Atletická abeceda

Atletická abeceda slouží k zahřátí, protažení a zlepšení koodrinace před výkonem. Jaké prvky do ní patří?• Liftink – začněte od bříška (plochy) chodidla plynule došlápněte na patu. Střídáme nohy. Liftink můžete provádět jak na místě, tak mírně vpřed. Chodidla takřka nezvedáme od země.• Skipink – funguje na stejném principu jako liftink, ale zvedáme při něm lehce kolena. Dále můžete zapojit vysoký skipink, kdy zvedáte kolena zhruba do výšky pasu.• Zakopávání – střídavě krčíte nohy, jako byste se chtěli dotknout patami hýždí.• Odpichy – nazývané také jako jelení skoky, spočívají v odrazu z jedné nohy, která zůstává natažená a druhá noha směřuje kolenem skrčmo vzpěd.• Běh pozpátku – neotáčejte hlavu a snažte se dívat rovně. Začněte raději pomalu a časem zrychlujte.• Skoky stranou – cval stranou. Udělejte krok do strany, vyskočte a ve vzduchu spojte nohy k sobě.
Vytisknout

P-DC1-WEB14
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací