Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Knihy o reklamě a marketingu

0
12
Event aneb Úspěšná akce krok za krokem: Příručka pro organizátory
Kniha – autor Vivien Lattenberg, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Event aneb Úspěšná akce krok za krokem: Příručka pro organizátory - Kniha
-15%
-15% 349,-
297,- bez DPH 270,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP104227
Jak účinně oslovit média: Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru
Kniha – autor Jan Tomandl, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Jak účinně oslovit média: Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru - Kniha
-15%
-15% 349,-
297,- bez DPH 270,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP120797
Copywriting: Pište texty, které prodávají
Kniha – autor Anna Sálová; Zuzana Veselá; Jana Šupolíková, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Copywriting: Pište texty, které prodávají - Kniha
-14%
-14% 299,-
258,- bez DPH 234,-
Koupit
Skladem 2 ks
Objednací kód: FKP193244
Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu
Kniha – autor Miroslav Karlíček, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu - Kniha
-15%
-15% 299,-
254,- bez DPH 231,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP200884
Webcopywriting pro samouky
Kniha – autor Pavel Šenkapoun, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Webcopywriting pro samouky - Kniha
-9%
-9% 299,-
273,- bez DPH 248,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP194620
Značka: od vize k vyšším ziskům
Kniha – autor Leslie de Chernatony, 176 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá

Značka: od vize k vyšším ziskům - Kniha
-64%
-64% 499,-
179,- bez DPH 163,-
Koupit
Skladem 4 ks
Objednací kód: FKP100660
Jak se budují značky
Kniha – autor Byron Sharp, 176 stran, česky, pevná s přebalem lesklá

Jak se budují značky - Kniha
-25%
-25% 399,-
297,- bez DPH 270,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP0255359
Černá ovce facebooku: ... jak (ne)vydělávat na sociálních sítích
Kniha – autor Miroslav Severa; Lukáš Krška, 300 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Černá ovce facebooku: ... jak (ne)vydělávat na sociálních sítích - Kniha
-25%
-25% 349,-
263,- bez DPH 239,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP138468
Jak stvořit pecku na trhu
Kniha – autor Jonah Berger, 272 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Jak stvořit pecku na trhu - Kniha
-22%
-22% 248,-
195,- bez DPH 177,-
Koupit
Skladem 1 ks
Objednací kód: FKP143326
Mohlo by se Vám také líbit: Vkus v době neomezeného výběru
Kniha – autor Tom Vanderbilt, 336 stran, česky, pevná s přebalem lesklá

Mohlo by se Vám také líbit: Vkus v době neomezeného výběru - Kniha
-24%
-24% 299,-
228,- bez DPH 208,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP212102
Nápad za milión: Prečo sa niektoré nápady uchytia, kým iné rýchlo zaniknú
Kniha – autor Chip Heath; Dan Heath, 256 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá

Nápad za milión: Prečo sa niektoré nápady uchytia, kým iné rýchlo zaniknú - Kniha
-25%
-25% 390,-
291,- bez DPH 265,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP242966
Kreativní copywriting: 33 inspirací pro ještě lepší copy
Kniha – autor Anna Sálová, 16 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Kreativní copywriting: 33 inspirací pro ještě lepší copy - Kniha
-16%
-16% 399,-
336,- bez DPH 306,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP0260869
Marketingová komunikace: + DVD
Kniha – autor Miroslav Foret, 488 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá

Marketingová komunikace: + DVD - Kniha
-19%
-19% 890,-
723,- bez DPH 657,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP119777
Reklama: Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání
Kniha – autor Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš, 208 stran, česky,

Reklama: Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání - Kniha
-14%
-14% 269,-
231,- bez DPH 210,-
Koupit
Skladem 3 ks
Objednací kód: FKP111866
Mezinárodní marketing a informační technologie
Kniha – autor Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal, 196 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Mezinárodní marketing a informační technologie - Kniha
-10%
-10% 315,-
283,- bez DPH 257,-
Koupit
Skladem 5 ks
Objednací kód: FKP121917
Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0
Kniha – autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 - Kniha
-16%
-16% 399,-
336,- bez DPH 306,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP122840
Marketingový management destinací
Kniha – autor Monika Palatková, 208 stran, česky,

Marketingový management destinací - Kniha
-14%
-14% 269,-
231,- bez DPH 210,-
Koupit
Skladem 2 ks
Objednací kód: FKP122786
Marketing v cestovním ruchu: Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené
Kniha – autor Dagmar Jakubíková, 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Marketing v cestovním ruchu: Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené - Kniha
-16%
-16% 369,-
308,- bez DPH 280,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP131966
Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky
Kniha – autor Miroslav Foret, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky - Kniha
-12%
-12% 249,-
218,- bez DPH 198,-
Koupit
Skladem 2 ks
Objednací kód: FKP132483
Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu: Jak prodat co nejvíce s co nejmenším úsilím
Kniha – autor Perry Marshall, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu: Jak prodat co nejvíce s co nejmenším úsilím - Kniha
-16%
-16% 429,-
360,- bez DPH 327,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP194523
Intuitivní marketing pro 21. století
Kniha – autor Miloš Toman, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Intuitivní marketing pro 21. století - Kniha
-14%
-14% 289,-
250,- bez DPH 227,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP200224
Blázinec v Silicon Valley: Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost
Kniha – autor Antonio García Martínez, 432 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Blázinec v Silicon Valley: Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost - Kniha
-16%
-16% 449,-
376,- bez DPH 342,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP219921
Jak myslí úspěšní obchodníci: 48 nástrojů, se kterými na přeplněném trhu rozhodně vyniknete
Kniha – autor Helen Kensett, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Jak myslí úspěšní obchodníci: 48 nástrojů, se kterými na přeplněném trhu rozhodně vyniknete - Kniha
-15%
-15% 369,-
313,- bez DPH 284,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP252449
Superzákazník: Jednoduchá a rychlá cesta k růstu
Kniha – autor Eddie Yoon, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Superzákazník: Jednoduchá a rychlá cesta k růstu - Kniha
-16%
-16% 399,-
336,- bez DPH 306,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP250086

Horké novinky týdne

Zadejte název zboží

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB7