Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód PLATIMONLINE při objednávce nad 1 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

Doručení zdarma Kafe na Alzáka!

Odpovědi na často kladené dotazy o splátkách

Zobrazit katalog

Než zavoláte do našeho call centra, zkuste svou odpověď najít zde.

  • Mohu si zakoupit na splátky bazarové zboží?
    Ano, na splátky je možné zakoupit použité, zánovní a rozbalené zboží.
  • Mohu žádat o úvěr, pokud jsem student?
    Ne.
  • Je možné po schválení úvěru dělat dodatečné změny v objednávce?
    Možné to je, ale cena nové objednávky musí být stejná nebo vyšší než původní výše úvěru.
  • Mohu si zboží nechat doručit do práce?
    Ne, zboží může být doručeno pouze na adresu trvalého pobytu nebo současného místa pobytu (pokud je druhá adresa uvedena v úvěrové smlouvě).
  • Mohu si zboží převzít na prodejně?
    Ano, zboží si můžete vyzvednout na prodejně, kde stačí předložit pouze platný doklad totožnosti. Druhý doklad je potřeba pouze při úvěru nad 80 000 Kč (akceptujeme cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz, průkaz TP, ZTP, ZTP/P).
  • Může zboží převzít jiná osoba?
    Ne, zboží může převzít pouze osoba uvedená na úvěrové smlouvě.
  • Kdy mi přijde zboží?
    Zboží standardně dodáváme do druhého dne od obdržení smluv. O možnosti odběru zboží na prodejně Vás budeme informovat prostřednictvím SMS.
  • Jakým způsobem obdržím úvěrové smlouvy?
    Úvěrové smlouvy obdržíte elektronicky přímo od BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Hello bank! by Cetelem) do Vaší emailové schránky. Pokud odkaz na email neobdržíte, neváhejte nás kontaktovat na splatky@alza.cz.
  • Lze akceptovat jako druhý doklad rodný list? Co mám dělat, pokud nevlastním ani řidičský průkaz, pas, nebo zbrojní průkaz?
    Rodný list společnost Hello bank! by Cetelem jako druhý doklad neuznává. Jedinou možností je odebrat si zboží osobně na naší centrále, nebo jedné z  prodejen. Při úvěru nad 80 000 Kč stačí předložit jako druhý doklad cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz, průkaz TP, ZTP, ZTP/P, jinak není druhý doklad požadován.
  • Nemám bankovní účet, mohu žádat o splátky?
    Ano, v úvěrové smlouvě je poté třeba nastavit způsob splácení složenkou. Zboží si ale můžete odebrat pouze osobně na naší centrále nebo jedné z prodejen.
  • Pokud si odebírám zboží na prodejně, mám též zasílat smlouvy na centrálu? 
    Ne, pokud bude potřeba, pracovníci prodejny si vytisknou smlouvy sami.
  • Mohu zaslat smlouvy elektronicky?
    Smlouvy elektronicky nezasílejte, nákup na splátky se tím neurychlí.
  • Kdy je třeba podpis partnera na úvěrové smlouvě?
    Podpis partnera již není vyžadován.
  • Je nutné dokládat výpis z bankovního účtu?
    Výpis z bankovního účtu je vždy nutný při zaslání zboží doručovací službou (PPL, pošta). Při osobním odběru lze nákup na splátky vyřídit i bez výpisu z bankovního účtu.
  • Jak se dozvím číslo účtu, na které mám splácet?
    Do 3 týdnů od obdržení zboží Vám přijde od společnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Hello bank! by Cetelem) splátkový kalendář, ve kterém budou všechny informace ke splácení úvěru. Jednotlivé splátky určitě nezasílejte na bankovní účty společnosti Alza.cz. Pokud Vám splátkový kalendář do 3 týdnů nedorazí, neváhejte nás ihned kontaktovat na adrese splatky@alza.cz.
  • Je možné zboží na splátky vrátit ve lhůtě 14 dnů?
    Ano, i při nákupu na splátky je možné odstoupit od smlouvy.
  • Mohu úvěr splatit předčasně? 
    Předčasné splacení úvěru je možné, nicméně společnost Hello bank! by Cetelem si účtuje dodatečný poplatek z důvodu dodatečné administrativní náročnosti. Při sjednání úvěru o délce do 12ti měsíců se poplatek určí jako 0,5 % z předčasně splacené částky, při úvěru delším než 12 měsíců je poplatek ve výši 1 % z předčasně splacené částky.
  • V občanském průkazu nemám správně uvedený stav / adresu trvalého bydliště, mohu žádat o nákup splátky?
    V tomto případě je nutné si dojít na městský úřad a požádat o vydání nového občanského průkazu. Ke kopii občanského průkazu je nutné přiložit i kopii potvrzení o občanském průkazu (obdržíte na městském úřadě) a kopii dalšího dokumentu – tzn.:
    • u změny stavu: oddací list, rozvodový list, úmrtní list (nesmí být starší 45 dnů)
    • u změny bydliště: doklad o nové adrese (nesmí být starší 45 dnů) – např. vyúčtování telefonních služeb, SIPO
  • Jsem OSVČ a chci si dát úroky z úvěru do daní. Jak mám postupovat?
    Stačí, když si zavoláte na 257 080 080 nebo napíšete na info@hellobank.cz a požádáte o zaslání měsíčního vyčíslení úroků tzv. „amor“. Obratem Vám bude informace zaslána a Vy si můžete cenu zboží i úroky vložit do účetnictví.
  • Jsem občan Slovenské republiky, co potřebuji k vytvoření žádosti o nákup na splátky?
    V takovém případě se budete muset prokázat trvalým nebo přechodným pobytem v ČR, druhým dokladem s fotografií (cestovním pasem nebo řidičským průkazem) a výpisem z bankovního účtu za poslední dva měsíce, případně výplatnicí.
  • Jsem cizinec (mimo SK) a chci nakoupit zboží na splátky. Jaké podmínky musím splňovat?
    Pocházíte-li z jiného státu než z České či Slovenské republiky bude zapotřebí prokázat se povolením k trvalému pobytu v ČR vč. přiděleného RČ, trvalou, případně i korespondenční adresou v ČR a unikátním číslem mobilního telefonu poskytnutého jedním z českých operátorů. Zároveň upozorňujeme, že komunikace se společností Hello Bank! by Cetelem probíhá výhradně v českém jazyce a to zejména smluvní dokumentace a komunikace.
0
Vytisknout
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB14
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi