Během svátku 28.9. jsou uzavřeny pobočky Děčín, Kladno, Brno-Lískovec a Frýdek-Místek. Všechny ostatní pobočky zůstávají otevřené pro výdej objednávek.
Nakupování budoucnosti Badminton15

Age of Empires IV (DOJMY multiplayer) – Vrací se nejoblíbenější RTS značka historie v plné síle?

Datum vydání plné verze Age of Empires IV se nezadržitelně blíží a tak se vývojáři rozhodli, že uspořádají otevřenou betu, v jejímž rámci světu detailně ukáží multiplayerovou akci poloviny herních národů spolu s pár zajímavými mapami. Jak nám hra sedla, co říkáme na optimalizaci a zda jí predikujeme úspěch, si můžete přečíst v našich dojmech z hraní.

Age of Empires IV; wallpaper: cover

zdroj: Xbox

Age of Empires IV (DOJMY Z HRANÍ) – Obsah článku

1. Age of Empires IV už v betě prezentuje snahu o silné vykreslení historie
  2. Bez zlata to nejde
  3. Souboje v Age of Empires IV cílí na veterány
  4. Optimalizování jde Relic Entertainment od ruky
  5. Age of Empires IV nemá moc prostoru k selhání
  6. HW nároky pro Age of Empires IV PC

Age of Empires IV už v betě prezentuje snahu o silné vykreslení historie

Přestože jsem velkým fanouškem historie, nikdy jsem úplně neholdoval hrám zaměřeným na Boj za nezávislost, Napoleonské války, či jiné etapy doslova čpící střelným prachem. Při oznámení Age of Empires IV vracejícího se ke kořenům série jsem proto jásal, jelikož mi bylo jasné, že na rozdíl od třetího Age tu minimálně do finální éry nebudou hrát prim palné zbraně, nýbrž rytíři v zářivých zbrojích a staré dobré dlouhé luky. Sice jsem měl trošku obavy z toho, že se tvůrci odhodlají k nějaké té šílenosti, beta však ukázala, že není třeba se strachovat. Jak už to tak ale bývá, hraní v této sérii nezačíná válkou, ale výstavbou základních kamenů civilizace.

Age of Empires IV; gameplay: pole

Lány obdělávané pracovitými zemědělci vypadají opravdu dobře.

Už to ve své podstatě evokuje vzpomínky na Age of Empires II. Parta vesničanů tu čeká na rozkazy, načež vrhá všechny své síly do budování imperiálních základů. Ty nyní působí daleko věrohodněji než kdy předtím, protože namísto strohých chatek tu dostáváte reálně vypadající usedlosti disponující prvky, jimiž se navzájem odlišují. Ano, leckdo podotkne, že je to vlastně zbytečný prvek. Osobně jsem však z něj byl nadšen, jelikož zrovna tohle je něco, čím se strategie mohou posouvat kupředu a jistým způsobem navyšovat celkovou kvalitu prezentování historie, která nebyla pouze o velkých bitvách, ale též o výstavbě vesnic transformujících se ve velkolepá města.

Působivá je též skutečnost, že každý z národů má k dispozici svůj jazyk, takže za Čínu prostě dostanete vesničany hovořící čínštinou, zatímco Anglie vám nabídne anglickou angličtinu. Sice se podobně jako v případě usedlostí jedná o detail, osobně si však myslím, že je za něj autory třeba pochválit. Elementární suroviny mají ovšem stejně jako v minulosti všechny národy stejné. Za všechny je k úspěšnému rozjetí civilizace třeba mít po ruce dostatek jídla, dřeva, kamenní a samozřejmě zlata.

Age of Empires IV - Annihilation

Vítězství vede v Age of Empires IV vždy více cest.

Úloha samotných surovin je v Age of Empires IV obdobná jako v minulých dílech této série. Jídlo je primární komoditou, bez níž se daleko nedostanete, v betě je však jeho produkce možná až příliš jednoduchá, takže jsem ho většinou měl za chvíli tolik, že jsem nevěděl, co s ním. Dřevo je základním budovatelským materiálem. Když se tedy rozhodnete stavět, je třeba mít vesničany neustále připoutané k nedalekému lesíku. Na rozdíl od potravin totiž není kácení lesů až taková hračka, nebo minimálně pro ty z civilizací, jež jsem měl možnost během hraní otestovat. U kamene též tempo nebylo tak zběsilé, možná je to ale způsobeno snahou tvůrců trošku redukovat rychlost expanze, protože zlato mi skákalo do kapes rozhodně rychleji než kamenné bloky nebo rozsekané klády.

Bez zlata to nejde

Zlato je tu opět jednou z těch surovin, bez kterých se možná obejdete v prvních deseti minutách, avšak po jejich uplynutí už se jeho spotřeba bude jen zvyšovat. Jedná se totiž o komoditu nutnou nejen k verbování těžších forem pěchoty, ale také nutnou k vývoji nových technologií a především k postupu do nových ér. Ty v Age of Empires IV už nepřeskakujete jednoduše za pomoci určitého počtu surovin. Vždy před odstartováním nové etapy si musíte vybrat jeden z benefitů v podobě unikátní budovy, kterou je nutné pro přechod mezi érami vystavět.

Age of Empires IV; gameplay: ovce

Ovečky se tu opět stanou jedním z počátečních motorů vaší ekonomiky.

Při budování těchto specifických budov si vždy vybíráte mezi jistým typem výhod. Některé struktury jsou zaměřené spíše na ekonomiku, zatímco jiné cílí naopak na produkci jednotek, navyšují tempo produkce nebo razantně zdokonalují odolnost okolních struktur. Popravdě se mi tento formát asi líbí více než košatější koncept s několika variantami užitý Age of Empires III. Vyloženě by mi ale nevadilo, kdyby tvůrci vsadili na holost, s níž pracoval Age of Empires II a prostě hráče jen nechali přeskočit z jednoho historického období do druhého.

Souboje v Age of Empires IV cílí na veterány

Relic Entertainment je společností, která ve svých strategiích sice má jednotlivce, avšak většina jednotek je sloučena do oddílů, jež následně vysíláte do bitev. Osobně mám tento formát hodně rád, protože střety jsou následně přehlednější, než když se hráč musí starat o zástup válečníků vygenerovaných kus po kusu. Trošku jsem doufal, že se s tímto formátem setkám i v Age of Empires IV, přeci jen je třeba se adaptovat. Nu, bohužel se tak nestalo. V podstatě jsem dostal starou formu verbování, od níž se v modernějších titulech pomaličku ustupuje. Zde však zřejmě zůstává kvůli fanouškům této série, pro něž je vždy velmi těžké akceptovat změny, což ukázal jimi často zavrhovaný Age of Empires III.

Age of Empires IV - Lose

Když neudržíte se svými nepřáteli tempo, jste prakticky ztraceni.

Přestože mi zpočátku systém verbování a následné ovládání jednotlivců moc nesedl, postupem času jsem si na něj zvykl hlavně díky přítomnosti možnosti vytváření vlastních oddílů, která k této značce patří také odnepaměti. Vynechány tvůrci nebyly ani oblíbené formace, jež hráči dávají možnost postavit si jednotky tak, aby mělo jejich rozestavení v bitvě smysl. Formování se vám ale reálně osvědčí primárně proti AI, protože hráči sázející často na Anglii praktikují taktiku vystřel a uteč. Ta je při větším množství anglických lukostřelců smrtící pro většinu jednotek, takže si s vypouštěči šípů nakonec neporadí ani kavalerie proti nim určená. Teoreticky ještě v tomto ohledu může dojít k balanci, jelikož tato strategie by měla být hlavním tahounem Mongolů, nikoliv Angličanů.

Pokud jde o samotnou škálu jednotek, tak ta mi už u první čtveřice národů Age of Empires IV přišla dostatečně rozsáhlá. Každý totiž nabízí pár unikátů formujících vývoj bitev. Hodně zajímaví mi kupříkladu přišli lancknechti s gigantickými obouručními meči schopnými mezi nepřátelskými šiky způsobit maximální škody díky plošným útokům. Špatní nebyli ani angličtí lučištníci. U nich jsem byl fascinován především jejich dechberoucím dostřelem, který byl ještě navýšen poté, co jsem je nasadil do pevností a střílen chránících je před poškozením. Popravdě už se nemohu dočkat, až mi vývojáři do ruku dají francouzské paladiny či ruské bojové mnichy.

Age of Empires IV; gameplay: pevnost

Dobře vystavěná pevnost je pro nepřátele smrtící.

Samotné tempo bitev mi v Age of Empires IV přijde adekvátní, takže si lze nad bojujícími jednotkami udržet přehled za všech situací. Osobně se mi zamlouvá zpracování konceptu silných a slabých stránek jednotlivých válečníků, o nichž vás hra podrobně informuje. Kupříkladu taková pěchota s kopími je velmi efektivní proti jízdě, která s ní má skutečně velké obtíže. Jakmile se ale střetne s lučištníky nebo těžkooděnci s meči a štíty, dlouho jejich tlaku neodolá. Za sebe musím říct, že jsem si nejvíce oblíbil těžkou jízdu, a to ani ne tak kvůli její bojové zdatnosti, ale pro celkové zpracování. Jezdci totiž do bitev vyjíždějí s kopími, jež po prvním zásahu protivníka mění za meč a štít, což potěší nejednoho fandu historie, jimž byla stálá přítomnost dřevce trnem v oku.

Optimalizování jde Relic Entertainment od ruky

Dost už ale bylo o herních prvcích a hratelnosti samotné. Nastal čas podívat se na zoubek vizuálu a technické stránce. Pokud jde o grafiku, není v Age of Empires IV zpracována vůbec špatně, přestože nelze říci, že by vám z grafiky tohoto díla spadla čelist, tedy minimálně na střední a vyšší nastavení. Horší je to v případě, že si vyberete některou z nižších alternativ, protože za takových okolností vám tato hra poskytne zrůdné modely postav a také dosti pofidérně vypadající budovy.

Age of Empires IV - King of the Hill

Umělá inteligence je na vyšších obtížnostech slušným soupeřem. Jakmile však potkáte její slabší variaci, může se vám zdát trošku neefektivní.

Poslední zmíněnou možností však získáte nějaká ta fps navíc, i když zrovna optimalizace není zásadním problémem Age of Empires IV. Přestože by jeden čekal, že technická stránka bude u tohoto díla problematická, nakonec musím říct, že jsem při hraní žádné problémy nezaznamenal. Hra jela po celou dobu velmi pěkně, fps byla na vysokých hodnotách i při těch nejlítějších bitvách a stabilita byla též něco, nač jsem mohl sázet. Snad obdobný stav nabídne i finální verze.

Age of Empires IV nemá moc prostoru k selhání

Na Age of Empires IV je skutečně poznat fakt, že se na jeho vývoji podílela komunita složená primárně ze skalních fanoušků série. Už beta ukazuje, že se jedná o milostný dopis hráčům RTS nemohoucím zapomenout na Age of Empires II. Této skupině už aktuální verze hry nabídla propracovanou škálu jednotek, tradiční budování, slušnou optimalizaci a pár inovací, které mají sérii jako takovou posunout. No prostě, co víc si přát. Jediným prvkem, který by mohl úspěchu tohoto díla zabránit, může být zpracování kampaní, tak doufejme, že se povedou a už 28. října si zahrajeme RTS, na niž jen tak nezapomenou jak fanoušci multiplayeru, tak i slušných příběhových tažení.

HW nároky pro Age of Empires IV PC

Operační systém Windows 10 64-bit Windows 10 64-bit
Procesor Intel Core i5-6300U | AMD Ryzen 5 2400G Intel i5, 3.6 GHz 6-core | AMD Ryzen 5 1600
Grafická karta Intel HD 520 | AMD Radeon RX Vega 11 Nvidia GeForce 970 | AMD Radeon RX 570, 4GB
DirectX DirectX 12.0 DirectX 12.0
Pevný disk 50 GB 50 GB

• Zdroj: Steam (20. 9. 2021)

S jakým herním PC na Age of Empires IV?

Alza BattleBox Core RTX3060 Gungnir

Alza BattleBox Core RTX3060 Gungnir

Alza BattleBox Ryzen RTX3070 Corsair

Alza BattleBox Ryzen RTX3070 Corsair

Co jsme dříve napsali o Age of Empires IV

Age of Empires 4 – Novinky

1. (1. 12. 2019) Relic Entertainment pomohli Age of Empires IV v přerodu
  2. (15. 11. 2019) V prvních záběrech z hraní Age of Empires IV se střetávají Mongolové s Angličany
  3. HW nároky pro Age of Empires 4 PC

Relic Entertainment pomohli Age of Empires IV v přerodu

• Novinka: 1. 12. 2019 • Autor: Ondřej Zeman

Poslední díl série Age of Empires nebyl tak úspěšný jako jeho předchůdci, úplně ve výsledku nesedl recenzentům ani komunitě, která svými penězi definuje to, zda se dílo povedlo na plné čáře, či nikoliv. Předtím, než byl vývoj nového AoE odstartován, se tvůrci hodně zabývali Age of Empires 2, jehož definitivní edice k nám dorazila před dvěma týdny. Během práce na ní jim došlo, že by jejich nový výtvor neměl, podobně jako třetí díl, šanci se ze stínu svého vydařeného příbuzného dostat. Vývojáři v čele s Adamem Isgreenem se proto rozhodli, že k jejich dalšímu projektu přistoupí tak, jako kdyby se jednalo víceméně o úplně nový titul, který však bude určitým způsobem patřit ke kultovní strategické značce. Bude ovšem mít novou krev v žilách.

Age of Empires 4; screenshot: katapulty
Určité formy techniky bude mít v Age of Empires IV očividně k dispozici většina frakcí.

Každá značka totiž musí v průběhu let projít určitou evolucí, což se týká i Age of Empires. Nový Age of Empires IV se proto bude od svých předchůdců hodně odlišovat, takže se podle Adama Isgreena můžeme těšit třeba na lépe zvládnutý systém kontroly jednotek, jenž bude v mnohém připomínat Total War. Osobně takovou změnu vítám, jelikož mi ovládání vojska občas dělalo trošku problémy. Upravena byla dle jeho slov také škála národů, jejichž spektrum prozatím nebylo zveřejněno, jisté je v tento moment snad jen to, že se v ní objeví Mongolové a Angličané, kteří byli představeni už v prvním traileru. Zajímavá je na nových informacích skutečnost, že už nadále nebude zachován koncept čtyř ér, co však bude použito na místo něj, je otázkou, na kterou nyní neznáme odpověď.

Stoprocentní je skutečnost, že každá frakce se tu bude určitým způsobem lišit, díky čemuž hraní za ni bude vyžadovat jinou taktiku. Anglie bude kupříkladu patřit k národům, jež vám svým designem připomenou staré dobré časy Age of Empires 2. Mongolové přijdou naopak s úplně novým schématem, kvůli němuž nesednou každému. Nabídnut nám má být bezpočet národů s různou úrovní přístupnosti, takže by si nakonec měl vybrat svou oblíbenou partu každý fanoušek strategií. Hra samotná je od začátku vyvíjena více studii, největší slovo v ní má však Relic Entertainment, které mají hráči spojeno především s Company of Heroes či Warhammer 40.000: Dawn of War. Právě jeho vliv na vývoj Age of Empires IV ho v mnohém pomohl posunout dál od jeho předchůdců.

Age of Empires 4; screenshot: mongolové
Mongolové aktuálně představují jednu ze dvou frakcí, jež mají své místo v Age of Empires IV jisté.

Díky vlivu Relic Entertainment se můžeme těšit třeba na komplexnější bitvy o města, protože Age of Empires IV nám tentokrát nabídne nejen rozsáhlé metropole, ale také inovativní systém hradeb, který nám v jeho předchůdcích chyběl. Na zdi bude konečně možné poslat jednotky, jež z nich budou střílet na nedaleko stojící nepřátele, čímž zefektivní celkovou obranu sídla. Přítomny budou také věže, s jakou četností, a jakým způsobem budou přesně fungovat, však z dosavadních záběrů bohužel nelze soudit. Celkově je však dobře, že se Relic Entertainment do vývoje zapojil, jelikož je to studio, které je schopné komplet někam posunout. Pokud vás více než návrh budování zajímá, zda bude mít Age of Empires IV příběhové tažení, máme pro vás dobrou zprávu.

Ano, Age of Empires IV bude disponovat totožně jako jeho předchůdci historickou kampaní. Její návrh však bude hodně odlišný od toho, co jsme měli možnost vidět třeba v Age of Empires 2. Celek ovšem má být věrný historii, takže nemáme podle Adama Isgreena očekávat žádné šílenosti. Teoreticky je možné počítat s tím, že se podíváme do Mongolska či Anglie, jisté v tento moment však není nic, vývoj je totiž teprve v rané fázi, kvůli čemuž se může ještě leccos změnit. V naší redakci se ale na Age of Empires IV začínáme těšit čím dál tím víc. Doufáme proto v to, že Microsoft brzy zběžně určí datum vydání.

• Zdroje: Gamesradar+

V prvních záběrech z hraní Age of Empires IV se střetávají Mongolové s Angličany

• Novinka: 15. 11. 2019 • Autor: Ondřej Zeman

Po spatření prvních záběrů z Age of Empires IV jsem z nich nebyl popravdě moc nadšen, protože prostě jakožto fanoušek starších dílů této série jsem očekával něco jiného. Jakmile jsem si však sjel trailer znovu, došlo mi, že se na toto dílo musím dívat jako na samostatný projekt, bez ohledu na to, jak se jmenuje. Název totiž často evokuje přílišná očekávání, jež se nakonec promění ve zklamání. V momentu, kdy jsem se na Age of Empires IV podíval touto perspektivou, přede mnou najednou stálo krátké video, v němž jsem spatřil zajímavě vypadající strategii, kombinující to nejlepší z několika kultovních RTS značek, jež v minulé dekádě prakticky psaly historii tohoto žánru.

Age of Empires IV - X019 - Gameplay Reveal

Na Age of Empires IV je očividné, že se vývojáři z Relic Entertainment snaží značku posunout snad ve všech ohledech.

Na vypuštěném traileru k Age of Empires IV máme možnost vidět hru kombinující prvky série Age of Empires s aspekty, jež nabízela kultovní značka Stronghold. Nabídnuta by nám tím pádem mohla být tradiční RTS s nově upraveným konceptem hradeb, které půjde osadit válečníky, což v minulosti nebylo možné. Město v aktuálních záběrech vypadá také živěji a hlavně pestřeji než kdy dříve, zda ovšem bude takto vypadat i metropole v normálním zápase, je otázkou. Odehrávat se má toto dílo opět ve středověku, díky čemuž se podle všeho budeme moci setkat s řadou národů, jež této historické éře dominovaly. V aktuálních záběrech lze spatřit střet krvelačných Mongolů a Angličanů, kteří v něm vystupují v roli obránců stojících proti nekonečné hordě stepních válečníků.

Pokud budu pracovat s videem jako takovým, lze z něj dedukovat, že každá herní frakce, jež bude v Age of Empires IV dostupná, dostane přístup k osobité škále jednotek. Mongolové mají kupříkladu lehkou jízdu s luky, zatímco Anglie dostala k dispozici těžkou kavalerii a pěší lučištníky vybavené dlouhou variantou oblíbené dalekonosné zbraně. Celkově nemá válečníky jednotlivých uskupení odlišovat jen výstroj a statistiky. Obdařeni budou také osobitým vizuálním zpracováním.

Age of Empires IV Announce Trailer

Oznamovací trailer k Age of Empires IV byl laděn hodně temně, možná proto jsme byli tolik překvapeni tím, co jsme dostali.

Grafická stránka celku je trošku barevnější, než je u série Age of Empires obvyklé, nelze ovšem říct, že by hra vypadala špatně, to rozhodně ne. Komplet působí v chodu velmi hezky, přestože má dle mého názoru možná příliš blízko hravě laděnému The Settlers, od kterého se jistě odliší dynamičtějšími a hlavně rozsáhlejšími střety, v nichž se utkají desítky a možná i stovky jednotek. Datum vydání aktuálně nebylo stanoveno, teoreticky by mohl dorazit v průběhu příštího roku, jisté ovšem v tomto ohledu není nic. Snad se o Age of Empires IV brzy dozvíme víc.

• Zdroje: YouTube (Xbox, Windows)

Kam nás Age of Empires 4 zavede?

• Preview: 22. 8. 2017 • Autor: Ondřej Zeman

Na Gamescomu představený trailer toho neukazuje mnoho, prakticky z něj máte možnost vyčíst jen spektrum historických období, ve kterých by se měly dějové kampaně Age of Empires 4 teoreticky odehrávat. Se čtvrtým zástupcem ikonické značky s vysokou pravděpodobností zavítáme do antického Řecka, starověkého Říma, křižáky dobývaného Jeruzaléma a kolonizátory podrobeného města domorodých obyvatel Jižní Ameriky. Mimoto se zúčastníme Americké revoluce, a zřejmě také války Bošin, v níž proti sobě bojovali Japonci podporovaní zahraničními spojenci, kteří technologicky zaostalé zemi dodali nové zbraně a technologie, což značně narušilo původní rovnováhu sil.

Age of Empires IV; Wallpaper: frakce domorodni jizni ameriky Age of Empires IV; Wallpaper: japonské jednotky z války Bosin

Kdo pro nás Age of Empires 4 vytvoří?

Vývoje nového dílu Age of Empires by se mělo ujmout kanadské studio Relic Entertainment mající na kontě řadu výrazných strategických děl. Jeho vývojáři stáli kupříkladu za legendární RTS Warhammer 40 000: Dawn of War , Company of Heroes či nestárnoucím Homeworldem. Ten nedávno dostal plnohodnotného pokračovatele v podobě Homeworld: Deserts of Kharak. Datum vydání Age of Empires 4 prozatím není známo. Osobně doufám, že bude oznámeno nejpozději do konce příštího roku.
Abych byl upřímný, jsem hodně rád, že se slavné značky ujali právě vývojáři z Relic Entertainment. Mají totiž obrovské množství zkušeností, které se jim snad podaří do Age of Empires 4 plně přenést. Pokud vše dobře dopadne, možná nám na disku za rok či dva přistane titul, který se bude podobně jako Age of Empires 2 hrát ještě řadu let.

Age of Empires IV; Wallpaper: Conquistador

i Mrkněte na náš nový Herní magazín!

Co hrát, než Age of Empires 4 dorazí?

Prozatím si budete muset na PC vystačit s definitivní edicí prvního Age of Empires, kterou vývojáři z Forgotten Empires obohatili o moderní rozhraní, větší spektrum map, výrazně lepší vizuál, 4K rozlišení, značně vylepšené herní mechanizmy, hru pro více hráčů na Xbox Live, nově nahraný zvuk a čerstvě působící hratelnost. Ta by měla celek zařadit mezi současné strategické velikány, stejně jako se tomu v minulosti stalo u Age of Empires 2 HD. Zda se to skutečně povede, ukáží až nadcházející měsíce, protože k nám definitivní edice Age of Empires dorazí až 19. října. Pokud si ji budete chtít náhodou před vydáním finální verze otestovat, tvůrci otevřeli stavidla náboru do bety, jež zanedlouho započne.

Vedle definitivní edice prvního Age of Empires bychom se měli v následujících letech dočkat také dodatečného obsahu do Age of Empires 2 HD a pravděpodobně též i Age of Empires 3. To dostane podobně jako první a druhý díl čerstvě vypadající grafiku, nové mechanizmy a do dnešní doby lépe zapadající hratelnost.

Age of Empires IV: Wallpaper: Anticke Recko a jeho bojovnik Age of Empires IV; Wallpaper: Řím, císař

Age of Empires IV - Windows 10 Digital
Hra na PC - elektronická licence, klíč pro Steam a Microsoft Store, žánr: strategie - Hru lze aktivovat v obchodě Microsoft Store nebo Steam.

Datum vydání: 28. října 2021
Objednací kód: MXESD1803
Age of Empires IV
Hra na PC - krabicová verze, klíč pro Steam a Microsoft Store, žánr: strategie - Hru lze aktivovat v obchodě Microsoft Store nebo Steam.

Datum vydání: 28. října 2021
Objednací kód: WG1341
Alza GameBox Ryzen RTX3060
Herní PC AMD RYZEN 5 3600 4.2 GHz, NVIDIA GeForce RTX 3060 12GB, RAM 16GB DDR4, SSD 1000 GB, Bez mechaniky, Wi-Fi, HDMI a DisplayPort, 2× USB 3.2, 2× USB 2.0, typ skříně: Midi Tower, Windows 10 Home

+ ZDARMA Internet Security Bitdefender

33 990,- bez DPH 28 091,-
Objednací kód: sklRB4a7s9
Alza GameBox Core RTX3060+
Herní PC Intel Core i5 10400F Comet Lake 4.3 GHz, NVIDIA GeForce RTX 3060 12GB, RAM 16GB DDR4, SSD 1000 GB + HDD 2 TB, Bez mechaniky, Wi-Fi, HDMI a DisplayPort, 3× USB 3.2, 3× USB 2.0, typ skříně: Midi Tower, Windows 10 Home

+ ZDARMA Internet Security Bitdefender

36 990,- bez DPH 30 570,-
NEO pronájem
Objednací kód: sklRB5b2m6
Alza GameBox Core RTX3070
Herní PC Intel Core i7 10700F Comet Lake 4.8 GHz, NVIDIA GeForce RTX 3070 8GB, RAM 32GB DDR4, SSD 1000 GB + HDD 2 TB 7200 ot/min, Bez mechaniky, Wi-Fi, HDMI a DisplayPort, 4× USB 3.2, 2× USB 2.0, typ skříně: Midi Tower, Windows 10 Home

+ ZDARMA Promo elektronický klíč GeForce RTX Battlefield 2042 Bundle - nutno uplatnit do 14.12.2021
+ ZDARMA Internet Security Bitdefender

44 091 Kč se slevovým kódem  2021SROTOVNE10
48 990,- bez DPH 40 488,-
Šrotovné
Objednací kód: sklRB4c9g5
Herní PC Intel Core i5-9400F Coffee Lake 4.1 GHz, NVIDIA GeForce GTX 1660 Super 6GB, RAM 16GB DDR4, SSD 500 GB + HDD 2 TB, Bez mechaniky, Wi-Fi, DVI, HDMI a DisplayPort, 4× USB 3.2, 2× USB 2.0, typ skříně: Midi Tower, Windows 10 Home

+ ZDARMA Internet Security Bitdefender

-4% 27 990,-
26 990,- bez DPH 22 306,-
NEO pronájem
Můžete mít ihned na 8 prodejnách
Objednací kód: sklRB4a7s4b
Alza BattleBox Core RTX3080 Quiet
Herní PC Intel Core i9 10850K Comet Lake 5.2 GHz, NVIDIA GeForce RTX 3080 10GB, RAM 32GB DDR4, SSD 2000 GB, Bez mechaniky, Wi-Fi, HDMI a DisplayPort, 2× USB 3.2, 2× USB 2.0, typ skříně: Midi Tower, Windows 10 Pro

+ ZDARMA Internet Security Bitdefender

68 391 Kč se slevovým kódem  2021SROTOVNE10
75 990,- bez DPH 62 802,-
Šrotovné
Můžete mít ihned na 3 prodejnách
Objednací kód: sklSCL3080K1
Alza GameBox Core RTX3060 Ti+
Herní PC Intel Core i5 10400F Comet Lake 4.3 GHz, NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti 8GB, RAM 16GB DDR4, SSD 1000 GB + HDD 4 TB 5400 ot/min, Bez mechaniky, Wi-Fi, HDMI a DisplayPort, 4× USB 3.2, 2× USB 2.0, typ skříně: Midi Tower, Windows 10 Home

37 990,- bez DPH 31 397,-
Objednací kód: sklRB5b2m4
Alza Gamebox Ryzen RTX3070
Herní PC AMD Ryzen 5 5600X 4.6 GHz, NVIDIA GeForce RTX 3070 8GB, RAM 32GB DDR4, SSD 1000 GB + HDD 2 TB, Bez mechaniky, Wi-Fi, HDMI a DisplayPort, 4× USB 3.2, 2× USB 2.0, typ skříně: Midi Tower, Windows 10 Home

+ ZDARMA Internet Security Bitdefender

48 990,- bez DPH 40 488,-
Šrotovné
Objednací kód: sklRB4a7t8
Alza GameBox Core GTX1650 Super
Herní PC Intel Core i3 10100F Comet Lake 4.3 GHz, NVIDIA GeForce GTX 1650 Super 4GB, RAM 16GB DDR4, SSD 1000 GB, Bez mechaniky, Wi-Fi, DVI, HDMI a DisplayPort, 4× USB 3.2, 2× USB 2.0, typ skříně: Midi Tower, Windows 10 Home

+ ZDARMA Internet Security Bitdefender

22 990,- bez DPH 19 000,-
Objednací kód: sklRB4a6s9b
Alza GameBox Core RTX3070 Ti
Herní PC Intel Core i9-9900KF 5 GHz, NVIDIA GeForce RTX 3070 TI 8GB, RAM 32GB DDR4, SSD 2000 GB, Bez mechaniky, Wi-Fi, HDMI a DisplayPort, 2× USB 3.2, 2× USB 2.0, typ skříně: Midi Tower, Windows 10 Pro

+ ZDARMA Internet Security Bitdefender

55 990,- bez DPH 46 273,-
Objednací kód: sklRB5b2m9
Alza BattleBox Ryzen RTX3080 Ti Corsair
Herní PC AMD Ryzen 9 5950X 4.9 GHz, NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti 12GB, RAM 32GB DDR4, SSD 3000 GB, Bez mechaniky, Wi-Fi, HDMI a DisplayPort, 4× USB 3.2, typ skříně: Midi Tower, Windows 10 Pro

+ ZDARMA Internet Security Bitdefender

-17% 119 990,-
99 990,- bez DPH 82 636,-
Můžete mít zítra od 9:15
Objednací kód: sklSCL3080T1
Alza Gamebox Core RTX2060 TUF
Herní PC Intel Core i5 10400F Comet Lake 4.3 GHz, NVIDIA GeForce RTX 2060 6GB, RAM 16GB DDR4, SSD 1000 GB, Bez mechaniky, Wi-Fi, DVI-D, HDMI a DisplayPort, 4× USB 3.2, 2× USB 2.0, typ skříně: Midi Tower, Windows 10 Home

+ ZDARMA Internet Security Bitdefender

30 990,- bez DPH 25 612,-
Můžete mít zítra od 9:15