Zatopeným městem v rytmu jazzu

Recenze

Aktualizováno

Když v říjnu 2003 přinesl Robert Kirkman na pulty obchodů svůj první sešit The Walking Dead, možná ani netušil, jaká senzace se z jeho komiksu v průběhu několika let stane. Do dnešního dne už bylo vydáno 193 dílů, jež v češtině vyšly pod názvem Živí mrtví ve třiceti svazcích, a od roku 2010 běží adaptace v podobě televizního seriálu, což přitáhlo pozornost také herních studií. V současnosti je nejaktuálnější VR titul Saints & Sinners od Skydance Interactive, na nějž se podíváme v dnešní recenzi.

Recenze (Oculus Quest)Novinky


• Žánr: Akční adventura, VR • Multiplayer: Ne • Vývojář: Skydance Interactive • Vydavatel: Skydance Interactive • Platformy a Datum vydání: Oculus VR, HTC Vive, Valve Index (23. ledna 2020); PS VR, Oculus Quest (Q1 2020) Homepage • Čeština: Ne


Části článku:


Obsah recenze The Walking Dead: Saints & Sinners (Oculus Quest)

  1. V New Orleans je řádně neživo
  2. Příběh s nádechem stereotypu
  3. Příručka přežití pro mírně pokročilé
  4. Skřípění kovu a kostí na vlastní kůži
  5. Výlet do zamořeného New Orleans není pro každého
  6. Recenze The Walking Dead: Saints & Sinners: závěrečné hodnocení
  7. HW nároky pro The Walking Dead: Saints & Sinners PC

V New Orleans je řádně neživo

• Recenze: 31. 1. 2020 • Autor: Jakub Němec

Univerzum The Walking Dead nabízí rozsáhlé příběhové možnosti pro každého, kdo má odvahu do něj vkročit a zaplatit mastnou částku za licenci. Společnost Skydance, která stojí za filmy jako Terminátor: Temný osud, Mission Impossible: Fallout nebo World War Z, se rozhodla investovat do této značky, převésti ji do digitální podoby a tím vstoupit na pole počítačových her. Za svůj vzor si ovšem nebere seriál od televize AMC, ale využívá reálie slavné komiksové předlohy, v níž se to jen hemží nemrtvými, zde nazývanými chodci.

The Walking Dead: Saints & Sinners; screenshot: cover
Jak se vypořádáte s přežíváním ve zdivočelém New Orleans, je pouze na vás. Budete hodní a nápomocní, nebo půjdete bezohledně za svým bez ohledu na dopad vašich činů?

V rámci The Walking Dead: Saints & Sinners se coby bezejmenný hrdina (označovaný jako Turista) vydáme na jih USA, přesněji do New Orleans, které je mimo zástupů hladových bezmozků postiženo ještě záplavami a válkami místních gangů, zkrátka vším, na co jsme si ve světě podle nejtemnějších představ Roberta Kirkmana zvykli. Uprostřed tohoto chaosu se objevíte vy a chlapík jménem Henri, jenž vám vysvětlí, že ve starém dobrém Orleansu není bezpečno a že tady jde o kejhák každou minutu (to je mi ale překvapení). Aby svému tvrzení dal pořádnou váhu, nechá se vámi v podstatě popravit (jestli tedy vyhovíte jeho přání) a nechá vás na holičkách, abyste si poradili sami.

Vstup do hry je syrový jako steak ještě běhající po louce a další minuty nebudou o moc mírumilovnější. Chopíte se šroubováku a vydáte se vstříc nemrtvým, abyste pomocí tohoto nástroje správného kutila nakoukli do dutiny lebeční všech nenasytů stojících v cestě k vašemu bezpečnému úkrytu – školnímu autobusu stojícímu uprostřed hřbitova. Z této centrály budete pravidelně vyrážet do terénu, abyste plnili úkoly vedoucí k objevení tajemství věže. Během toho se setkáte s celou řadou přeživších, kteří s vámi budou chtít spolupracovat, anebo vám půjdou po krku. Během přibližně patnácti hodin herní doby vám někteří přirostou k srdci, zatímco jiní skončí jako potrava pro místní gurmány.

The Walking Dead: Saints & Sinners; gameplay: katakomby The Walking Dead: Saints & Sinners; gameplay: vstup The Walking Dead: Saints & Sinners; gameplay: strom
Některé lokace by samy mohly vyprávět velké příběhy a je jen na vás, jestli si domyslíte, co se v New Orleans stalo, protože The Walking Dead: Saints & Sinners vám na mnoho otázek neodpoví.

Příběh s nádechem stereotypu

Zážitek z The Walking Dead: Saints & Sinners si zkrátka můžete ušít sami sobě na míru. Příběhová zápletka totiž není tak silný tahoun a dala by se přirovnat k jednomu, možná dvěma dílům televizního seriálu. V rámci relativně krátkých misí se vydáváte do zamořených zón, abyste v nich našli důležité součástky nebo utajované materiály. Komu tedy vadí úkoly ve smyslu „najdi a přines“, asi by se měl poohlédnout jinde. Mírně stereotypní náplň naštěstí obohacují překážky, jež vám vývojáři ze Skydance Interactive postaví do cesty. Řadu misí totiž můžete vyřešit po svém a mnohdy vám pomůže i štěstěna pohřbená pod zetlelými těly nepřátel.

Pojďme si vše ukázat na příkladu. Od záhadné ženy jsem dostal za úkol vyzvednout tajné materiály z centrály místního vládnoucího gangu, které kdoví proč byly ukryty v kašně zahrady jednoho domu. Tak jsem se vyzbrojil svou baseballovou pálkou vzor Negan, hasičskou sekerou, dvěma vojenskými noži a revolverem (jenž kvůli hlasitému zvuku lákajícímu chodce používám jen ve chvílích nejvyšší nouze), naskočil jsem na svou věrnou pramici překonávající zatopené části města a hurá do akce. Cestou jsem přetáhl pár zetlelých zvědavců přes zátylek a stanul před domem. Co teď? Banda individuí mě přemlouvala, abych s nimi dům přepadl a vystřílel místní osazenstvo. To jsem odmítl, tak se do stráží pustili na vlastní pěst, ale po chvíli padli.

The Walking Dead: Saints & Sinners; gameplay: mapa The Walking Dead: Saints & Sinners; gameplay: fotka
Velká část misí The Walking Dead: Saints & Sinners je založena na principu „najdi a přines“, takže se budete často dívat do deníčku, číst různé nalezené dokumenty a hledat lokace podle fotek. Na druhou stranu velkou část vyprávění ovlivníte svými volbami v momentech, které působí jako scenáristické křižovatky.

Svým počínáním ovšem mírně redukovaly řady místním, a tak mi umožnili podívat se po méně nápadné cestě přes rozbořené zdivo. Podlézt dveře a povraždit zbytek ze zálohy? Ne, to není moc lidské, ještě když nás na světě zůstalo tak málo, a proto jsem zvolil raději díru v plotě, zneškodnil pasti z plechovek a ostnatého drátu, zlikvidoval jednoho hlídače (tolik k humanitě, ale pořád lepší než všechny, ne?), kradmo vybral kašnu a pádil zpátky k lodi. V podobném duchu se nesou všechny mise, zkrátka záleží na vás, jestli zrovna toužíte po chvilkách brutálního násilí nebo se raději vyhnete přímému střetu.

Příručka přežití pro mírně pokročilé

Na papíře vše vypadá neuvěřitelně svobodně, problém ovšem tkví v tom, že podobný vzorec řešení problémů využívají tvůrci téměř při každém úkolu. Příliš nepomohou ani okamžiky, kdy se máte postavit proti lidským protivníkům, kteří jsou jemně řečeno hodně hloupoučcí. Jak jinak nazvat vypatlánka, na něhož míříte revolverem, ale protože nejste v jeho bezpečnostní zóně, tak je mu to jedno. Co na tom, že během dvou vteřin zhyne bídnou smrtí. Jeho kolegové jsou ke smrti přicházející zpoza bran stráženého území natolik lhostejní, že ani nehnou brvou a pokračují ve svém hlídkovém korzu jakoby nic. Vše je o to více zarážející, že při sebemenším pohybu nemrtvého se zalarmuje kompletní osazenstvo a rozstřílí jej jako komando smrti během pár vteřin.

The Walking Dead: Saints & Sinners; gameplay: batoh The Walking Dead: Saints & Sinners; gameplay: výroba
Sbírání všeho, co se válí kolem, bude tvořit podstatnou část vašeho zážitku, protože jinak si nevyrobíte lepší zbraně a nezlepšíte některé ze svých dovedností.

Absenci IQ místních přeživších ovšem bohatě zastupují právě chodci používající mozek jen k vyhledávání své potravy. Jakmile vás zmerčí, už se ženou pro žvanec hlava (a později většinou) nehlava. V případě, že narazíte na jednoho či dva plouživce, nemáte se čeho bát. Nástrojů k jejich likvidaci se válí všude kolem dost. Já nejraději používal svou věrnou sekerku zombiebijku, ale umlátit tady můžete neodbytné stalkery dokonce i stříbrnou lžičkou. Jakákoliv bitka s větším počtem chodců se ovšem rázem změní v boj o holé přežití, kdy pelášíte, co vám nohy stačí, abyste se ukryli.

Musíte tak neustále kontrolovat své okolí, aby vás nezaskočila banda rozpadlíků, kteří by si na vás vyzkoušeli kvalitu svého chrupu. Především ve chvílích, kdy se vydáte prozkoumat potemnělé, zdánlivě opuštěné domy, budete mít srdce až v krku, protože podezřelé zvuky se budou ozývat ze všech stran a nikdy nebudete vědět, zda se za dveřmi neskrývá smrtelná náruč původních obyvatel. Právě tyto chvíle patří k tomu nejlepšímu, co dokáže The Walking Dead: Saints & Sinners nabídnout, a mě osobně bavilo šmejdění po domech více než hlavní příběh, což je trošku škoda.

The Walking Dead: Saints & Sinners; gameplay: brokovnice The Walking Dead: Saints & Sinners; gameplay: zbraně
Souboje s nemrtvými jsou ve Walking Dead: Saints & Sinners velmi zábavné, ale také hodně brutální.

Skřípění kovu a kostí na vlastní kůži

Jestli vám není nečestné rabování po chuti, pak v New Orleans moc dlouho nepřežijete. Získávání předmětů z různých materiálů a odlišné kvality je totiž nutné pro výrobu vlastních artefaktů (zbraně, jídlo) v provizorní dílně u vašeho domovského autobusu. Zde si z ulovených součástek vytvoříte úžasná udělátka jako rotační kráječ, jenž své uplatnění najde ve svalovině oblasti krku všech chodců v dohledu. Velkou parádu můžete rozjet také s výbušnými šípy mířícími k propanbutanovým lahvím. Variacím v masakrování místních bezmozků se prostě meze nekladou.

V tomto ohledu musím také pochválit odezvu, kterou přináší ovládání na systému Oculus Rift (resp. Oculus Quest připojený k počítači v rámci Oculus Link). Když se vám zasekne čepel armádního nože do šedé tkáně mozkové nemrtvého nepřítele, doslova cítíte, jak vám těžkne ruka námahou při jeho vytahování, a slyšíte, jak skřípe čepel o lebku. Realističnost v těch nejbrutálnějších chvílích jasně podtrhuje varování, že The Walking Dead: Saints & Sinners by se nemělo objevit v rukách hráčů mladších osmnácti let.

The Walking Dead: Saints & Sinners; gameplay: past The Walking Dead: Saints & Sinners; gameplay: lebka
Hodně atmosféry přidá fyzika předmětů, které na sebe navzájem reagují. Takže přeřezávané dráty či váhu právě odpraveného chodce opravdu „pocítíte“.

Během hraní jsem neměl žádný větší problém ani s ovládáním jednotlivých prvků. Označování a chytání předmětů je relativně pohodlné, i když ve chvílích paniky (to je váš největší nepřítel) jsem například omylem hmátnul po baterce místo nože. Ale i svítilna může posloužit jako vhodný omračovací nástroj, když je nouze. Podél boků vám na dosah visí dvě zbraně (pistole, nože či šroubováky), za pravým ramenem si můžete hmátnout pro dvouruční zbraň (puška, sekera, pálka a další) a za levým naleznete docela přehledný batoh. Pohyb po městě zvládáte pomocí pravé analogové páčky, zatímco ohlížení (mimo samotný pohyb vaší hlavy) obstarává pravá páčka.

Přesto se zde může vyskytnout jedna velká nepříjemnost. Někomu může způsobit nevolnost pokleknutí, jež je zde řešeno pouze přes tlačítko a nelze řešit pohybem vlastního těla směrem k podlaze. U mě se v tomto naštěstí neprojevila kinetóza při hraní ve stoje ani vsedě, takže záleží opravdu na tom, jak vše zvládne váš žaludek. O zmírnění nevolnosti se postará také velmi slušná snímková frekvence, díky níž jsem nezaznamenal žádné větší trhání obrazu, kvůli kterému bych musel sahat pro blicí kyblík.

Výlet do zamořeného New Orleans není pro každého

Na závěr recenze se sluší zhodnotit celé dílo, což nebude u The Walking Dead: Saints & Sinners nic lehkého, protože se v různých aspektech pohybuje mezi průměrem a skvělým hodnocením. Technické zpracování v rámci VR her se řadí k tomu lepšímu, na co můžete narazit – mlácení chodců různými zbraněmi je uspokojivě drsné, orientace v herním prostoru se také povedla a v pohybu (mimo poklekávání) také nevidím problém. Prohledávání lokací je zábava, stejně jako potyčky s hordami hladových obyvatel někdejší kolébky jazzu. Jenže se cestou budete potýkat s repetitivními misemi a narazíte na hloupou umělou inteligenci lidských přeživších.

The Walking Dead: Saints & Sinners; gameplay: ulice
Atmosféru zmaru pocítíte v The Walking Dead: Saints & Sinners na každém kroku.

Ve výsledku tak dostaneme nadprůměrný titul, který by s troškou péče mohl být o řád lepší. Takhle si musíte hodně promyslet, zda chcete pro svůj VR systém relativně slušný kousek – jenž mezi VR konkurencí vyniká a omluvíte tak některé jeho chyby, které by vás na tradičních herních zařízeních štvaly – nebo raději počkáte na Half-Life: Alyx a budete se modlit, aby dopadl lépe a vyvaroval se výše uvedených chyb, především ve vyprávění. Jestli své brýle pro virtuální realitu nasadíte na hlavu na hodinku denně, bude vás The Walking Dead: Saints & Sinners vydaný 23. ledna 2020 pro počítačové VR systémy bavit, ale v případě, že u něj budete chtít prosedět odpoledne, v mnohém vás i v rámci relativně slušné ceny zklame. Titul se později podívá také na PS VR a samostatný Oculus Quest.

Tato recenze byla napsaná pro Oculus Quest (přes službu Oculus Link).

• Zdroje: Vlastní

Recenze The Walking Dead: Saints & Sinners: závěrečné hodnocení

        Hodnocení 74 % GEM
Hlavní parametry: Hratelnost
85 %
 Audiovizuální zpracování
75 %
 Znovuhratelnost
65 %
The Walking Dead: Saints & Sinners; recenze

Klady

  • Pohlcující atmosféra
  • Práce s licencí
  • Více způsobů řešení úkolů
  • Bohaté možnosti likvidace nemrtvých
  • Prohledávání lokací v rámci přežívání
  • Audiovizuální zpracování boje
  • Dabing postav

Zápory

  • Po čase repetitivní mise
  • Hloupá umělá inteligence NPC postav
  • U někoho možná kinetóza
  • Občas mdlé textury


The Walking Dead: Saints & Sinners (Oculus Quest) – Verdikt:

The Walking Dead: Saints & Sinners patří svým technickým zpracováním mezi lepší VR hry, které si můžete na své „kouzelné“ brýle pořídit. Díky práci studia Skydance Interactive se podíváte do zničeného New Orleans, kde se prohání hladoví chodci, jež můžete nápaditě likvidovat po desítkách a přitom hledat zásoby pro své přežití. Titul ovšem trpí pomalu přicházejícím stereotypem v hlavních misích a slabou umělou inteligencí NPC postav, což hru sráží mírně do kolen. Přesto se po ní vlastníci VR technologií mohou po očku dívat – ve stále ještě slabé konkurenci je Walking Dead: Saint & Sinners tak trochu jednookým králem mezi slepými.

Jakub Němec

Jakub Němec

Hraní her, ať už počítačových či deskových, se stalo součástí mého života už s prvním úspěšným umístěním plastové čepičky v Kloboučku, hop! a s archaickým počítačem, na kterém téměř neustále běžela trojice Rayman, Pharaoh a FIFA 2000. Od té doby se rád nechávám překvapovat unikátními zážitky, silnými příběhy a originální hratelností, kterou dokáží vývojáři vykouzlit. Jsem v redakci Alza Magazínu a GEMu sice vedený jako sporťák a deskovkář, ale rád se ponořím do akčních adventur, RPG, závodů nebo plošinovek, ale vlastně nepohrdnu ničím zajímavým a netradičním.

The Walking Dead: Saints & Sinners – Novinky

  1. (8. 1. 2020) The Walking Dead: Saints & Sinners vyjde v létě také na PS VR + nový trailer a obsah speciálních edic
  2. HW nároky pro The Walking Dead: Saints & Sinners PC

The Walking Dead: Saints & Sinners vyjde v létě také na PS VR + nový trailer a obsah speciálních edic

• Novinka: 8. 1. 2020 • Autor: Filip Němec

V říjnovém oznámení The Walking Dead: Saints & Sinners jsme si trochu zaspekulovali a na základě prvních záběrů z hraní odhadli, že na platformu PlayStation VR se tato zajímavá akce nepodívá. Hra totiž byla původně oznámena pouze pro PC a vzhledem ke komplexnosti herního světa a celkové detailnost prostředí se nám něco takového zdálo nepravděpodobné. S radostí ale musíme přiznat, že jsme se zmýlili. Vývojáři ze Skydance Interactive nás totiž překvapili oznámením, že o něco později po verzích pro Oculus Rift, Rift S a HTC Vive a Valve Index vyjde The Walking Dead: Saints & Sinners také na Oculus Quest a PlayStation VR. Stát by se tak mělo v prvním čtvrtletí roku 2020.

The Walking Dead: Saints & Sinners – Preorder Trailer

Je otázkou, jak moc pohodlné ovládání PS VR verze nabídne, virtuální realita od Sony totiž za konkurencí mírně zaostává v ovladačích, které neumožňují jednoduše se pohybovat a současně mířit.

Autoři zároveň spustili předobjednávky a snaží se nás na ně nalákat novým trailerem. Ten ve dvou minutách rekapituluje nejdůležitější prvky hry, která se minimálně z propagačních materiálů tváří jako konečně pořádný VR titul s propracovaným světem a zajímavými mechanikami. Důležitou roli bude hrát před každou výpravou výroba a zejména výběr vhodného vybavení, které bude omezené velikostí vašeho batohu. Nutností však bude také přesná muška.

The Walking Dead: Saints & Sinners vyjde hned v několika edicích, jimž bychom vytkli snad jen to, že ani ta nejdražší sběratelská Tower edice neobsahuje pleny pro dospělé. Střety tváří v tvář s nepřáteli totiž působí hodně strašidelně. Obsah jednotlivých edic najdete na oficiálních stránkách hry, která potvrzuje vydání hry na PS VR mimo jiné i tím, že při koupi tzv. Tourist edice dostanou majitelé PlayStation 4 verze dynamické téma.

The Walking Dead: Saints & Sinners; screenshot: předobjednávky
Nejvyšší tzv. Tower edice obsahuje oboustranný batoh, magnetickou svítilnu, sběratelskou minci, koncept arty, pohlednice, připínáčky a také 16 GB flash disk ve tvaru useknutého palce.

• Zdroje: YouTube (Skydance Interactive), VR Scout, walking-dead-saints-sinners.xsollasitebuilder.com

HW nároky pro The Walking Dead: Saints & Sinners PC



Minimální HW požadavky Doporučené HW požadavky
Operační systém Windows 7 64-bit Windows 10 64-bit
Procesor Intel Core i5-4590 3.3GHz / AMD Ryzen R5 1500X Intel Core i7-8700K 6-Core 3.7GHz / AMD Ryzen R7 1800X
Grafická karta NVIDIA GeForce GTX 1060 / Radeon RX 480 8GB NVIDIA GeForce GTX 1070 / Radeon RX Vega 56 8GB
DirectX DirectX 11.0 DirectX 11.0
Operační paměť 8 GB 16 GB
Pevný disk 15 GB 15 GB

S jakým herním PC na The Walking Dead: Saints & Sinners?

Chcete si ulehčit výběr? Níže pro vás máme tipy na vhodné herní počítače podle náročnosti.

Alza GameBox Ryzen RX580

Minimální požadavky:

Alza GameBox Ryzen RX580

Alza GameBox Ryzen RTX2060 SUPER

Doporučené požadavky:

Alza GameBox Ryzen RTX2060 SUPER

Alza BattleBox RTX2080S+ Cougar

Pro náročné:

Alza BattleBox RTX2080S+ Cougar

i Mohlo by vás zajímat

The Walking Dead: Saints & Sinners vychází 23. ledna 2020 na PC a Oculus VR, během prvního čtvrtletí 2020 by se měl titul objevit i na PS VR a Oculus Quest. O novinkách vás budeme informovat.

The Walking Dead: Saints & Sinners – Oznámení

The Walking Dead: Saints & Sinners je akční survival

• Oznámení: 10. 10. 2019 • Autor: Filip Němec

Zatímco na televizních obrazovkách si Živí mrtví získali velkou oblibu, jejich videoherní zpracování je na tom o poznání hůře. Nejlépe dopadla epizodická adventura The Walking Dead od Telltale Games, i přes její úspěch ale toto studio bohužel skončilo v propadlišti dějin. O Overkill’s Walking Dead se snad už raději nebudu ani zmiňovat. Živí mrtví to však na poli her zkouší znovu a opět v rámci jiného žánru. The Walking Dead: Saints & Sinners je totiž titul zaměřený pouze na virtuální realitu.

The Walking Dead: Saints & Sinners; gameplay: hřbitov The Walking Dead: Saints & Sinners; gameplay: crafting

Obr. 1 Tematické zasazení The Walking Dead: Saints & Sinners asi nikoho nepřekvapí. Obr. 2 Důležitou součástí hry má být výroba vybavení a příprava na jednotlivé výpravy.

Vůbec první záběry z hraní pak dávají zapomenout na nepovedené předchůdce a působí přinejmenším ambiciózně. Na poměry dnešních VR her překvapí zejména rozsáhlost a detailnost prostředí, které samozřejmě nebude tak gigantické jako v klasických hrách, ale oproti jiným VR titulům působí The Walking Dead: Saints & Sinners jako nezvykle velká záležitost. Velká nejen rozlohou, ale také možnostmi. Vypadá to na opravdu zajímavý survival, kdy před každou výpravou budeme muset pečlivě zvažovat, jaké zásoby si s sebou vzít. Nejde jen o sečné nebo střelné zbraně, kterých má být velké množství, ale také zásoby, protože kromě nemrtvých budeme ve hře bojovat také s hladem či nemocemi.

The Walking Dead: Saints & Sinners - gameplay

Na poměry dnešní VR her působí Saints & Sinners vcelku propracovaným dojmem.

Je libo plíživý stealth nebo férový boj?

Nezvyklá otevřenost prostředí pak hraje roli také při soubojích, kdy je možné vše řešit přímo, anebo si takticky obhlédnout okolí a využít stealth zabití či jiného útoku ze zálohy. Nicméně jestli je z ukázky něco patrné, jsou to zejména velmi efektní (a protože jde o instantní zabití, tak i efektivní) useknutí hlavy rezavým sekáčkem, které je na poli podobně laděných her stálicí v TOP 5 způsobů zabíjení zombíků, ale ve VR jistě půjde o zajímavý zážitek. Aby toho nebylo málo, těšit se máme i na volby v dialozích, jež z nás udělají v názvu hry zmiňovaného svatouška nebo hříšníka.

Dle očekávání se The Walking Dead: Saints & Sinners odehrává ve virtuální a řádně zombifikované verzi New Orleans, kam prostřednictvím VR headsetu budeme moci zavítat 23. ledna 2020. Hra je v současnou chvíli oficiálně oznámena pouze na PC headset Oculus Rift, autoři však na svých stránkách zmiňují, že další podporované VR helmy oznámí již brzy. Majitelé PlayStationu VR tak stále mají naději, nicméně při pohledu na první záběry z hraní působí komplexnost a detailnost The Walking Dead: Saints & Sinners jako něco, co je nad možnosti aktuálního headsetu od Sony a půjde tak pravděpodobně o PC exkluzivitu.

The Walking Dead: Saints & Sinners; gameplay: hřbitov The Walking Dead: Saints & Sinners; gameplay: crafting

O násilí zjevně nebude v The Walking Dead: Saints & Sinners nouze.

• Zdroje: Vrwalkingdead


5,0
The Walking Dead (PC/MAC) DIGITAL
Hra na PC - elektronická licence, klíč pro Steam
155,-
Ihned ke stažení
Objednací kód: MVE002182
5,0
The Escapists: The Walking Dead
Herní doplněk / DLC - elektronická licence, klíč pro Steam, žánr: Strategie, pro uplatnění je vyžadována základní hra
349,-
Ihned ke stažení
Objednací kód: MVE001127
Vytisknout
P-DC1-WEB06
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon