Dvouletá záruka pro firmy 3D soutěž LEGO
Zobrazit katalog

Pojištění prodloužené záruky

V případě pozáruční poruchy vám produkt opravíme, vyměníme za nový, nebo vystavíme dobropis v plné výši pořizovací ceny.

  • Záruka až 3 roky navíc k zákonné záruční lhůtě.
  • Celou pojistnou událost vyřídíme za vás, škodu nám stačí nahlásit.
  • Velkou bílou techniku opravíme u vás doma a ušetříte náklady za odvoz.
  • Stručné obchodní podmínky najdete zde
  • Zajímavost: v roce 2021 pojišťovna vyřešila 90 % všech reklamaci ve prospěch zákazníka.
Prodloužená záruka
Zpět na všechny služby

Jak služba pomáhá zákazníkům?

Proč se to opravdu vyplatí?

  • Zákazník si pořídil službu, která prodloužila životnost produktu

  • Reklamační proces vyřešila a uhradila Alza po zákonné záruční době

  • Zákazník byl ušetřen neplánováným finančním výdajům

  • Prodloužená záruka je služba, která se vyplatí

Jak to funguje?

  • Prodlužte si záruku

    Ke zboží v Košíku zvolte variantu prodloužené záruky. Službu lze zakoupit také zpětně během zákonné záruky. Zaplacením se služba aktivuje.

  • Jak uplatnit službu?

    Poruchu během trvání prodloužené záruky hlaste na +420 225 340 777 nebo na jakékoliv prodejně Alza.

  • Vyřízení reklamace

    Vaši pojistnou událost vyřešíme co nejrychleji. Vyčkejte na reakci.

Cena služby je variabilní – odvíjí se od ceny samotného zboží.
Pojištění obsahuje i omezení krytí a výluky z pojištění, se kterými se seznamte v pojistných podmínkách, které jsou zde k dispozici.

Aktuální pojistné podmínky platné od 1. 9. 2020

Ke kterému zboží se prodloužená záruka sjednává nejvíce?

Prodlouženou záruku si můžete sjednat k většině našich produktů z naší nabídky podle vašich preferencí. Nejoblíbenější je u těchto kategorií.

Jak získat prodlouženou záruku?

Službu prodloužené záruky lze zakoupit ke všem produktům na které se služba vztahuje a vždy ji najdete v prvním kroku košíku.
Výběr Prodloužené záruky v Košíku na Alza.cz
Jít nakupovat

Často kladené dotazy


  • Je možné prodloužit záruku zpětně?

    Ano, záruku lze prodloužit po celou dobu trvání zákonné záruky, pokud služba bude aktuálně k dispozici. Prodloužit záruku je možné i po reklamaci.

  • Kryje služba i mechanické poškození?

    Prodloužená záruka kryje výrobní vady, stejně jako zákonná záruka. Mechanické poškození mezi ně nepatří.

  • Bude po mně, jako plátci DPH, požadováno uhrazení DPH, tak jako v případě pojištění vozu?

    Ano, pokud bude případ řešen opravou. Bude po vás jako plátci DPH požadováno uhrazení DPH z ceny opravy (vztahuje se i na výměnu v servisním středisku za jiný kus). Dané DPH je však možné jako v jiných případech, požadovat po státu zpět.

  • Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

    Každý případ se snažíme vyřídit do 45 dnů od předání produktu. Tento termín je také u drtivé většiny případů dodržen. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů, stejně tak je tato hodnota uvedena v pojistné smlouvě.

  • Zapůjčíte mi náhradní výrobek po dobu opravy?

    Aktuálně v rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

  • Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

    V případě, že se Vám zařízení poškodí, je potřeba se v prvé řadě spojit s Alza.cz (tel: +420 225 340 777, e-mail: [email protected]) a oznámit vznik škodní události. Uveďte zejména příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození. Dále uveďte údaje z dokladu o koupi, ze kterého je patrné, kdy a jak bylo sjednáno pojištění.

    Následně si dohodnete obhlídku technika autorizovaného servisu u vás doma a pokud bude oprava do maximální výše 70% z kupní ceny výrobku, zařízení si necháte opravit. Fakturu za opravu nám následně pošlete emailem a náklady za opravu vám proplatíme zpět na váš bankovní účet, který máte uvedený pod registrací. V případě, že by oprava přesáhla 70% kupní ceny přístroje (neretanbilní oprava) nebo je servis nedostupný, je zapotřebí kontaktovat naší zákaznickou linku +420 225 340 777 a zaslat zboží na naši reklamační adresu spolu s průvodním dopisem (zpáteční adresa, tel číslo a podrobný popis závady). Adresa k zaslání:

    Alza.cz – reklamace
    Prologis Park - Gate 70
    Severní 255
    252 19 Chrášťany

    Zásilka musí obsahovat: reklamované zboží včetně příslušenství, bez něhož reklamované zboží nelze používat a diagnostikovat (doporučujeme však k reklamovanému zboží přiložit kompletní příslušenství). Dále doporučujeme přiložit kopii dokladu o zakoupení či jiným vhodným způsobem doložit záruku zboží. Více informací: Servis Alza.cz, případně Reklamační řád.

  • Kde najdu starší pojistné podmínky?
  • Nesouhlasíte s vyřízením pojistné události?

    V případě nesouhlasu s vyřízením vaší pojistné události vám doporučujeme se obrátit na samostatného likvidátora pojistných událostí RG Consulting s.r.o. na emailovou adresu [email protected]. Obratem obdržíte zprávu o zahájeni šetření reklamace. To může trvat až 30 dnů, dle vytíženosti a složitosti případu.

Vytisknout
P-DC1-WEB08
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací