Alza.cz
Zobrazit katalog
Cena
-
Hodnocení od zákazníků
Nejnovější objednávky
Filtrovat

E-knihy o reklamě a marketingu

E-knihy o reklamě a marketingu (ve formě elektronické licence) si můžete okamžitě stáhnout do svého počítače nebo chytrého zařízení.Pokračovat

4 důvody, proč nakupovat E-knihy o reklamě a marketingu na Alza.cz

  • E-knihy o reklamě a marketingu ihned ke stažení.
  • Máme pořádně širokou nabídku produktů i doplňkových služeb.
  • Potřebujete poradit? Naše zákaznická podpora je tu pro vás 24 hodin denně.
  • U každého produktu najdete všechny důležité informace. U některých z nich i uživatelské recenze, které vám pomohou s výběrem.

Usnadněte si výběr. Využijte předpřipravené filtry pro kategorii: E-knihy o reklamě a marketingu

Hledáte nejlepší E-knihy o reklamě a marketingu? Prohlédněte si produkty seřazené podle prodejnosti, případně dejte na recenze od ostatních uživatelů.

Nejlevnější vs. nejdražší E-knihy o reklamě a marketingu

Pokud vás zajímá zboží z hlediska ceny, podívejte se na nejlevnější E-knihy o reklamě a marketingu, nebo zvolte typ řazení od nejdražšího.

Skrýt popis
9 položek
4,5
Internetový marketing
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 376 stran
339,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17274
4,0
HOT - Jak uspět v digitálním světě
Elektronická kniha - autor Filip Dřímalka, 384 stran, česky
299,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK34860
4,8
Webcopywriting pro samouky
Elektronická kniha - autor Pavel Šenkapoun, 210 stran
299,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17665
Copywriting
Elektronická kniha - autor Michaela Horňáková, 256 stran
209,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK17304
Kraď jako umělec
Elektronická kniha
229,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK41870
Marketing... je věda kreativní
Elektronická kniha - autor Radomila Soukalová, 158 stran
69,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK18218
Internetový marketing
Elektronická kniha - autor Viktor Janouch, 305 stran, česky
199,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK40985
Jak uspět na internetu
Elektronická kniha - autor Jiří Adamec, 140 stran, česky
139,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK33817
Realitní fair play
Elektronická kniha - autor Tomáš Surovec, 104 stran, česky
179,-
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK46151
Umělá inteligence může být váš nový spojenec v podnikání Umělá inteligence není pouhou futuristickou technologickou novinkou, ale spíše mocným nástrojem, který vám pomůže posunout vaše obchodní strategie na novou úroveň, zefektivnit provoz a výrazně vylepšit spokojenost vaší klientely.
 

Již neprodáváme

E-knihy o reklamě a marketingu

V kategorii E-knihy o reklamě a marketingu máme právě teď na Alza.cz celkem 9 produktů.
Podívejte se na produkty seřazené podle ceny od nejlevnějšího v kategorii levné e-knihy o reklamě a marketingu
P-DC1-WEB06
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon