• Autor: Jiří Fait
Alespoň tak to uvádí společnost Netflix ve své finanční zprávě pro Q4 2019. Podle ní by se z první série Zaklínače mohla stát jejich nejlepší show vůbec. Ve zprávě dále Netflix tvrdí, že si seriál v prvních čtyřech týdnech pustilo až „76 milion member of households“, tedy 76 milionu vlastníků služby Netflix sledovalo Zaklínače alespoň po dobu dvou minut. Pro vysvětlení – takhle Netflix měří, jestli jste se pro danou věc vědomě rozhodli a zvolili si ji. Pod dvě minuty se do jejich „peoplemeteru“ nezapočítáte, jelikož jste vlastně jen procházeli seznam seriálů, nebo jste se prostě do dvou minut rozhodli, že na bělovlasého zabijáka monster nemáte náladu.
Pro srovnání Netflix přihodil své další úspěšné produkty, které „zápasí“ se Zaklínačem – 21 miliónu domácnosti si zvolilo třetí sezónu historického dramatu The Crown a podle společnosti by psychologický thriller You mohlo sledovat více než 54 miliónů diváků během prvních týdnů.
The Witcher je celkově úspěch pro všechny, jelikož seriál od Netflixu znovu rozdmýchal nadšení jak pro knižní sérii Andrzeje Sapkowského, tak i pro hry od CD Projektu. Druhá sezóna byla již potvrzená a zde si můžete přečíst vše, co o ní prozatím víme.
• Zdroje: Netflix