Během svátku 28.10. jsou uzavřeny pobočky Děčín, Kladno, Brno-Lískovec a Frýdek-Místek. Všechny ostatní pobočky zůstávají otevřené pro výdej objednávek.
Mastercard Obchodník roku 2021 Nákupy Ona Dnes

Jak správně reklamovat telefony OnePlus

Zobrazit katalog

Článek

Aktualizováno

Značka OnePlus nabízí majitelům svých telefonů na území České republiky nadstandardní servis. Při reklamaci těchto smartphonů proto již není potřeba chodit na pobočku Alza.cz. Mnohem lepší je řešit reklamaci přímo s OnePlus. Kurýr si pro reklamovaný telefon přijede prakticky kamkoliv, a do 10 dnů se vrátí s opraveným či vyměněným kusem. Reklamaci tak vyřídíte z pohodlí domova. Nejen to, jak o ni zažádat, si povíme v tomto článku.

OnePlus reklamace

Jak správně reklamovat telefony OnePlus – OBSAH

  1. S telefony OnePlus není třeba chodit na pobočku
  2. Další podmínky nového reklamačního systému

S telefony OnePlus není třeba chodit na pobočku

Pokud nastane nepříjemná situace a vy budete muset reklamovat svůj telefon značky OnePlus, můžete tak učinit pohodlně a rychle. Stačí vyplnit online formulář na stránkách OnePlus. Přímým kontaktem s výrobcem proces reklamace výrazně urychlíte – nový či reklamovaný telefon můžete mít doma už za 10 dní. A to aniž byste museli kamkoliv chodit. Jak proces reklamace probíhá?

  1. Vyplníte reklamační formulář na www.oneplus.com/cz/support/repair, zabere to jen pár minut.
  2. Na zadanou adresu (ideálně k vám domů) přijede kurýr vyzvednout porouchaný telefon.
  3. OnePlus během 7–9 dnů telefon zhodnotí, opraví nebo přímo vymění za nový.
  4. Do 10 dnů u vás opět zazvoní kurýr s úspěšně reklamovaným telefonem.
Pro zajímavost se můžete podívat na recenzi OnePlus 7 Pro.

Další podmínky nového reklamačního systému

Pro nový reklamační systém OnePlus platí určitá další pravidla:

  • Platí po dobu standardní záruky: 24 měsíců pro koncové uživatele a 12 měsíců při nákupu na IČO.
  • Neplatí pro telefony zakoupené jako „rozbalené“ či „zánovní“.
  • U modelů OnePlus 7, 7 Pro, 7T a 7T Pro platí i pro kusy označené jako „zánovní“.
i V AlzaMagazínu pro vás máme i další články:

Prosíme majitele produktů OnePlus, aby v zájmu úspory jejich vlastního času využili v případě poruchy telefonu reklamační formulář na webu oneplus.com. Díky němu získají nadstandardní servis s dopravou z místa bydliště a reklamovaný telefon obdrží do 10 dnů, což je třetina zákonné reklamační lhůty.

0
Vytisknout
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB04
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi