Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód PLATIMONLINE při objednávce nad 1 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

Velký soutěžní úlet Dovolená bez stresu
Zobrazit katalog

Pojištění proti rozbití a krádeži

Pojištění proti rozbití a krádeži

Jak to funguje?

  • Zakupte si
    pojištění proti rozbití a krádeži.

  • V případě krádeže stačí doložit dokumenty od Policie.

  • Poruchu, rozbití nebo krádež nahlaste na: +420 225 340 777

  • Vaše pojistná událost bude posouzena. Počkejte na reakci.

Neobávejte se náhodného rozbití nebo krádeže. Buďte v klidu kdekoli na světě.
  Více než 90% hlášených škod je plněno ve prospěch zákazníka
  Službu již zakoupilo více než 100 000 zákazníků
  Spoluúčast činí pouhých 10 % z kupní ceny zboží
  Přenositelné na druhou osobu
  Pojištění kryje náhodné poškození nebo zničení věci
  Pokrývá krádež věci (např. kapesní krádež) či vloupání do domácnosti, chaty či chalupy.
  Nezáleží na tom, ve které zemi ke škodě došlo
Anna Tušová
Anna Tušová
Hradec Králové

“Při jízdě na eskalátorech do mě zezadu strčil muž a rozbil se mi displej telefonu. Ještě ten den jsem ho odnesla do nejbližší Alzy s účtenkou, telefon poslali na servis s tím, že lhůta je 45 dnů. Už po 15 dnech mi volali, že telefon je na pobočce a mohu si pro něj přijít. Navíc platnost pojištění platí i nadále. Super! ”

Jaroslav Pospíšil
Jaroslav Pospíšil
Brno

“Po nešťastné události, kdy jsem utíkal před psem, mi vypadl telefon z kapsy a rozbil se. Naštěstí byl pojištěn a po nahlášení pojistné události operátorce, bylo vše vyřešeno k mé spokojenosti. A ještě v kratší době, než bych sám čekal.”

Matej Takáč
Matej Takáč
Košice

“Stalo sa mi, že sa mi rozbil displej na mobile po páde na zem. službu som využil a netrvalo dlho a telefón som mal opravený. Poistenie som kúpil aj na ďalšie zariadenie ktoré sme kupovali pre otca.”

Otázky a odpovědi

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit do 45 dnů od předání produktu nebo od doručení potřebných dokumentů od Policie v případě odcizení. Tento termín je také u drtivé většiny případů dodržen. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je až 90 dnů, stejně tak je tato hodnota uvedena v pojistné smlouvě.

Bude po mně, jako plátci DPH požadováno uhrazení DPH, tak jako v případě pojištění vozu?

Ano, pokud bude případ řešen opravou. Bude po Vás jako plátci DPH požadováno uhrazení spoluúčasti ve výši 10% z kupní ceny produktu a zároveň je nutné uhradit DPH z ceny opravy. Dané DPH je však možné jako v jiných případech, požadovat po státu zpět.

Jak probíhá vyřizování pojistné události?

V případě poškození se výrobek nejprve zasílá do autorizovaného servisního střediska, kde provedeme diagnostiku a zjistíme možnosti opravy. Na základě cenového návrhu (vyčíslení nákladů na opravu) a dostupnosti náhradních dílů likvidátor pojišťovny rozhodne, zda je oprava rentabilní, nebo dojde k ukončení jiným způsobem.

Jak nahlásím pojistnou událost?

Zapůjčíte mi náhradní výrobek po dobu opravy?

Aktuálně neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Kde naleznu starší podmínky pojištění?

Nesouhlasíte s vyřízením pojistné události?

V případě nesouhlasu s vyřízením Vaší pojistné události Vám doporučujeme se obrátit na samostatného likvidátora pojistných událostí RG Consulting s.r.o. na emailovou adresu reklamace@rgconsulting.cz. Obratem obdržíte zprávu o zahájeni šetření reklamace. To může trvat až 30 dnů, dle vytíženosti a složitosti případu.
Nevíte si rady? Napište nám
Alza.cz není pojistným likvidátorem a nenese odpovědnost za to, jakým způsobem bude pojistná událost pojišťovnou řešena.

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB3
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi