Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Naučné a odborné - Společenské, humanitní vědy - Kariéra - Reklama, marketing

0
Značka: od vize k vyšším ziskům
Kniha – autor Leslie de Chernatony, 176 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá

Značka: od vize k vyšším ziskům - Kniha
-64%
-64% 499,-
179,- bez DPH 163,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP100660
Event aneb Úspěšná akce krok za krokem: Příručka pro organizátory
Kniha – autor Vivien Lattenberg, 264 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá

Event aneb Úspěšná akce krok za krokem: Příručka pro organizátory - Kniha
-15%
-15% 349,-
297,- bez DPH 270,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP104227
Marketingová komunikace: + DVD
Kniha – autor Miroslav Foret, 488 stran, česky, pevná bez přebalu lesklá
Komunikace se zákazníkem patří ke klíčovým oblastem marketingu. Přehledně koncipovaná publikace vás krok za krokem zasvětí do celého procesu....

Marketingová komunikace: + DVD - Kniha
-19%
-19% 890,-
723,- bez DPH 657,-
Koupit
Skladem > 5 ks
Objednací kód: FKP119777
Jak účinně oslovit média: Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru
Kniha – autor Jan Tomandl, 296 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci...

Jak účinně oslovit média: Media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru - Kniha
-15%
-15% 349,-
297,- bez DPH 270,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP120797
Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0
Kniha – autor Petr Frey, 212 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Na řadě příkladů ukazuje...

Marketingová komunikace: Nové trendy 3.0 - Kniha
-16%
-16% 399,-
336,- bez DPH 306,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP122840
Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky
Kniha – autor Miroslav Foret, 120 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Zapomeňte na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Nechte se zasvětit do jednotlivých nástrojů...

Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky - Kniha
-12%
-12% 249,-
218,- bez DPH 198,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP132483
Bod zlomu: O malých příčinách s velkými následky
Kniha – autor Malcolm Gladwell, 254 stran, česky, pevná s přebalem lesklá
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že...

Bod zlomu: O malých příčinách s velkými následky - Kniha
-14%
-14% 299,-
258,- bez DPH 234,-
Koupit
Skladem 5 ks
Objednací kód: FKP192177
Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu: Jak prodat co nejvíce s co nejmenším úsilím
Kniha – autor Perry Marshall, 240 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
V časopise Enterpreneur stojí: „Perry Marshall je na poli Google Advertising autorskou jedničkou a nejuznávanějším konzultantem na světě....

360,- bez DPH 327,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP194523
Webcopywriting pro samouky
Kniha – autor Pavel Šenkapoun, 208 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do...

Webcopywriting pro samouky - Kniha
-9%
-9% 299,-
273,- bez DPH 248,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP194620
Intuitivní marketing pro 21. století
Kniha – autor Miloš Toman, 168 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití...

250,- bez DPH 227,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP200224
Blázinec v Silicon Valley: Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost
Kniha – autor Antonio García Martínez, 432 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Dlouho utajovaný rukopis bývalého poradce Twitteru, produktového manažera Facebooku a zakladatele vlastního startupu je na světě. Investoři jsou...

Blázinec v Silicon Valley: Rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost - Kniha
-16%
-16% 449,-
376,- bez DPH 342,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP219921
Reklama: 200 tipů, které musíte znát
Kniha – autor Roman Kobiela, 162 stran, česky, brožovaná bez přebalu lesklá
Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zdali tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být...

Reklama: 200 tipů, které musíte znát - Kniha
-14%
-14% 287,-
248,- bez DPH 226,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP95998
Marketing v pohybu: Nový přístup k zisku, růstu a obnově
Kniha – autor Philip Kotler, 224 stran, česky,

Marketing v pohybu: Nový přístup k zisku, růstu a obnově - Kniha
-15%
-15% 380,-
321,- bez DPH 292,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP98334
Konec marketingu: Jak jsme jej dosud znali
Kniha – autor Sergio Zyman, 216 stran, česky, pevná s přebalem lesklá
Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej...

Konec marketingu: Jak jsme jej dosud znali - Kniha
-16%
-16% 410,-
345,- bez DPH 314,-
Koupit
Skladem > 10 ks
Objednací kód: FKP98398
 

Zadejte název zboží

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB19