Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Doprava zdarma právě teď! Nepropásněte šanci ušetřit na vánočních dárcích.

Zobrazit katalog

Výměna
nevhodného dárku

Pokud si kupovaným dárkem nejste jisti, stačí v košíku zaškrtnout nabídku Výměna nevhodného dárku. V případě, že se nebude dárek hodit, tak jej prostě do 13. 1. 2019 vyměníte.

Jít nakupovat Kompletní podmínky akce

Nevíte si s dárkem rady?

Nevíte si s dárkem rady? Vyzkoušejte našeho dárkového rádce!
Najdete v něm hromadu tipů na dárky pro děti různého věku, rodiče, přátele i životní partnery.

Vybrat dárky

Často kladené dotazy

  • Jak získám možnost vyměnit nevhodný dárek?

    Získáváte ji tehdy, pokud nakoupíte Zboží na e-shopu alza.cz v období od 1. 10. 2018 do 24. 12. 2018 a zaškrtnete v košíku „Výměna nevhodného dárku“. Tato služba je poskytnuta zdarma. Celé znění podmínek služby naleznete zde.

  • Kdo může vrátit nevhodný vánoční dárek?

    Tato nabídka se týká všech zákazníků, kteří splní podmínky této služby.

  • Čeho se nabídka netýká?

    • Tato nabídka se týká pouze Zboží, u kterého je služba nabízena v rámci košíku, tedy v procesu zadávání a potvrzování objednávky.
    • Nelze vrátit dárkové poukazy, licence, elektronický obsah, rychle se kazící zboží a zboží, u něhož nelze využít ani zákonného odstoupení.
    • Nelze vrátit zboží upravené na přání zákazníka (např. PC sestavy Alza Individual)
    • Nelze vrátit zboží nakoupené na Třetinku.
  • Kdy mohu nevhodný vánoční dárek vrátit?

    Možnosti máte dvě, buď v rámci zákonného odstoupení ve čtrnácti dní od doručení zboží, nebo v rámci této služby, kdy je Zboží nutné vrátit po uplynutí 14denní lhůty na odstoupení, ale nejpozději 13. 1. 2019 přímo na prodejně Alza.cz, a to v originálním obalu, včetně všech součástí a příslušenství, nepoškozené a nepoužité spolu s nákupní fakturou.

  • Jaké jsou další podmínky vrácení Zboží?

    Pokud byla se zbožím zakoupeno i jakékoliv pojištění, vrací se jeho plná hodnota.

  • Jakou formou mi budou peníze vráceny?

    • Za Zboží, které splňuje dané podmínky, Vám Alza.cz vrátí cenu zpět ve formě Alzakreditů na další nákup na alza.cz v hodnotě vráceného zboží a pojištění, přičemž tato částka bude ponížena o manipulační poplatek.
  • Jak Alza Kredit využiju?

    Alza Kredit můžete kdykoliv použít při platbě za libovolné zboží na Alza.cz. Více informací o Alza kreditech najdete zde

  • Jsou s vrácením spojeny nějaké poplatky?

    • Pouze v případě, kdy se vrací Zboží, které bylo zakoupeno jako zcela nové, a tedy bylo zákazníkem převzato nerozbalené, a je v rámci využití služby "Možnost výměny nevhodného dárku" vráceno rozbalené, stanoví se poplatek ve výši 10 procent (včetně DPH) z kupní ceny Zboží na daňovém dokladu.
    • Tento poplatek slouží k úhradě nákladů spojených s uvedením Zboží do původního stavu a zpět do prodeje. Toto Zboží už samozřejmě nebude moci být nabízeno v kategorii nových výrobků.
  • Vrací se i cena za poskytnuté služby?

    Nevrací se cena za spotřebované služby poskytnuté společností Alza.cz a.s., např. vlastní styl, první spuštění, instalace ochranného skla, jiné servisní služby apod.

  • Kdy se neuplatní tyto podmínky?

    • V případě zákonného odstoupení.
    • V případě uplatnění škodní, pojistné události.
    • V případě, kdy nejsou splněny podmínky pro jejich využití, mj. Zboží je poškozeno, Zboží je nekompletní, použité (to se netýká Zboží zakoupeného z kategorií „Použité“ a „Zánovní“) apod.
0
Vytisknout
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB2
Váš osobní asistent
Alza Premium
Rád pro vás zjistím stav objednávky či pomohu s výběrem zboží.
Napsat dotaz
Zavolejte mi
Nová konverzace
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi