S výběrem vám rádi pomůžeme

Projděte si stovky našich tipů podle obdarované osoby, nebo částky, kterou chcete utratit.

Vše

Pro ženy

Pro muže

Pro děti

Pro rodinu

Chci větší výběr

Nejčastější dotazy

Jak získám možnost vyměnit nevhodný dárek?

Získáváte ji tehdy, pokud nakoupíte Zboží na e-shopu alza.cz v období od 15. 10. 2021 do 24. 12. 2021  a v košíku budete mít zaškrtnutou službu "Výměna nevhodného dárku za poukaz." Služba je k vybraným výrobkům od 27. 10. 2021 poskytována automaticky. Nabídka se týká pouze Zboží, u kterého je služba nabízena v rámci popisu produktu a v košíku, tedy v procesu zadávání a potvrzování objednávky. Tato služba je poskytnuta zdarma. Celé znění podmínek služby naleznete zde.

Jsou s vrácením spojeny nějaké poplatky?

  • Pouze v případě, kdy se vrací Zboží, které bylo zakoupeno jako zcela nové, a tedy bylo zákazníkem převzato nerozbalené, a je v rámci využití služby "Možnost výměny nevhodného dárku" vráceno rozbalené, stanoví se poplatek ve výši 10 procent (včetně DPH) z kupní ceny Zboží na daňovém dokladu.
  • Tento poplatek slouží k úhradě nákladů spojených s uvedením Zboží do původního stavu a zpět do prodeje. Toto Zboží už samozřejmě nebude moci být nabízeno v kategorii nových výrobků.

Kdo může vrátit nevhodný vánoční dárek?

Tato nabídka se týká všech zákazníků, kteří splní podmínky této služby.

Čeho se nabídka netýká?

  • Tato nabídka se týká pouze Zboží, u kterého je služba nabízena v rámci košíku, tedy v procesu zadávání a potvrzování objednávky.
  • Nelze vrátit dárkové poukazy, licence, elektronický obsah, rychle se kazící zboží a zboží, u něhož nelze využít ani zákonného odstoupení.
  • Nelze vrátit zboží upravené na přání zákazníka (např. PC sestavy Alza Individual)
  • Nelze vrátit zboží nakoupené na Třetinku.

Kdy mohu nevhodný vánoční dárek vrátit?

Možnosti máte dvě, buď v rámci zákonného odstoupení ve čtrnácti dní od doručení zboží, nebo v rámci této služby, kdy je Zboží nutné vrátit po uplynutí 14denní lhůty na odstoupení, ale nejpozději 31. 1. 2022 přímo na prodejně Alza.cz nebo doručit poštou/přepravní společností, a to v originálním obalu, včetně všech součástí a příslušenství, nepoškozené a nepoužité spolu s nákupní fakturou.

Jaké jsou další podmínky vrácení zboží?

Pokud byla se zbožím zakoupeno i jakékoliv pojištění, vrací se jeho plná hodnota.

Jakou formou mi budou peníze vráceny?

  • Za Zboží, které splňuje dané podmínky, Vám Alza.cz vrátí cenu zpět ve formě poukazu na další nákup na alza.cz v hodnotě vráceného zboží a pojištění.
  • Tento poukaz můžete využít dle podmínek a do data na něm uvedeném.
  • V případě vrácení zboží, na které byl uplatněn poukaz Vám Alza.cz vrátí cenu za zboží opět formou poukazu na další nákup na alza.cz v hodnotě vráceného zboží.

Vrací se i cena za poskytnuté služby?

Nevrací se cena za spotřebované služby poskytnuté společností Alza.cz a.s., např. vlastní styl, první spuštění, instalace ochranného skla, jiné servisní služby apod.

Kdy se neuplatní tyto podmínky?

  • V případě zákonného odstoupení.
  • V případě uplatnění škodní, pojistné události.
  • V případě, kdy nejsou splněny podmínky pro jejich využití, mj. Zboží je poškozeno, Zboží je nekompletní, použité (to se netýká Zboží zakoupeného z kategorií „Použité“ a „Zánovní“) apod.