Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Knihy o reklamě a marketingu

0
Značky a parametry
BizBooks (3)
Computer Press (2)
Cpress (5)
Eastone (1)
ECONOMICUS (1)
Grada (4)
Management Press (6)
OMEGA (2)
Wolters Kluwer (1)
Zoner Press (1)
Autor
Miroslav Foret (2)
Antonio García Martínez (1)
Dagmar Jakubíková (1)
Malcolm Gladwell (1)
Miroslav Karlíček (1)
Monika Palatková (1)
Pavel Šenkapoun (1)
Perry Marshall (1)
Jan Tomandl (1)
Petr Frey (1)
Anna Sálová (1)
Miloš Toman (1)
Eddie Yoon (1)
Počet stran
16 stran
488 stran

Rok vydání
2009
2018

česky (24)
slovensky (1)
Zobrazit položky
Jak se budují značky
Kniha – autor Byron Sharp, 176 stran, česky, pevná s přebalem lesklá

Jak se budují značky - Kniha
-15%
-15% 399,-
339,- bez DPH 308,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP0255359
Jak účinně oslovit média: Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru
Kniha – autor Jan Tomandl, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Jak účinně oslovit média: Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru - Kniha
-15%
-15% 349,-
297,- bez DPH 270,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Můžete mít ihned.
Objednací kód: FKP120797
Webcopywriting pro samouky
Kniha – autor Pavel Šenkapoun, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Webcopywriting pro samouky - Kniha
-9%
-9% 299,-
273,- bez DPH 248,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP194620
Kreativní copywriting: 33 inspirací pro ještě lepší copy
Kniha – autor Anna Sálová, 16 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Kreativní copywriting: 33 inspirací pro ještě lepší copy - Kniha
-16%
-16% 399,-
336,- bez DPH 306,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP0260869
Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu
Kniha – autor Miroslav Karlíček, 224 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu - Kniha
-15%
-15% 299,-
254,- bez DPH 231,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP200884
Event aneb Úspěšná akce krok za krokem: Příručka pro organizátory
Kniha – autor Vivien Lattenberg, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Event aneb Úspěšná akce krok za krokem: Příručka pro organizátory - Kniha
-15%
-15% 349,-
297,- bez DPH 270,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP104227
Copywriting: Pište texty, které prodávají
Kniha – autor Anna Sálová; Zuzana Veselá; Jana Šupolíková, 232 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Copywriting: Pište texty, které prodávají - Kniha
-14%
-14% 299,-
258,- bez DPH 234,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP193244
Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu: Jak prodat co nejvíce s co nejmenším úsilím
Kniha – autor Perry Marshall, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu: Jak prodat co nejvíce s co nejmenším úsilím - Kniha
-16%
-16% 429,-
360,- bez DPH 327,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP194523
Značka: od vize k vyšším ziskům
Kniha – autor Leslie de Chernatony, 176 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá

Poslední 4 kusy za tuto cenu
Značka: od vize k vyšším ziskům - Kniha
-64%
-64% 499,-
179,- bez DPH 163,-
Koupit
Skladem 4 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP100660
Černá ovce facebooku: ... jak (ne)vydělávat na sociálních sítích
Kniha – autor Miroslav Severa; Lukáš Krška, 300 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Černá ovce facebooku: ... jak (ne)vydělávat na sociálních sítích - Kniha
-25%
-25% 349,-
263,- bez DPH 239,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP138468
Mohlo by se Vám také líbit: Vkus v době neomezeného výběru
Kniha – autor Tom Vanderbilt, 336 stran, česky, pevná s přebalem lesklá

Mohlo by se Vám také líbit: Vkus v době neomezeného výběru - Kniha
-41%
-41% 49,-
29,- bez DPH 26,-
Koupit
Skladem > 50 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP212102
Nápad za milión: Prečo sa niektoré nápady uchytia, kým iné rýchlo zaniknú
Kniha – autor Chip Heath; Dan Heath, 256 stran, slovensky, brožovaná bez přebalu lesklá

Nápad za milión: Prečo sa niektoré nápady uchytia, kým iné rýchlo zaniknú - Kniha
-25%
-25% 390,-
291,- bez DPH 265,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP242966
Marketingová komunikace: + DVD
Kniha – autor Miroslav Foret, 488 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá

Marketingová komunikace: + DVD - Kniha
-19%
-19% 890,-
723,- bez DPH 657,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP119777
Reklama: Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání
Kniha – autor Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš, 208 stran, česky,

Poslední 2 kusy za tuto cenu
Reklama: Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání - Kniha
-14%
-14% 269,-
231,- bez DPH 210,-
Koupit
Skladem 2 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP111866
Mezinárodní marketing a informační technologie
Kniha – autor Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal, 196 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Mezinárodní marketing a informační technologie - Kniha
-10%
-10% 315,-
283,- bez DPH 257,-
Koupit
Skladem 5 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP121917
Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0
Kniha – autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 - Kniha
-16%
-16% 399,-
336,- bez DPH 306,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP122840
Marketingový management destinací
Kniha – autor Monika Palatková, 208 stran, česky,

Poslední kus za tuto cenu
Marketingový management destinací - Kniha
-14%
-14% 269,-
231,- bez DPH 210,-
Koupit
Skladem 1 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP122786
Marketing v cestovním ruchu: Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené
Kniha – autor Dagmar Jakubíková, 320 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Marketing v cestovním ruchu: Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené - Kniha
-15%
-15% 369,-
314,- bez DPH 285,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP131966
Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky
Kniha – autor Miroslav Foret, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Poslední 2 kusy za tuto cenu
Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky - Kniha
-12%
-12% 249,-
218,- bez DPH 198,-
Koupit
Skladem 2 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP132483
Bod zlomu: O malých příčinách s velkými následky
Kniha – autor Malcolm Gladwell, 254 stran, česky, pevná s přebalem lesklá

Bod zlomu: O malých příčinách s velkými následky - Kniha
-14%
-14% 299,-
258,- bez DPH 234,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP192177
Intuitivní marketing pro 21. století
Kniha – autor Miloš Toman, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Intuitivní marketing pro 21. století - Kniha
-14%
-14% 289,-
250,- bez DPH 227,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP200224
Blázinec v Silicon Valley: Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost
Kniha – autor Antonio García Martínez, 432 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Blázinec v Silicon Valley: Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost - Kniha
-16%
-16% 449,-
376,- bez DPH 342,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP219921
Jak myslí úspěšní obchodníci: 48 nástrojů, se kterými na přeplněném trhu rozhodně vyniknete
Kniha – autor Helen Kensett, 288 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Jak myslí úspěšní obchodníci: 48 nástrojů, se kterými na přeplněném trhu rozhodně vyniknete - Kniha
-15%
-15% 369,-
313,- bez DPH 284,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP252449
Superzákazník: Jednoduchá a rychlá cesta k růstu
Kniha – autor Eddie Yoon, 200 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Superzákazník: Jednoduchá a rychlá cesta k růstu - Kniha
-16%
-16% 399,-
336,- bez DPH 306,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Můžete mít čt 23.8.
Objednací kód: FKP250086

Zadejte název zboží

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB20
Váš osobní asistent
Alza Premium
Rád pro vás zjistím stav objednávky či pomohu s výběrem zboží.
Napsat dotaz
Zavolejte mi
Nová konverzace
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi