Jak funguje výměna dárku?

1. Zaškrtnete službu Výměna nevhodného dárku

V košíku u vybraných produktů, u kterých si nejste jisti, zaškrtnete Výměnu nevhodného dárku.

2. Dárek můžete vrátit do 31. 1. 2021

Pokud se dárek nebude líbit, přinesete ho nepoužitý a nepoškozený na pobočku Alza.cz do 31. 1. 2021.

3. Dostanete poukaz na nákup zboží

Po vrácení vám automaticky pošleme poukaz na další nákup na Alze v hodnotě vráceného dárku.

4. Poukaz uplatníte při nákupu jiného zboží

Poukaz využijete na nákup jiného dárku nebo zboží. Poukaz je platný až do 14. 2. 2021.

Nejčastější dotazy

Jak získám možnost vyměnit nevhodný dárek?

Získáváte ji tehdy, pokud nakoupíte Zboží na e-shopu alza.cz v období od 5. 10. 2020 do 24. 12. 2020 a zaškrtnete v košíku „Výměna nevhodného dárku“. Tato služba je poskytnuta zdarma. Celé znění podmínek služby naleznete zde.

Kdo může vrátit nevhodný vánoční dárek?

Tato nabídka se týká všech zákazníků, kteří splní podmínky této služby.

Čeho se nabídka netýká?

  • Tato nabídka se týká pouze Zboží, u kterého je služba nabízena v rámci košíku, tedy v procesu zadávání a potvrzování objednávky.
  • Nelze vrátit dárkové poukazy, licence, elektronický obsah, rychle se kazící zboží a zboží, u něhož nelze využít ani zákonného odstoupení.
  • Nelze vrátit zboží upravené na přání zákazníka (např. PC sestavy Alza Individual)
  • Nelze vrátit zboží nakoupené na Třetinku.

Kdy mohu nevhodný vánoční dárek vrátit?

Možnosti máte dvě, buď v rámci zákonného odstoupení ve čtrnácti dní od doručení zboží, nebo v rámci této služby, kdy je Zboží nutné vrátit po uplynutí 14denní lhůty na odstoupení, ale nejpozději 31. 1. 2021 přímo na prodejně Alza.cz nebo zaslat poštou/přepravní společností, a to v originálním obalu, včetně všech součástí a příslušenství, nepoškozené a nepoužité spolu s nákupní fakturou.

Jaké jsou další podmínky vrácení zboží?

Pokud byla se zbožím zakoupeno i jakékoliv pojištění, vrací se jeho plná hodnota.

Jakou formou mi budou peníze vráceny?

  • Za Zboží, které splňuje dané podmínky, Vám Alza.cz vrátí cenu zpět ve formě poukazu na další nákup na alza.cz v hodnotě vráceného zboží a pojištění.
  • Tento poukaz můžete využít dle podmínek a do data na něm uvedeném.
  • V případě vrácení zboží, na které byl uplatněn poukaz Vám Alza.cz vrátí cenu za zboží opět formou poukazu na další nákup na alza.cz v hodnotě vráceného zboží.

Jsou s vrácením spojeny nějaké poplatky?

  • Pouze v případě, kdy se vrací Zboží, které bylo zakoupeno jako zcela nové, a tedy bylo zákazníkem převzato nerozbalené, a je v rámci využití služby "Možnost výměny nevhodného dárku" vráceno rozbalené, stanoví se poplatek ve výši 10 procent (včetně DPH) z kupní ceny Zboží na daňovém dokladu.
  • Tento poplatek slouží k úhradě nákladů spojených s uvedením Zboží do původního stavu a zpět do prodeje. Toto Zboží už samozřejmě nebude moci být nabízeno v kategorii nových výrobků.

Vrací se i cena za poskytnuté služby?

Nevrací se cena za spotřebované služby poskytnuté společností Alza.cz a.s., např. vlastní styl, první spuštění, instalace ochranného skla, jiné servisní služby apod.

Kdy se neuplatní tyto podmínky?

  • V případě zákonného odstoupení.
  • V případě uplatnění škodní, pojistné události.
  • V případě, kdy nejsou splněny podmínky pro jejich využití, mj. Zboží je poškozeno, Zboží je nekompletní, použité (to se netýká Zboží zakoupeného z kategorií „Použité“ a „Zánovní“) apod.