Pojištění prodloužené záruky
V případě pozáruční poruchy vám produkt opravíme. Pokud již oprava není z nějakého důvodu možná vyměníme za nový, nebo vystavíme dobropis v plné výši pořizovací ceny*.
- Záruka až 3 roky navíc k zákonné záruční lhůtě.
- Celou pojistnou událost vyřídíme za vás, škodu nám stačí nahlásit.
- Velkou bílou techniku si nechte opravit u vás doma autorizovaným servisem, náklady vám proplatíme.
- Zajímavost: v roce 2023 pojišťovna vyřešila 89% všech reklamaci ve prospěch zákazníka.
- Stručné podmínky prodloužené záruky najdete zde
*Plátcům DPH bude dobropis vyplacen v plné výši bez DPH.
Jak služba pomáhá zákazníkům?
-
Televize 55" Samsung QE55Q60
- Zákazník si pořídil televizi za 20 653 Kč.
- K tomu zakoupil prodlouženou záruku.
- Televize se porouchala po záruční době.
- Alza převzala televizi a nechala ji opravit v autorizovaném servise. Zákazník dopravil televizi na nejbližší pobočku. Cena opravy byla 13 198 Kč (64 % z pořízené ceny), zákazník nezaplatil ani korunu, o likvidním ukončení prodloužené záruky a možnosti vyzvednutí na pobočce byl zákazník upozorněn oznamovací SMS.
-
Robotický vysavač TESLA RoboStar T80 Pro
- Zákazník si pořídil robotický vysavač za 6 602 Kč.
- K tomu zakoupil prodlouženou záruku.
- Robot se porouchal po záruční době.
- Alza převzala robotický vysavač a nechala ho opravit v autorizovaném servise. Zákazník odevzdal do nejbližšího Alza Boxu (pin: číslo reklamace). Cena opravy byla 4 034 Kč (61 % z pořízené ceny), zákazník nezaplatil ani korunu, o likvidním ukončení prodloužené záruky a možnosti vyzvednutí na pobočce byl zákazník upozorněn oznamovací SMS.
-
Sušička prádla CANDY CS H10A2DE-S
- Zákazník si pořídil sušičku prádla za 8 855 Kč.
- K tomu zakoupil prodlouženou záruku.
- Sušička prádla přestala fungovat po záruční době.
- Zákazník si zajistil opravu sušičky v pohodlí domova. Opravu zaplatil přímo opraváři, opravný list následně poslal na adresu: [email protected]. Částka za opravu mu poté byla poslána na bankovní účet. Zákazník ušetřil starosti s odmontováním i následným zprovozněním sušičky.
Proč se to opravdu vyplatí?
-
Zákazník si pořídil službu, která prodloužila životnost produktu
-
Reklamační proces vyřešila a uhradila Alza po zákonné záruční době
-
Zákazník byl ušetřen neplánováným finančním výdajům
-
Prodloužená záruka je služba, která se vyplatí
Jak to funguje?
-
Prodlužte si záruku
Ke zboží v Košíku zvolte variantu prodloužené záruky. Službu lze zakoupit také zpětně během zákonné záruky. Zaplacením se služba aktivuje.
-
Jak uplatnit službu?
Poruchu během trvání prodloužené záruky hlaste na +420 225 340 777 nebo na jakékoliv prodejně Alza.
-
Vyřízení reklamace
Vaši pojistnou událost vyřešíme co nejrychleji. Vyčkejte na reakci.
Cena služby je variabilní – odvíjí se od ceny samotného zboží.
Pojištění obsahuje i omezení krytí a výluky z pojištění, se kterými se seznamte v pojistných podmínkách, které jsou zde k dispozici.
Ke kterému zboží se prodloužená záruka sjednává nejvíce?
Prodlouženou záruku si můžete sjednat k většině našich produktů z naší nabídky podle vašich preferencí. Nejoblíbenější je u těchto kategorií.
Jak získat prodlouženou záruku?
Jít nakupovatČasto kladené dotazy
-
Je možné prodloužit záruku zpětně?
Ano, záruku lze prodloužit po celou dobu trvání zákonné záruky, pokud služba bude aktuálně k dispozici. Prodloužit záruku je možné i po reklamaci.
-
Kryje služba i mechanické poškození?
Prodloužená záruka kryje výrobní vady, stejně jako zákonná záruka. Mechanické poškození mezi ně nepatří.
-
Bude po mně, jako plátci DPH, požadováno uhrazení DPH, tak jako v případě pojištění vozu?
Ano, pokud bude případ řešen opravou. Bude po vás jako plátci DPH požadováno uhrazení DPH z ceny opravy (vztahuje se i na výměnu v servisním středisku za jiný kus). Dané DPH je však možné jako v jiných případech, požadovat po státu zpět.
-
Pokud jsem plátcem DPH, bude mi vyplacen dobropis v plné výši pořizovací ceny?
Nikoliv, v případě, že jste plátcem DPH, bude výše dobropisu snížena o DPH.
-
Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?
Jakmile obdržíme Vaše oznámení o škodní události, šetření vašeho případu zahájíme bez zbytečného odkladu a ukončíme ho bez neopodstatněných průtahů. Dle zákona máme na vyřízení pojistné události až 90 dnů, což je také uvedeno v podmínkách vašeho pojištění. Většinu případů však vyřídíme do 45 dnů od předání produktu.
-
Zapůjčíte mi náhradní výrobek po dobu opravy?
Aktuálně v rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.
-
Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?
V případě, že se vám zařízení poškodí, je potřeba se v prvé řadě spojit s Alza.cz (tel: +420 225 340 777, e-mail: [email protected]) a oznámit vznik škodní události. Uveďte zejména příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození. Dále uveďte údaje z dokladu o koupi, ze kterého je patrné, kdy a jak bylo sjednáno pojištění.
Následně si dohodnete obhlídku technika autorizovaného servisu u vás doma a pokud bude oprava rentabilní, zařízení si necháte opravit. Fakturu za opravu nám následně pošlete emailem a náklady za opravu vám proplatíme zpět na váš bankovní účet, který máte uvedený pod registrací. V případě, že by oprava přesáhla pořizovací cenu přístroje (neretanbilní oprava) nebo je servis nedostupný, je zapotřebí kontaktovat naší zákaznickou linku +420 225 340 777 a zaslat zboží na naši reklamační adresu spolu s průvodním dopisem (zpáteční adresa, tel číslo a podrobný popis závady). Adresa k zaslání:
Alza.cz – reklamace
GLP park
Severní 255
252 19 Chrášťany
Zásilka musí obsahovat: reklamované zboží včetně příslušenství, bez něhož reklamované zboží nelze používat a diagnostikovat (doporučujeme však k reklamovanému zboží přiložit kompletní příslušenství). Dále doporučujeme přiložit kopii dokladu o zakoupení či jiným vhodným způsobem doložit záruku zboží. Více informací: Servis Alza.cz, případně Reklamační řád. - Kde najdu starší pojistné podmínky?
-
Nesouhlasíte s vyřízením pojistné události?
V případě nesouhlasu s vyřízením vaší pojistné události vám doporučujeme se obrátit na samostatného likvidátora pojistných událostí RG Consulting s.r.o. na emailovou adresu [email protected]. Obratem obdržíte zprávu o zahájeni šetření reklamace. To může trvat až 30 dnů, dle vytíženosti a složitosti případu.
Podělte se s přáteli
Zaujala vás nabídka? Tak si ji nenechávejte jen pro sebe a řekněte o ni svým známým.