• Autor: Ondřej Zeman
Zatímco Fortnite stále dominuje žebříčkům a permanentně prochází určitou formou vývoje, v minulosti velmi úspěšné PlayerUnknown’s Battlegrounds na tom už tak dobře není. Jeho tvůrci se přesto stále snaží do svého výtvoru dodávat nový obsah, čímž u něj drží primárně skalní komunitu. V rámci jejich nejnovější aktualizace, jež dorazí tento měsíc na PC (a později na konzole), dostane PUBG režim Arcade, při jehož tvorbě sloužil vývojářům jakožto předloha klasický team deathmatch, který známe z většiny FPS. Pokud přemýšlíte nad tím, jak je možné na mapách nabízených PlayerUnknown’s Battlegrounds hrát tento mód, odpověď je prostá.
Namísto normálně užívaných bitevních polí dostanete k dispozici sedm menších lokalit vyříznutých z primárních bojišť, na kterých se utká celkem šestnáct hráčů zastupujících dva týmy. Samotné tempo se díky tomu značně zvýší, zápas jako takový by měl trvat něco okolo 10 minut, během nichž zvítězí ten tým, který bude nejblíže 50 zabitím, nebo tento počet překoná, a tím hru ukončí. Nová aktualizace (momentálně přístupná na PC testovacích serverech) samozřejmě do PlayerUnknown’s Battlegrounds nepřinese na PC 19. února jen nový režim, upravena skrze ní bude také řada mechanizmů, o nichž si můžete více přečíst na oficiální stránce. PlayerUnknown’s Battlegrounds vyšlo na PC (20. prosince 2017), Xbox One (4. září 2018) a PS4 (7. prosince 2018).
New Update - Team Deathmatch | PUBG
• Zdroje: pubg.com