Pošli balík kdykoliv, snadno a rychle s aplikací Alza
Jednoduché odeslání z libovolného AlzaBoxu
Doručujeme a vyzvedáváme i o víkendu
Jen 69 Kč za balík
Rychlé podání balíku bez front a čekání
Podání zásilky nezabere víc než minutu. AlzaBoxy jsou funkční nonstop, balík můžeš odeslat i po půlnoci.
Můžeš posílat i větší balíky
Odešleme balíky až do velikosti 50 × 40 × 30 cm s hmotností do 10 kg.
Rychlé doručení
Zásilku doručíme do vybraného AlzaBoxu obvykle do 2 dnů.
Vyzvednutí 24/7
Adresát může balík vyzvednout kdykoliv. Klidně i v noci.
Zvol pevný obal
Použij odolnou kartonovou krabici, která ochrání obsah během přepravy.
Vyber vhodnou velikost
Krabice by měla odpovídat rozměrům obsahu – neměla by být ani příliš volná, ani přeplněná.
Vytvoř ochranné vrstvy
Prostor uvnitř vyplň tak, aby zboží bylo alespoň 3 cm od stěn krabice a bylo chráněno proti nárazům.
Důkladně zalep
Zásilku zafixuj pevnou lepicí páskou, ideálně křížovým způsobem, aby zůstala bezpečně uzavřená, a označ ji číslem balíku.
Odešli přes AlzaBox
V aplikaci vyplň údaje o zásilce a poté ji vlož do libovolného AlzaBoxu.
Kolik stojí odeslání balíku?
Cena za odeslání balíku mezi AlzaBoxy je 69 Kč včetně DPH. Placení služby probíhá pouze elektronicky s využitím platebního terminálu na AlzaBoxu vybraném k odeslání. Platba v hotovosti nebo převodem není možná.
Jak velký balík můžu AlzaBoxem odeslat?
Zásilku je možné odeslat v maximální velikosti 50 cm x 40 cm x 30 cm. Maximální hmotnost balíku je 10 kg. Rozměry a přesné limity se zobrazí při zadávání zásilky.
Musím se pro odeslání zásilky někde registrovat?
Ano, pro odeslání zásilky je potřeba přihlášení zákaznického účtu v mobilní aplikaci Alza. Vše vyřídíte jednoduše přes aplikaci během pár minut.
Musí mít příjemce mobilní aplikaci Alza?
Ne, nemusí. Informace k vyzvednutí zásilky obdrží v SMS.
Jak funguje kompenzace v případě ztráty nebo poškození zásilky?
Náhrada za ztrátu nebo poškození zásilky na straně Alza.cz je až do výše 3000 Kč. Ztracenou nebo poškozenou zásilku řešte co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení.
Můžu zásilku sledovat?
Ano, po odeslání můžete zásilku sledovat online v aplikaci až do jejího doručení.
Zásilku se mi nepodařilo do AlzaBoxu vložit (například AlzaBox byl již obsazený). Co mám dělat?
Blokovanou částku na vaší platební kartě uvolníme automaticky. Pokus o vložení můžete zopakovat u jiného AlzaBoxu.
Dostanu potvrzení o vyzvednutí zásilky?
Ano, jakmile si příjemce balík vyzvedne, dostanete od nás potvrzení v aplikaci. V aplikaci pak najdete i historii pohybu zásilky.
Jak dlouho trvá doručení zásilky?
Zásilku doručíme do vybraného AlzaBoxu obvykle do 2 dnů. O aktuálním stavu zásilky vás budeme informovat prostřednictvím notifikací.
Kolik času má příjemce na vyzvednutí zásilky?
Zásilka je v boxu uložena po dobu 2 dnů od doručení. Pokud ji příjemce nestihne vyzvednout, dostane upomínku a instrukce k pozdějšímu vyzvednutí zásilky.
Co když si příjemce zásilku nevyzvedne?
Po uplynutí lhůty pro vyzvednutí se zásilka vrací do našeho skladu, kde si ji můžete po předchozí domluvě vyzvednout. V takovém případě nás prosím kontaktujete pomocí chatu. Žádost o navrácení zásilky musí vždy podat odesílatel. Upozorňujeme, že některé způsoby vyzvednutí (např. opětovné zaslání do AlzaBoxu) mohou být zpoplatněny. Zásilka bude na našem skladu uložena po dobu 3 měsíců, a pokud neproběhne žádost o její navrácení odesílateli, může být zlikvidována.
Jak zásilku správně zabalit?
Zásilka by měla být pevně zabalena v krabici nebo obálce, aby se nepoškodila během přepravy. Důležité je, aby se vešla do rozměrů boxu a byla označena číslem balíku.
Můžu poslat zásilku na dobírku?
Služba Pošli to AlzaBoxem aktuálně nepodporuje dobírku. Zásilku lze odeslat pouze po předchozí platbě za doručení.
Co nesmím poslat AlzaBoxem?
Není možné posílat předměty, které jsou nebezpečné, křehké nebo rychle kazící, ceniny, věci zvláštní hodnoty, zboží podléhající zvláštním omezením a živá zvířata. Kompletní seznam najdete v čl. 5 obchodních podmínek.
Můžu změnit cílový box po odeslání?
Po odeslání už není možné cílový AlzaBox změnit. Doporučujeme před odesláním zkontrolovat adresu a výběr AlzaBoxu, případně objednávku zrušit a zadat novou s jiným cílovým AlzaBoxem.