Zobrazit katalog
Prodloužená záruka

Prodloužená záruka

Získejte až 3 roky navíc ke standardní záruce! Porouchané zboží zdarma opravíme nebo vyměníme za jiné.
  Ke standardní záruční době až 3 roky navíc
  Bez spoluúčasti
  Zboží opravíme, vyměníme nebo vystavíme dobropis
  Nemusíte hledat autorizovaný servis. Uplatníte na kterékoliv prodejně
Jana Novotná
Jana Novotná
Praha

“Jako žena na mateřské dovolené si nemůžu dovolit být ani den jeden bez pračky, takže nebudu riskovat kvůli pár korunám navíc, že budu s koupelnou plnou prádla ještě někde lovit opraváře.”

Michal Zálom
Michal Zálom
Beroun

“Prodlouženou záruku jsem si koupil více méně náhodou, ale když mi těsně po 2 letech odešel monitor, byl jsem moc rád, že nemusím letět shánět nový...”

Kateřina Padevětová
Kateřina Padevětová
Brno

“Nikdy bych nevěřila, že oprava vadného displeje na telefonu stojí víc než nový telefon. Nový jsem si koupila už s prodlouženou zárukou. Chybama se člověk učí...”

Otázky a odpovědi

Je možné službu zakoupit zpětně?

Ano, službu lze zakoupit po celou dobu trvání standardní záruky.

Kde najdu pojistné podmínky?

Kryje tato služba mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje výrobní vady, stejně jako standardní záruka. Mechanické poškození mezi ně nepatří.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

V případě, že se Vám zařízení poškodí, je třeba kontaktovat autorizovaný servis výrobce. Následně si dohodnete obhlídku technika u Vás doma a pokud bude oprava do maximální výše 70% z kupní ceny výrobku, zařízení si necháte opravit. Fakturu za opravu nám následně pošlete emailem a náklady za opravu Vám proplatíme ve formě dobropisu. V případě že by oprava přesáhla 70% je třeba zařízení poslat na naši reklamační adresu.
Nevíte si rady? Napište nám

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
0
Vytisknout
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB7