Značka OnePlus nabízí majitelům svých telefonů na území České republiky nadstandardní servis. Při reklamaci těchto smartphonů proto již není potřeba chodit na pobočku Alza.cz. Mnohem lepší je řešit reklamaci přímo s OnePlus. Kurýr si pro reklamovaný telefon přijede prakticky kamkoliv, a do 10 dnů se vrátí s opraveným či vyměněným kusem. Reklamaci tak vyřídíte z pohodlí domova. Nejen to, jak o ni zažádat, si povíme v tomto článku.
Pokud nastane nepříjemná situace a vy budete muset reklamovat svůj telefon značky OnePlus, můžete tak učinit pohodlně a rychle. Stačí vyplnit online formulář na stránkách OnePlus. Přímým kontaktem s výrobcem proces reklamace výrazně urychlíte – nový či reklamovaný telefon můžete mít doma už za 10 dní. A to aniž byste museli kamkoliv chodit. Jak proces reklamace probíhá?
Pro nový reklamační systém OnePlus platí určitá další pravidla:
Prosíme majitele produktů OnePlus, aby v zájmu úspory jejich vlastního času využili v případě poruchy telefonu reklamační formulář na webu oneplus.com. Díky němu získají nadstandardní servis s dopravou z místa bydliště a reklamovaný telefon obdrží do 10 dnů, což je třetina zákonné reklamační lhůty.