Pobočka je otevřena
19. 7. |
Dnes
|
08:00 - 20:00 | |
20. 7. |
Zítra
|
09:00 - 20:00 | |
21. 7. |
Pondělí
|
08:00 - 20:00 | |
22. 7. |
Úterý
|
08:00 - 20:00 | |
23. 7. |
Středa
|
08:00 - 20:00 | |
24. 7. |
Čtvrtek
|
08:00 - 20:00 | |
25. 7. |
Pátek
|
08:00 - 20:00 |
Rychlé vyzvednutí a doručení
Zboží skladem můžete vyzvednout Ihned. Ostatní zboží připravíme do několika hodin.
Doručení zdarma nebo za 45 Kč
Doručení na pobočku je zdarma, pokud máte aktivní službu AlzaPlus+, pokud službu nemáte, zaplatíte za doručení 45 Kč.
Využijte naše služby a poradenství
Přijďte se poradit s našimi experty, nebo využijte naše služby jako prodloužená záruka, splátky bez navýšení a další.
Káva zdarma a další benefity
Na většině poboček si můžete dát kávu zdarma, likvidovat elektroodpad, reklamovat zboží, využít výkupu apod.
Mohu na pobočce reklamovat zboží?
Ano, na pobočce přijímáme reklamace a rádi vám pomůžeme vyměnit nefunkční zboží. Reklamaci si můžete založit online zde nebo přímo na pobočce prostřednictvím samoobslužného kiosku. Nezapomeňte s sebou přinést číslo dokladu o koupi nebo objednávky.
Lze nakoupit zboží na splátky?
Ano, zastavte se na pobočce a vše vyřídíme na místě společně. Pro více informací se podívejte zde.
Jak dlouho mám objednávku uloženou na pobočce?
Doba rezervace zboží jsou 3 dny. Chcete-li rezervaci prodloužit, kontaktujte nás prosím.
Mohu u pobočky zaparkovat?
Ano, přímo před pobočkou máme parkoviště pro zákazníky.
Kam se starou elektronikou?
Doneste jí k nám, pobočka je místem odběru použitého elektrozařízení, baterií, tonerů, DVD atp. Další informace naleznete zde.