Než zavoláte do našeho call centra, zkuste svou odpověď najít zde.
-
Mohu zakoupit zboží na splátky na firmu nebo na IČO?
Spotřebitelský úvěr je pouze pro FO, tedy není možné nakoupit na firmu a na IČO.
-
Mohu si zakoupit na splátky bazarové zboží?
Ano, na splátky je možné zakoupit použité, zánovní a rozbalené zboží.
-
Mohu žádat o úvěr, pokud jsem student?
Ne.
-
Je možné po schválení úvěru dělat dodatečné změny v objednávce?
Možné to je, ale cena nové objednávky musí být stejná nebo vyšší než původní výše úvěru.
-
Mohu si zboží nechat doručit do práce?
Ano, doručení je možné kamkoliv.
-
Mohu si zboží převzít na prodejně?
Ano, zboží můžete převzít i na prodejně
-
Může zboží převzít jiná osoba?
Ne, zboží může převzít pouze osoba uvedená na úvěrové smlouvě.
-
Kdy mi přijde zboží?
Zboží standardně dodáváme do druhého dne od obdržení smluv. O možnosti odběru zboží na prodejně Vás budeme informovat prostřednictvím SMS.
-
Jakým způsobem obdržím úvěrové smlouvy?
Úvěrové smlouvy obdržíte elektronicky přímo od Home Creditu do Vaší emailové schránky. Pokud odkaz na email neobdržíte, neváhejte kontaktovat Home Credit na bezplatné lince 542 100 100
-
Lze akceptovat jako druhý doklad rodný list? Co mám dělat, pokud nevlastním ani řidičský průkaz, pas, nebo zbrojní průkaz?
občanský průkaz při osobním odběru, není možné nahradit jiným dokladem – nelze se prokazovat kopií ani vyfocenou OP, pouze nepoškozeným originálem. V Případě vytváření žádosti na splátky online lze jako druhý doklad akceptovat i Rodný list hlavní strana s osobními údaji pouze u občanů ČR a SR
-
Nemám bankovní účet, mohu žádat o splátky?
Bankovní účet je dnes nutností pro ověření identity klienta nebo jeho příjmů
-
Pokud si odebírám zboží na prodejně, mám též zasílat smlouvy na centrálu?
Ne, pokud bude potřeba, pracovníci prodejny si vytisknou smlouvy sami.
-
Mohu zaslat smlouvy elektronicky?
Smlouvy elektronicky nezasílejte, nákup na splátky se tím neurychlí.
-
Kdy je třeba podpis partnera na úvěrové smlouvě?
Podpis partnera již není vyžadován.
-
Je nutné dokládat výpis z bankovního účtu?
Výpis z bankovního účtu nebo bankovní identita je běžnou součástí schvalovacího procesu.
-
Jak se dozvím číslo účtu, na které mám splácet?
Splátkový kalendář s číslem účtu Vám dorazí do 14 dnů od podpisu smluvních dokumentací
-
Je možné zboží na splátky vrátit ve lhůtě 14 dnů?
Ano, i při nákupu na splátky je možné odstoupit od smlouvy.
-
V občanském průkazu nemám správně uvedený stav / adresu trvalého bydliště, mohu žádat o nákup splátky?
občanský průkaz s ustřiženým rohem, a to v případě, že došlo ke změně trvalého bydliště, změně rodinného stavu nebo změně jména. V tomto případě si je nutné vyžádat od klienta kopii občanského průkazu a změnový doklad, kde jsou viditelné změny údajů popsaných výše
- u změny stavu: oddací list, rozvodový list, úmrtní list u změny bydliště: doklad o nové adrese
-
Jsem OSVČ a chci si dát úroky z úvěru do daní. Jak mám postupovat?
Spotřebitelský úvěr je pouze pro fyzické osoby není možné fakturovat na ičo ani na firmu.
-
Jsem občan Slovenské republiky, co potřebuji k vytvoření žádosti o nákup na splátky?
V takovém případě se budete muset prokázat trvalým nebo přechodným pobytem v ČR, druhým dokladem s fotografií (cestovním pasem nebo řidičským průkazem) a výpisem z bankovního účtu za poslední dva měsíce, případně výplatnicí.
-
Jsem cizinec (mimo SK) a chci nakoupit zboží na splátky. Jaké podmínky musím splňovat?
Pocházíte-li z jiného státu než z České či Slovenské republiky bude zapotřebí prokázat se povolením k trvalému pobytu v ČR vč. přiděleného RČ, trvalou, případně i korespondenční adresou v ČR a unikátním číslem mobilního telefonu poskytnutého jedním z českých operátorů. Zároveň upozorňujeme, že komunikace se společností Home Credit probíhá výhradně v českém jazyce, a to zejména smluvní dokumentace a komunikace
-
Jak si zvolit vhodnou variantu splácení?
Na obrazovce „VYBERTE VARIANTU SPLÁCENÍ“ najdete splátkovou kalkulačku, která Vám usnadní volbu způsobu splácení úvěru, který Vám bude nejlépe vyhovovat.
Můžete si vybrat některou z přednastavených variant, např. „NEJNIŽŠÍ SPLÁTKA“, nebo si nastavit výši úvěru, měsíční splátky a dobu splácení podle svého.
V každém kroku žádosti budete mít dále k dispozici přehled základních parametrů úvěru odpovídajících zvolené variantě splácení.
-
Kde zjistit informace o všech nákladech spojených s poskytnutým úvěrem?
Na obrazovce „VYBERTE VARIANTU SPLÁCENÍ“ najdete přehled základních parametrů úvěru odpovídajících Vámi zvolené variantě splácení.
Zde jsou uvedené údaje o prodejci financovaného zboží, ceně nákupu, výši úvěru a měsíční splátce úvěru.
Rozbalením detailů úvěru se dostanete k dalším údajům, jakými jsou úroková sazba úvěru, roční procentní sazba nákladů (RPSN), celkové náklady úvěru. Tyto náklady již Vaše měsíční splátka zahrnuje a neplatíte nic navíc. Jde pouze o detailní přehled pro Vaši informaci.
Přehled parametrů úvěru se Vám bude zobrazovat i na každé další obrazovce žádosti o úvěr.
-
Je možné úvěr předčasně splatit?
Revolvingový úvěr můžete kdykoliv doplatit. Celý zůstatek čerpání úvěru, nebo jen jeho část, můžete splatit formou mimořádné splátky. A to vše bez jakýchkoliv poplatků nebo náhrad námi vynaložených nákladů. Pokud předčasně nesplatíte celý zůstatek revolvingového úvěru, ale jen jeho část, nedochází předčasnou úhradou části revolvingového úvěru k předplacení následujících měsíčních splátek, tj. jste povinni i nadále hradit minimální splátky předepsané ze zůstatku revolvingového úvěru.
Jednorázový úvěr na nákup zboží, také můžete kdykoliv během jeho trvání splatit, a to formou mimořádné splátky. Předčasnou úhradou pouze části jednorázového úvěru nedochází k předplacení následujících měsíčních splátek, tj. jste povinni i nadále hradit sjednané splátky, přičemž o mimořádnou úhradu se zkracuje celková doba splácení úvěru. V případě Vašeho zájmu se však můžeme dohodnout na uzavření dodatku úvěrové smlouvy za účelem snížení měsíční splátky.
Vždy kontaktujte Home Credit před doplacením úvěru.
-
Jaké jsou nejběžnější možnosti uhrazení předepsané nebo mimořádné splátky úvěru?
– Převodem z Vašeho bankovního účtu (je nutné znát číslo účtu a variabilní symbol)
– Poštovní poukázkou (nutné znát adresu banky, číslo účtu a variabilní symbol příjemce)
-
Je nutné mít úvěr pojištěný?
Pojištění schopnosti splácet Vám sice doporučujeme, ale necháváme na Vás, jak se rozhodnete.
Pojištění kryje neschopnost splácet úvěr z důvodů ztráty zaměstnání, pracovní neschopnosti, ošetřování člena rodiny, invalidity II. nebo III. stupně a úmrtí.
-
Základní informace k pojištění schopnosti splácet
Pojištění Vás chrání před výpadkem příjmů z důvodů ztráty zaměstnání, pracovní neschopnosti, ošetřování člena rodiny, invalidity II. nebo III. stupně a úmrtí.
S výší pojistného plnění v případě vzniku pojistné události a výlukami pojištění se seznámíte v Informačním dokumentu o pojistném produktu. Úplný výčet Vašich práv a povinností naleznete v pojistné smlouvě a obchodních podmínkách.
Úhrada za pojištění je stanovená procentním podílem ze sjednané měsíční splátky úvěru. Úhrada za pojištění se připočítává ke splátce a je pojištěným hrazena společně s touto splátkou.
Pojištění automaticky zaniká se zánikem úvěru.
-
Na co si dát pozor?
Bedlivě si hlídejte termíny splatnosti úvěru v bezúročném období a také splátek specifického čerpání, jinak ztratíte nárok na zvýhodněnou sazbu úroku.
-
Pro vytvoření žádosti na splátky potřebuji doklad totožnosti?
Ano, připravte si platný občanský průkaz / pobytový průkaz, dle kterého Vás identifikuje z naší strany a současně ze strany společnosti Home Credit, kvůli ověření i z důvodu zákonných povinnosti jako je zabránění legalizace výnosů z trestné činnosti.
-
Jsem OSVČ a chci si vzít půjčku jako fyzická osoba je to možné? Co musím dokládat Home Creditu?
Ano, nákup na splátky může i OSVČ , Home Creditu dokládá poslední daňové přiznání + potvrzení o podání, výpisy z účtu. Vzhledem k tomu že se jedná o nákup na FO nebude možné vyplnit na fakturu IČO.