Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká
Sdílej a ušetři Šrotovné
Zobrazit katalog
Prodloužená záruka

Prodloužená záruka

Získejte až 3 roky navíc ke standardní zákonné záruce! Porouchané zboží zdarma opravíme nebo vyměníme za jiné.
  Více než 90 % hlášených škod je plněno ve prospěch zákazníka
  Službu již zakoupilo více než 100 000 zákazníků
  Bez spoluúčasti
  Zboží opravíme, vyměníme nebo vystavíme dobropis
  Přenositelné na druhou osobu
  Nemusíte hledat autorizovaný servis. Uplatníte na kterékoliv prodejně
Pojištění obsahuje i omezení krytí a výluky z pojištění, se kterými se seznamte v pojistných podmínkách, které jsou zde k dispozici.

Otázky a odpovědi

Je možné službu zakoupit zpětně?

Ano, službu lze zakoupit po celou dobu trvání standardní záruky, pokud služba bude aktuálně k dispozici.

Kde najdu starší pojistné podmínky ?

Kryje tato služba mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje výrobní vady, stejně jako standardní záruka. Mechanické poškození mezi ně nepatří.

Bude po mně, jako plátci DPH požadováno uhrazení DPH, tak jako v případě pojištění vozu?

Ano, pokud bude případ řešen opravou. Bude po Vás jako plátci DPH požadováno uhrazení spoluúčasti ve výši 10% z kupní ceny produktu a zároveň je nutné uhradit DPH z ceny opravy (vztahuje se i na výměnu v servisním středisku za jiný kus/tzv SWAP). Dané DPH je však možné jako v jiných případech, požadovat po státu zpět.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit do 45 dnů od předání produktu nebo od doručení potřebných dokumentů od Policie v případě odcizení. Tento termín je také u drtivé většiny případů dodržen. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je až 90 dnů, stejně tak je tato hodnota uvedena v pojistné smlouvě.

Zapůjčíte mi náhradní výrobek po dobu opravy?

Aktuálně neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Nesouhlasíte s vyřízením pojistné události?

V případě nesouhlasu s vyřízením Vaší pojistné události Vám doporučujeme se obrátit na samostatného likvidátora pojistných událostí RG Consulting s.r.o. na emailovou adresu reklamace@rgconsulting.cz. Obratem obdržíte zprávu o zahájeni šetření reklamace. To může trvat až 30 dnů, dle vytíženosti a složitosti případu.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

V případě, že se Vám zařízení poškodí, je třeba kontaktovat autorizovaný servis výrobce. Následně si dohodnete obhlídku technika u Vás doma a pokud bude oprava do maximální výše 70% z kupní ceny výrobku, zařízení si necháte opravit. Fakturu za opravu nám následně pošlete emailem a náklady za opravu Vám proplatíme zpět na Váš bankovní účet, který máte uvedený pod registrací. V případě že by oprava přesáhla 70% je třeba zařízení poslat na naši reklamační adresu. V případě, že není možné provést opravu (nedostupnost servisu, či nerentabilita) je nutné zařízení dodat na naše logistické centrum, spolu s průvodním dopisem. Adresa: Do Čertous 2759/4, 193 00, Praha 9 - Horní Počernice.
Nevíte si rady? Napište nám

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
0
Vytisknout
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
P-DC1-WEB23
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi