Alza.cz
CZ
Zobrazit katalog

Assassin's Creed: Origins (RECENZE) – Skvělý návrat upadající série

Recenze

Aktualizováno

Ředitel společnosti Ubisoft Yves Guillemot krátce po vydání Assassin’s Creed Origins prohlásil, že jejich milovaná série je oficiálně zpět. Přestože to široká hráčská veřejnost nemusela zaznamenat, prodeje posledních dvou dílů série šly rapidně dolů a nejít o tak silnou značku, patrně mohl být poslední díl s podtitulem Syndicate posledním doslova a do písmene.

Pokud by vás ale mrzelo nedozvědět se, jak bude odvěký boj templářů a asasínů pokračovat, nemusíte mít strach. Nejnovější díl s podtitulem Origins podobně jako blahodárný Nil vlévá do vysychající značky nečekanou vláhu a samotný Guillemot má pro svá silná slova jasné důvody. Nejnovější díl se prodává hned od prvního dne oproti předchůdci dvojnásobnou rychlostí, a pokud vás zajímá proč, pokračujte ve čtení naší recenze.

Assassin's Creed Origins (hra) | Assassin's Creed (IP)

Akční adventura Assassin's Creed Origins je desátý díl herní série Assassin's Creed. Hru vyvíjí studio Ubisoft Montreal a vydává společnost Ubisoft. Hra vyšla 27. 10. 2017 na PC, PS4 a Xbox One s oficiální českou lokalizací (text). Hra neobsahuje multiplayer. | Homepage


Články: | Recenze Assassin's Creed Origins | Recenze Assassin's Creed Origins – The Hidden Ones | Recenze Assassin's Creed Origins – The Curse of the Pharaohs 

Assassin's Creed Origins – RECENZE

  1. Série Assassin's Creed vstupuje do nové éry
  2. Nové RPG mechaniky hře svědčí
  3. Nový soubojový systém Assassin's Creed Origins
  4. Alternativní minulost skutečného Egypta
  5. Technické a vizuální zpracování Assassins's Creed Origins
  6. Recenze Assassins's Creed Origins: závěrečné hodnocení
  7. Co jsme o Assassins's Creed Origins napsali dříve
  8. HW nároky pro Assassins's Creed Origins PC

Série Assassin's Creed vstupuje do nové éry

• Recenze: 16. 11. 2017 • Autor: Filip Němec

Autoři mohli jen stěží vymyslet trefnější podtitul než právě Origins. Ten má hned několik významů, z nichž ten nejzásadnější okatě naznačuje, že hra se zabývá počátkem celého řádu Asasínů. Další významy jsou spíše metaforické, to jim ale neubírá na významnosti. Assassin’s Creed: Origins se totiž v určitých ohledech skutečně navrací k samotnému začátku ságy, ale ještě ve větší míře tvoří úplně novou kapitolu celé série.

Assassins´s Creed: Origins; Wallpaper: Bayek, Egypt, pyramida

Pyramidy patří k největším krásám Assassin's Creed: Origins. Na všechny můžete vyšplhat a zabere vám to pěkných pár minut. Far Cry 5 od stejného studia rovněž nabídne otevřený svět, budeme tak moci hned porovnat, který z titulů dopadl lépe. 

Hra vás vhodí do víru dění neuvěřitelně rychle, což se třeba několikahodinového úvodu Middle-Earth: Shadow of War, jeví jako velké plus. Tuto skutečnost ještě více umocní náhlé zjištění, že kompletně celý svět máte přístupný od samotného začátku a prakticky nic vám nebrání v jeho prozkoumávání. Snad jedinou překážkou je zároveň velká novinka, jež se do série dostává zcela poprvé a značným způsobem upravuje celou hratelnost. Nejen hlavní postava, kterou je Bayek ze Síwy, ale i všichni nepřátelé teď mají určitou úroveň. Ta ovlivňuje jejich zdraví a také poškození, které vám uštědří.

Nové RPG mechaniky hře svědčí

Assassin’s Creed Origins se tak silně přiklání k RPG, kdy vyskakující čísla s poškozením jsou tím nejmenším, co si hra z tohoto žánru přebírá. Bayek tak sbírá zkušenostní body, jak je ve správném RPG zvykem, což skvěle koresponduje s velmi rozsáhlým světem, ve kterém je neustále co dělat. Zkušenosti získáváte za zabíjení nepřátel, jejich přesné trefení do hlavy, objevování starých ruin, pyramid nebo za vyčištění nepřátelského tábora. S každou dosaženou úrovní také dostáváte skill pointy, které můžete utrácet ve velmi robustním a propracovaném stromu dovedností. Ten primárně slouží k odemykání nových schopností, jejichž specifický výběr posléze významně upravuje váš herní styl.

Assassins´s Creed: Origins; Gameplay: průzkum chodeb Assassins´s Creed: Origins; Gameplay: poklad Assassins´s Creed: Origins; Gameplay: průzkum podzemí

Systém zkušeností se do hry až nečekaně hodí, a pokud bych neznal celou sérii skrz na skrz, skoro bych až tvrdil, že musí jít o zajetý princip už od prvních dílů. Vše funguje na jedničku – gamifikace prakticky všeho, co děláte, je neskutečně návyková, takže se často sami přistihnete, že nesčetnými vedlejšími aktivitami trávíte až nezdravé množství času. Jedna výtka, a to velmi podstatná, se však najde. Každá z misí, ať už hlavních nebo vedlejších, má vždy doporučenou úroveň, které je dobré se přiblížit. Příběhové mise vás však neobdarují takovým množstvím zkušeností, jak byste si přáli – celý systém Assassin’s Creed Origins je nastaven tak, že po každé příběhové misi musíte chtě nechtě absolvovat několik vedlejších, abyste byli při té další příběhové alespoň konkurenceschopným bojovníkem.

Přiznávám, že mi takto na papíře připadá tento vychytralý systém jako jasná podpásovka na hráče, jež má především uměle natáhnout herní dobu. Ve výsledku to ale nepůsobí tak drasticky. Mohou za to zejména poutavé postranní aktivity, kterým logicky vévodí vedlejší mise. Ty jsou povětšinou opravdu zajímavé a mnohdy i souvisí s hlavní příběhovou linkou nebo naopak prozrazují něco více o okolním světě či samotném Bayekovi. Vzhledem k rozsáhlosti celého Egypta nakonec i rádi odskočíte od příběhových misí a čas od času prozkoumáte nějakou pyramidu, ulovíte hrocha povalujícího se v písku nebo vyhrajete gladiátorský zápas. Ačkoli to pro sérii rozhodně není pravidlem, v Assassin’s Creed Origins je zábavné snad úplně všechno.

Assassins´s Creed: Origins; Gameplay: strom dovedností Assassins´s Creed: Origins; Gameplay: závod v hippodromu

i Mrkněte na náš nový Herní magazín!

Nový soubojový systém Assassin's Creed Origins

Další na první pohled znatelnou novinkou je zcela přepracovaný soubojový systém. Pryč jsou konečně doby, kdy se kolem vás shromáždilo klidně i deset nepřátel, ale bojovali jste pouze s jedním, zatímco zbylí protivníci byli uvězněni v jakési neviditelné bublině a jen přihlíželi. Nyní konečně nepřátelé utočí najednou a stejně tak můžete vy, v závislosti na zvolené zbrani, zasáhnout více nepřátel současně. Celkově se soubojový systém daleko více podobá třeba sérii Dark Souls (ve značně odlehčené podobě, samozřejmě) nebo i třetímu Zaklínači. Není to sice tak komplikovaný systém, jako třeba v Kingdom Come: Deliverance, ale rozhodně je zde vidět změna k lepšímu. K dispozici máte pouze silný a slabý útok či úskoky, ale součástí vašeho bojového repertoáru je také štít s možností útoky odrážet. Jde sice o velmi jednoduchý mix několika schopností, ale celkově tak dobře zpracované souboje v sérii Assassin’s Creed ještě nikdy nebyly.

Zábavnost a také nečekaně velkou variabilitu jim dodává neuvěřitelné množství zbraní. Mezi těmi na blízko najdete třeba dlouhá kopí, která zasáhnou i nepřátele dále od vás, obouruční sekery, krátké i dlouhé meče, palcáty nebo třeba krátké dýky, s nimiž sice nemůžete v ruce držet štít, za to jste ale schopni vypustit bleskurychlou smršť nebezpečných bodnutí. Podobně variabilní jsou také luky, přičemž na blízko i na dálku můžete mít vždy dvě zbraně, jež rychle přepínáte na směrovém kříži. Jste tak schopni v okamžiku reagovat na náhlé změny na bitevním poli a briskně měnit způsob a strategii boje. Souboje patří v Assassin’s Creed Origins k tomu nejlepšímu a budete si je užívat od začátku až do konce.

I co se týče vybavení, si hra osvojila některé RPG principy, a tak sledujete nejen míru poškození každé zbraně, ale také její perky. Vybavení se navíc vyskytuje ve třech úrovních vzácnosti (klasické barevné rozlišení na modré, fialové a zlaté jistě každý pochopí) a do série vnášejí zcela nový prvek, kdy chcete mít svou postavu co nejlépe oblečenou a ověnčenou tím nejlepším vybavením, které můžete v Assassin’s Creed Origins najít. Velmi kvituji také možnost zajít k místnímu kováři a nechat si stávající vybavení upgradovat na vaši současnou úroveň. Díky tomu nemusíte vyhazovat svou oblíbenou sekeru jen proto, že jste dostali nové kopí se skvělým poškozením, přestože absolutně nekoresponduje s vaším herním stylem.

Assassins´s Creed: Origins; Gameplay: vybavení Assassins´s Creed: Origins; Wallpaper: souboj

Alternativní minulost skutečného Egypta

Přestože se to nejprve vůbec nemusí zdát, s příběhovou kostrou celé série, jež se točí kolem prastarého řádů Asasínů, má Assassin’s Creed Origins hodně společného. Kromě odhalení dalších informací o historii řádu, respektive jeho vzniku, se také vrací systematická eliminace zlých a mocných osobností. Do toho všeho se Bayek připlete trošku náhodně, díky politickým intrikám totiž přijde o syna, a tak je zpočátku jeho motivace čistě osobní. Postupem času se však příběh rozevře do takové šíře, že obsáhne nejen egyptské problémy o tom, jak královnu Kleopatru vyštval z trůnu její bratříček Ptolemaios XIII., ale na scénu se dostane také Caesar nebo třeba i Galové.

Assassins´s Creed: Origins; Gameplay: Kleopatra Assassins´s Creed: Origins; Wallpaper: Ptolemaios XIII. Assassins´s Creed: Origins; Gameplay: současnost

Zatímco řád Asasínů zažívá v příběhu hry své rané počátky, templáři mají ještě do svého vzniku daleko. To však vůbec nevadí, protože úhlavním nepřítelem celé hry je tzv. Order of the Ancient. Ten sice není vůbec vidět, ale tahá za nitky všeho dění a je strůjcem všech ohavností, které se v Egyptě dějí. A je to právě tento řád, kdo je předchůdcem dnešních templářů. Přestože hra pracuje s vymyšleným příběhem točícím se okolo asasínů, až perfekcionisticky si zakládá na přesném využití všech historických reálií, přestože některé z nich si kvůli příběhu ohýbá podle svých potřeb. Pokud máte ale rádi historický Egypt, Assassin’s Creed Origins si rozhodně užijete, stejně jako čtení všude se povalujících historických svitků.

Svou kvalitou a zajímavostí se příběh dostává minimálně na úroveň skvělých původních dílů, což platí i pro charizmatického hlavního hrdinu. Na přetřes přijde i tajemná linie příběhu s prastarou civilizací, která stvořila lidstvo a na pár minut se ukáže také dějová linka ze současnosti. Snad jen kvůli tomu, abychom byli ujištěni, že celá hra je vlastně jen simulací v Animu, protože jinak je tato část naprosto bezvýznamná. Pozornější hráči však právě v ní najdou příslib pro další díly, jež by mohly být z pohledu událostí v současnosti daleko zajímavější.

Technické a vizuální zpracování Assassins's Creed Origins

Korunu výslednému zážitku nasazuje vizuální zpracování, kterému vévodí především schopnost ztvárnit Egypt tak autenticky, jak je to jen možné. Rozloha Assassin’s Creed Origins je dechberoucí, přesto je každá část zcela odlišná a snad každé město má svou nezaměnitelnou architekturu. Některá městečka či osady nenápadně pohlcuje poušť, jiná jsou zase propletena vodními kanály. Egyptská kultura je cítit na každém kroku, přičemž celkový pocit dotváří všudypřítomné monumenty tehdejší doby. Od vysokých obelisků přes ještě zachovalou sfingu po trojici pyramid v Gíze.

Assassins´s Creed: Origins; Gameplay: památky Assassins´s Creed: Origins; Gameplay: sjezd z pyramidy

Skutečně realistický zážitek dotváří také živoucí obyvatelstvo. To se baví o aktuálních událostech, jež mnohdy souvisejí s příběhem, takže naplno cítíte dění kolem vás. Obyvatelé měst se navíc chovají přesně tak, jak by měli a nejsou pouze nastrčenými panáky. Zatímco prodejci ve dne prodávají na tržišti, se setměním se odeberou do svých domovů, aby s rozbřeskem zase vyrazili na trhy. To je oproti předchozím dílům značný posun, díky kterému si budete hru ještě více užívat, protože nebudete pochybovat o jejich mechanikách.

Přestože jsem Assassin’s Creed Origins hrál na PlayStationu 4 Pro, dle očekávání si neuvěřitelná rozsáhlost a detailnost hry vybrala svou daň na technickém zpracování. Zatímco propady snímkování jsem naštěstí nezaznamenal (standardní PS4 a Xbox One má ale problémy i v tomto směru), problémy s doskakováním textur jsou relativně časté a občas zazlobí i jejich prolínání. Při rychlé jízdě na koni si také někdy všimnete velmi krátké vykreslovací vzdálenosti, která je na druhou stranu ale pochopitelná, když vezmeme v potaz, jak je okolní svět rozsáhlý a detailní. Technické nedostatky rozhodně zamrzí, ale oproti předchozím dílům a zejména Assassin’s Creed Unity je hra ve velmi dobré kondici, přičemž současné neduhy jsou dány především omezeným železem konzolí.

Assassins´s Creed: Origins; Gameplay: město v noci Assassins´s Creed: Origins; Gameplay: námořní bitva Assassins´s Creed: Origins; Gameplay: plavba kanálem

Assassin’s Creed Origins je nečekaně dobrým návratem, který vás od samotného začátku chytne a nepustí. Prakticky všechny nové prvky jsou ku prospěchu výsledného zážitku, takže se podobně jako možná opětovně do této dříve skvělé série zamilujete. Kvalitní příběh, jenž nečekaně dobře vygraduje, zajímavá herní náplň, výborný soubojový systém a (mimochodem, na ně také dojde) oblíbené námořní bitvy, přestože ve značně archaickém (starověkém) provedení. A jako bonus vcelku povedené české titulky.

Jestliže hře prominete občasné technické nedostatky, nic vám nebrání strávit v Assassin’s Creed Origins desítky hodin skvělé zábavy. A zatímco na příběh vám stačí nějakých 25 až 30 hodin, pokud si vše budete užívat podobně jako já, můžete výsledné číslo zakulatit až na rovnou padesátku. I tehdy však objevíte sotva třetinu toho, co Egypt nabízí. Hra vyšla 27. října 2017 na platformách PC, Xbox One a PS4. Tato recenze byla napsána na PS4 verzi.

Assassins´s Creed: Origins; Wallpaper: Bayek, Egypt, poušť

Assassin’s Creed Origins představuje vynikající comeback upadající série. O svých kvalitách nás přesvědčil natolik, že jsme se jej rozhodli zařadit do výběru nejlepších her za 4. čtvrtletí 2017. Bayekovo egyptské dobrodružství si nadto vysloužilo čtvrtou pozici v rámci našeho žebříčku top 10 nejlepších titulů za celý rok 2017.

Recenze Assassins's Creed Origins: závěrečné hodnocení

Hodnocení 90% Alza.cz
Hlavní parametry: Hratelnost
95%
Audiovizuální zpracování
95%
Znovuhratelnost
85%
Assassins´s Creed: Origins; recenze

Klady

  • skvělý soubojový systém
  • zajímavý příběh
  • zábavné vedlejší aktivity
  • vyladěná hratelnost
  • české titulky

Zápory

  • nutnost absolvovat množství vedlejších misí
  • technické problémy
Filip Němec

Filip Němec

Hry byly mým nejlepším přítelem i milenkou již od dětství. O hrách jsem začal psát už na střední škole, čímž jsem vysedávání u herních strojů ospravedlňoval nejdříve před rodiči i přítelkyní a nyní před manželkou. V minulosti jsem ve formě textu i herních pořadů přispíval pro magazíny jako Games.cz, Eurogamer.cz či Zing.cz. V Alza Magazínu a GEMu mám na starosti herní konzole všeho druhu, videoobsah a z her pak zejména závody. V osobní rovině jsem navíc hlavním strůjcem vyostřených diskusí mezi konzolisty a PC Master Race, do které jsem se nenápadně také přidal, přestože moje herní srdce bije zejména pro pohodlné gaučové hraní.


Assassin's Creed: Origins – Novinky

  1. (13.03.18) Vychází velké příběhové DLC The Curse of the Pharaohs
  2. (24.02.18) Curse of the Pharaohs odhaluje obsah i týdenní odklad
  3. (20.02.18) Assassin's Creed Origins nově nabídne New Game + a Discovery Tour
  4. (29.01.18) Vychází DLC The Hidden Ones
  5. (24.10.17) Zahráli jsme si Assassin's Creed Origins ještě před vydáním (VIDEO)
  6. (17.10.17) Ubisoft odhalil budoucí plány pro Assassin’s Creed Origins a zmiňuje DLC
  7. (10.10.17) Lootboxy „dobývají“ svět. Jakým způsobem k nim přistupuje Assassin’s Creed Origins?
  8. (09.10.17) Minimální a doporučené hardwarové požadavky pro Assassin’s Creed Origins
  9. (26.09.17) Assassin’s Creed Origins nabízí pohled na „šedou eminenci“ Order of Ancients
  10. (20.08.17) Otevřený svět Assassin’s Creed: Origins a video z Gamescomu 2017

Vychází velké příběhové DLC The Curse of the Pharaohs

• Novinka: 13. 3. 2018 • Autor: Filip Němec

Po skromnějším obsahovém přídělu, který si Ubisoft pro hráče nachystal v The Hidden Ones, tu máme konečně pořádné DLC, které se už nikdo nemusí stydět nazvat datadiskem. V druhé a posledním (podle zatím dostupných informací) příběhovém rozšíření se podíváme do legendárního Údolí králů a nepřáteli nám budou právě jeho slovutní (a dávno mrtví) obyvatelé. Více se dozvíte v naší podrobné recenzi.



Curse of the Pharaohs odhaluje obsah i týdenní odklad

• Novinka: 24. 2. 2018 • Autor: Filip Němec

Zatímco Ubisoft vydal trailer přibližující, co všechno bude muset Bayek absolvovat v nadcházejícím příběhovém DLC Curse of the Pharaohs, s podstatně menší pompou autoři také prozradili, že se vydání tohoto rozšíření odkládá. Nicméně jde pouze o týden, tedy namísto 6. vyjde slíbené DLC 13. března. Čekání by nám měl zkrátit alespoň bezplatný update vycházející 27. února. Ten nabídne mimo jiné příběhovou misi, která by nás má do nadcházejícího přídavku zasvětit a samozřejmě nalákat i na jeho koupi.

Bayek bude mít za úkol najít pro řád Skrytých tajemný artefakt, avšak namísto obvyklého dobrodružství, v němž mezi nejhorší protivníky patří hrabiví Římané, postihne nové území strašlivá kletba faraónů. Ti jsou rabováním znesvěcujícím jejich posvátné hrobky natolik rozhořčeni, že se rozhodnout vyslat do světa živých alternace svých duší ve formě krvelačných stínů. Pomystychtiví duchové se budou náhodně zjevovat, přičemž v jejich snaze pobíjet nebohé obyvatele Egypta je bude Bayek pochopitelně konfrontovat – to vše v rámci omezeného časového limitu. V případě úspěchu našeho hrdiny jej čeká zajímavá odměna.

Rozšíření Curse of the Pharaohs nabídne zcela novou oblast: podíváme se třeba do Théb, Luxoru nebo Údolí králů. Vizuálně vypadá velmi zajímavě i území, jež reprezentuje posmrtný život a kam rovněž několikrát zavítáme. Oproti předchozímu rozšíření si Bayek bude moci osvojit hned sedm nových dovedností, jež potěší jak vyznavače boje na blízko, tak i milovníky lukostřelby. Levelový strop se navíc posune rovnou o deset úrovní, takže už jen podle toho lze očekávat podstatně větší porci obsahu i herní zábavy než v případě předešlého DLC The Hidden Ones. Curse of the Pharaohs lze koupit samostatně, nebo jako součást season passu. Datadisk vychází 13. března.

Assassins´s Creed: Origins; Curse of the Pharaohs, Bayek, Egyptians

Bayek v rozšíření Curse of the Pharaohs navštíví zcela nové území. Jestli se v něm střetne s postavami známými z původní hry či předchozího DLC však nevíme. 



Assassin's Creed Origins nově nabídne New Game + a Discovery Tour

• Novinka: 20. 2. 2018 • Autor: Filip Němec

Po placeném DLC The Hidden Ones nás autoři zásobují i dalším, tentokrát bezplatným obsahem. V nejnovějším případě se jedná o prozatím největší patch. Na konzolích zabere lehce přes 5 GB, na Uplay 4,8 GB a na Steamu 2,6 GB. Kromě nejrůznějších oprav a drobných vylepšení patří mezi hlavní novinky režim New Game + a také již dlouho anoncovaná Discovery Tour.

New Game + nabízí obdobné funkce jako v jiných hrách – můžete si zopakovat celé Bayekovo dobrodružství úplně od začátku, avšak s postavou na té úrovni, s níž jste dohráli hru poprvé. Bayek si tak uchová všechny odemknuté skilly a samozřejmě také získané zbraně a další vybavení. Vše ostatní se restartuje. Spustit tento režim půjde po dohrání poslední příběhové mise.

Naproti tomu velmi zajímavou a originální novinkou je již dlouho slibovaná Discovery Tour, která vám z Assassin's Creed: Origins udělá bez nadsázky výukový program. Pokud jste si v původní hře pochvalovali autentičnost a přesnost historických faktů na nejrůznějších svitcích, budete se nyní doslova tetelit blahem. Discovery Tour je samostatný režim, který se odehrává v rámci drobně modifikovaného herního světa. Navštívíte tak známé lokace, nehrozí vám ale žádné nebezpečí a můžete se tak plně soustředit na výklad odborníků.

Assassin's Creed Origins, Discovery Tour, Sfinga Assassin's Creed Origins, Discovery Tour, mlácení a přesívání Assassin's Creed Origins, Discovery Tour, tkalci

Obrázek 1: Discovery Tour je směsicí interaktivních prohlídek i statických informačních obrázků. Obrázek 2: Většina prohlídek probíhá přímo v herním světě, byť bez přítomnosti nepřátel. Obrázek 3: Prohlídky se zaměřují i na běžný život obyčejných Egypťanů.

Discovery Tour obsahuje celkem 75 interaktivních prohlídek, na nichž autoři spolupracovali přímo s historiky a budou to právě oni, kdo vás jednotlivými prohlídkami provede. Každá prohlídka trvá zhruba od pěti do pětadvaceti minut a zaměřuje se na nejrůznější aspekty, od běžného života egyptského lidu až po architekturu, stavění pyramid, mumifikaci či Římany. Jde tak o skvělý prostředek nejen k rozšíření znalostí z pohodlí domova, ale také třeba k výuce ve školách. Zklamáním tak je absence českých titulků, což je trochu překvapení, protože je původní hra i DLC obsahují. Je však možné, že česká lokalizace bude následovat.



Vychází DLC The Hidden Ones

• Novinka: 29. 1. 2018 • Autor: Filip Němec

Očekávané příběhové DLC The Hidden Ones je tady. Už základní hra patřila vůbec k tomu nejlepšímu, co se v rámci série Assassin's Creed za její dlouhou historii urodilo. Naváže datadisk na obsah původní hry? Zjistíte ve Filipově podrobné recenzi.

Zahráli jsme si Assassin's Creed Origins ještě před vydáním (VIDEO)

(Novinka 27.10.17) Vydání herní pecky Assassin's Creed Origins, zasazené do období starověkého Egypta, je na spadnutí. Slibuje změnu v pojetí soubojového systému, více RPG prvků i otevřený svět. My jsme měli možnost vyzkoušet si předprodukční verzi na PC ještě před oficiálním startem prodeje. Přečtěte si, jaké dojmy jsme si ze hry odnesli, a podívejte se i na záběry z hraní.

Soubojový systém Assassin's Creed Origins nám připomíná Dark Souls

Na výstavě ForGames jsme si především osahali, jak moc se změnil soubojový systém. Můžeme potvrdit, že od arkádového pojetí minulých dílů, kdy stačilo takzvaně mačkat jen jedno tlačítko, jsou nyní souboje více akční a je potřeba dávat si pozor nejen na jednotlivé údery, ale i přečíslení. Protivníci už „na vás nestojí frontu“, ale snaží se vás zlikvidovat klidně ve trojici nebo čtveřici. Bez taktizování a načasování úderů pravděpodobně moc dlouho nevydržíte, jak náš kolega zažil na vlastní kůži :-) S trochou nadsázky jsme soubojový systém označili za podobný tomu v Dark Souls. Na úplném konci videa níže si můžete všimnout, jak protivník hráči zasadí silný úder probodnutím. Nepřipomíná vám to něco?

Assassin's Creed Origins běží na GTX1060 ve FullHD skvěle

Ačkoli se jednalo o alpha verzi hry, a je proto třeba být v hodnocení výkonu opatrný, běžel Assassin's Creed Origins ve Full HD na počítači Alza GameBox s grafickou kartou NVIDIA GTX 1060 velmi dobře. Prezentace hry byla stejná, jakou nám Ubisoft představil na E3, nicméně tehdy byla hra provozována na herních konzolích. I počítač střední třídy by tedy měl novinku rozběhat na slušné FPS. Ostatně, to je v souladu i se zvěřejněnými hardwarovými nároky.

Hlavní hrdina AC Origins je obránce slabších

V rámci seznámení s hrou jsme měli možnost zkusit si jeden quest, ve kterém šlo o osud otroka, jehož pán ho viní z krádeže zlaté sošky – a neprávem. Hlavní protagonista prokáže, že otrok mluvil pravdu, jeho pána to však nijak neobměkčí. V rámci úkolu se hrdina Bayek, místní „strážník“, neváhá postavit na obranu slabších. Předznamenává tak vznik řádu Assassínů. Jak to ale nakonec všechno dopadne, se dozvíme až v plné hře, která dorazí už 27. října na PC a všechny konzole (Playstation 4, Xbox One), včetně nově oznámeného Xbox One X. Do té doby si přečtěte naše preview níže, ať jste na vydání Assassin's Creed Origins náležitě připraveni.

Assassin's Creed Origins gameplay Assassin's Creed Origins gameplay Assassin's Creed Origins gameplay Assassin's Creed Origins gameplay

Takto vypadala prezentace Assassin's Creed Origins na výstavě ForGames



Ubisoft odhalil budoucí plány pro Assassin’s Creed Origins a zmiňuje DLC

• Novinka: 17. 10. 2017 • Autor: Jiří Fait

Máme zde přehled všech doposud známých DLC. Blíže se mrkneme na jejich obsah a zjistíme, jestli má cenu si za Assassin’s Creed Origins připlatit. Jak už při koupi season passu bývá zvykem, většinou si vlastně pořizujete takového zajíce v pytli. Jak by měl tento konkrétní ušák od Ubisoftu vypadat?

Nikoho dnes už zřejmě nepřekvapí, že se dozvídáme o „budoucnosti“ ještě nevydaných her a jsou nám s nadšením předhazovány kostičky v podobě DLC a season passu pro titul, který vlastně ještě neexistuje. Assassin’s Creed Origins není, bohužel, v tomto ohledu výjimkou. Pojďme se tedy podívat, co si na nás vývojáři chystají.

Assassin's Creed Origins; bayek combat

Podle všeho máme očekávat dva hlavní datadisky a několik menších přídavků, přičemž některé z nich budou zdarma. Zde nabízíme jejich výčet:

  • The Trials of the Gods: Epické souboje s egyptskými bohy. Bitvy se budou konat v průběhu časově limitovaných eventů. Vítězové z řad hráčů obdrží prestižní odměny. Takovýchto „událostí“ zřejmě můžeme čekat několik. První z nich začne 15 dní po vydání hry.
  • The Nomad's Bazaar: Putující obchodník, jenž bude nabízet denní questy. Za splnění těchto úkolů můžete obdržet exotické a záhadné předměty. Toto DLC má být dostupné při startu hry.
  • Photo Mode: Co k tomu říct. Dnes už se bez „selfíček“ neobejde pomalu žádná hra – ani Assassin’s Creed Origins. Dostupné při vydání hry.
  • Horde Mode: Nekonečné hordy v gladiátorské aréně. Kdo vydrží déle a kdo pokosí více AI protivníků? Skóre se samozřejmě budete moci porovnat s přáteli. Dostupné někdy na začátku 2018
  • Discovery Tour: V podstatě výukové DLC. Pokud vás nebaví se prohrabávat tunami textů na wikipedii a máte zájem o Egypt a jeho bohatou historií, bude toto DLC pro vás. Půjde o grafický průvod skrze „živé“ muzeum bez možnosti boje. Tímto DLC nás mají provést historici a egyptologové. Dostupné někdy na začátku roku 2018.

Datadisk The Hidden Ones by měl být do světa vypuštěn někdy kolem ledna příštího roku. Jeho děj bude zasazen do časové linky několik let po událostech Assassin’s Creed Origins. Hlavním tahákem mají být Římané a nové území. DLC The Curse of the Pharaohs prý představí nový a záhadný svět, ve kterém potkáte bytosti jako Anubisovy strážce, obří škorpióny a další. Cílem bude prozkoumat jistou kletbu a zjistit, proč už mrtví faraónové nechtějí zůstat ve svých sarkofázích. Toto DLC je plánováno na březen roku 2018.

Assassin's Creed Origins; chariot race

Pokud si pořídíte ke hře také season pass, dvě velká DLC budete mít k dispozici, jakmile vyjdou. Season pass navíc obsahuje nějaký obleček a vybavení navíc, spolu s pětistovkou herní měny a jednou exkluzivní zbraní. Nakonec získáte přístup k The Roman Centurion and Horus pack – balíček obsahující nové šaty, zbraně, štít a koně. Dostupný bude někdy v listopadu roku 2017.



Lootboxy „dobývají“ svět. Jakým způsobem k nim přistupuje Assassin’s Creed Origins?

• Novinka: 10. 10. 2017 • Autor: Jiří Fait

Ředitel pro vývoje Assassin’s Creed Origins ujišťuje, že lootboxy v jejich hře nebudou nijak kazit dojem z hraní. Chceme mu věřit a doufáme, že se tento titul konečně vrátí mezi přední akční RPG, kam podle mnohých patří. Naděje umírá poslední, že ano?

Možnost zakoupit si za reálné peníze „lootovací bedny“ ve hrách není žádnou novinkou. Ovšem do jisté doby byla tato „výsada“ doménou pouze u free-to-play nebo mobilních her. Internet se ovšem v poslední době bouří, jelikož se tento systém čím dál častěji dostává také do velkých titulů, jako je Shadow of War nebo v tomto případě Assassin’s Creed Origins. Zatím to ale vypadá, že můžeme zůstat v klidu.

Ředitel pro vývoj této asasínske instalace, Ashraf Ismail, poskytl rozhovor hernímu webu Eurogamer, kde v podstatě vyvrací všechny narážky na pay-to-win systém ve hře a několik věcí upřesňuje. V Assassin’s Creed Origins lze potkat potulné obchodníky a někteří z nich nabízí k zakoupení záhadné předměty. Ukázalo se, že jde o bedny obsahující kořist (lootboxy). Mnohým se v hlavě rozsvítila varovná světla a siréna začala hlasitě vyřvávat: „mikrotransakce! Peníze!“

Assassin's Creed Origins; heka crate

Tyto bedny lze pořídit za 3000 drachem (což bude herní měna) a má obsahovat nějakou náhodnou věc – zbraň, štít nebo třeba zbroj různé kvality. U popisku boxu stojí, že se tyto bedny automaticky otevřou při zakoupení a mnoho lidí okamžitě začalo Ubisoft obviňovat z podrazu a z úmyslu vměstnat do této oblíbené značky další tahák na peníze.

Ismail ubezpečuje, že všechny věci lze získat hraním a zkoumáním herního světa, takže tyto lootboxy nebudou obsahovat něco, co se obyčejně v Origins nenachází. Říká: „Důvod, proč jsme do hry implementovali tyto bedny, je ten, že v naší hře vídáme dva druhy hráčů. Jedni rádi pronikají do militantních zón, sbírají kořist a doufají, že najdou něco zajímavého a unikátního. Pak zde existuje menší počet lidí, kteří shromažďují peníze a primárně se zaměřují na ekonomiku hry. Říkali jsme si, že to je samozřejmě jedna z možných cest, jak Assassin’s Creed hrát a je to součást RPG systému. Takže vlastně budou obě strany spokojené – jak ti, co věci najdou, tak i ti, co si je za herní měnu zakoupí.“

Assassin's Creed Origins; bayek egypt

Zatím nevíme jistě, co si o tom myslet. Podobné úmysly mohou být dobré, ale pokud se špatně provedou, vyvolají bouři nevole. Assassin’s Creed Origins bude obsahovat nějakou formu in-game obchodu (jako již předchozí tituly od dob Black Flag), takže určitě existuje jistá berlička, jak si ti línější hráči mohou ve hře pomoci. Jak velký dopad na hratelnost bude tento systém mít, je prozatím ve hvězdách.



Minimální a doporučené hardwarové požadavky pro Assassin’s Creed Origins

• Novinka: 9. 10. 2017 • Autor: Jiří Fait

Assassin’s Creed Origins se celkem pravidelně hlásí s novými informacemi, takže přinášíme další update. Dnes půjde hlavně o hardwarové požadavky, ale nezapomene se ani na zajímavé ukázky ze hry. S tím, jak se blíží datum vydání, rostou obavy i nadšení. Snad táto instalace posadí Ubisoft do sedla a uvede celou sérii na pravou cestu.

Producent Jose Araiza, jenž je zodpovědný za koordinaci celosvětového vývoje Assassin’s Creed Origins, se vyjádřil na téma PC požadavků. Araiza říká, že PC verze je vyvíjená zároveň s tou konzolovou, takže bychom na konci měli očekávat, že bude, mimo jiné, podpora klávesnice a myši naprosto vyladěná.

Co se hardwaru týče, můžeme být prý v klidu. Assassin’s Creed Origins údajně poběží na slabších strojích na nejnižším grafickém nastavení se solidními 30 snímky za sekundu při rozlišení 720p. Uživatelé s lepším vybavením mohou očekávat 4K rozlišení a 30 fps, anebo „standardní“ rozlišení jako třeba 1080p či 1200p se snímky za sekundu vyššími než 30. Nebude chybět ani možnost si fps nastavit podle sebe, pokud na to máte strojovnu.

Ještě než si ověříte, zda se na egyptskou jízdu těšit, anebo můžete rovnou hodit šavli (pro jistotu, máme na mysli zbraň) do písku, mrkněte na zajímavě pojatý CGI filmeček From Sand. Vypadá nádherně a připomíná, že tam, kde všechno končí, také vše začíná.

Minimální hardwarové požadavky.


  • Operační systém: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 64-bit.
  • Procesor: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz nebo AMD FX-6350 @ 3.9 GHz nebo podobný
  • Grafická karta: NVIDIA GeForce GTX 660 nebo AMD R9 270 či podobná
  • Paměť: 6 GB.
  • Rozlišení: 720p.
  • Grafické nastavení: nejnižší.


Doporučené hardwarové požadavky

  • Operační systém: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 64-bit.
  • Procesor: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz nebo AMD FX-8350 @ 4.0 GHz.
  • Grafická karta: NVIDIA GeForce GTX 760 nebo AMD R9 280X či lepší
  • Paměť: 8 GB.
  • Rozlišení: 1080p.
  • Grafické nastavení: vysoké.

Nakonec ještě doporučujeme shlédnout působivou ukázku s názvem Assassin’s Creed Origins: Birth of the Brotherhood. Jak už jsme psali dříve, titul se zaměřuje na vznik „cechu“ asasínů. Pořád jde jen o hru, takže většinu přesných historických událostí a názvů lze odložit stranou. V tomto případě si nemusíme dělat starosti s tím, že asasíni (též hašašíni, z arabštiny) ve skutečnosti vznikli až kolem roku 1080 našeho letopočtu.



Assassin’s Creed Origins nabízí pohled na „šedou eminenci“ Order of Ancients

• Novinka: 26. 9. 2017 • Autor: Jiří Fait

Vladaři to nikdy neměli jednoduché. Ať už se jednalo o špatného, nebo dobrého panovníka, vždy tam stál někdo, kdo skrytě hýbal figurkami na šachovnici. Někdy o tom vůdci nevěděli vůbec a jindy prostě přivírali oči, protože nad některými záležitostmi bylo prostě lepší umýt si ruce a předat to šedé eminenci v pozadí. Assassin’s Creed Origins na tom bude s Řádem prastarých podobně.

Historie nás učí o tom, že každý dobrý vládce se poznal podle spokojenosti (nebo nespokojenosti) svého lidu. Ať už to byl král, císař nebo faraón, všechno záviselo na něm a jeho rozhodnutích. Ovšem ti moudřejší vědí, že většina z nich měla kolem sebe skupinu rádců/starších/mudrců, kteří měli na starosti některá rozhodnutí svého vladaře zpochybňovat, nebo alespoň usměrňovat.

Ovšem ne vždy měli tito jedinci v zájmu blahobyt impéria či království. Někteří si prostě hrabali do své kapsy a jiní, jako zde Order of Ancients (Řád prastarých), hleděli ještě dál, než na svůj osobní majetek. Jak se zdá, tato organizace vládne Egyptu ze zákulisí a faraón je jen nastrčenou loutkou. V traileru se o nich Kleopatra vášnivě rozpovídá a vypadá to na docela nebezpečné týpky:

„Řád prastarých. Záhadné individua, jež pátrají po tajemství moci starých bohů. Ukrytí a bez tváří. Ze stínu kontrolují faraóna. Od delty Nilu až po Síwu je jejich touha po moci a nadvládu bezedná. Pokud Řád po něčem zatouží, nikdo se jim nedokáže postavit do cesty. Oni jsou příčinou tvé bolesti a zloby. Pokud nezačneš jednat, pak tato země shoří do základů. Řád Prastarých rozerve náš Egypt na kusy. Co uděláš, Medjay?“



Otevřený svět Assassin’s Creed: Origins a video z Gamescomu 2017

• Novinka: 20. 8. 2017 • Autor: Jiří Fait

Assassin’s Creed: Origins se nezadržitelně blíží. Ubisoft nás zásobuje novinkami a my se vám je snažíme přinášet čerstvé a vypečené egyptským sluncem. V této aktualizaci se ředitel projektu Ashraf Ismail rozpovídal o otevřeném světě a na Gamescomu nám byl představen další výborný trailer.

V dnešní době se „otevřenost“ herního světa propírá ze všech stran. Je tomu již pár let, co série Elder Scrolls odstartovala hon za co největším a nejrozsáhlejším otevřeným světem, kde se můžete minuty či hodiny procházet krajinou a prostě si jen plnit vedlejší questy nebo se kochat krásami přírody. Nejinak tomu bude i u Assassin’s Creed Origins.

Ředitel vývoje pro Assassin’s Creed Origins Ashraf Ismail poskytl hernímu webu Game Informer rozhovor, kde se rozpovídal o téhle záležitosti. Podle něj je „těžké srovnávat Origins s minulými projekty, jelikož každý byl o něčem jiném. Ale můžeme si být (prý) jistí, že hra bude o poznání větší než Assassin's Creed IV: Black Flag.“ Ovšem jak kdysi řekl jeden mudrc (a Ismail Ashraf), na velikosti nezáleží. „Jde o to, jak živý a interaktivní svět to je a jaké v něm máte možnosti. Myslíme, že jsme svět zaplnily dostatečným množstvím questů, které určité místo (a také město) dělají jedinečným.“

Assassin's Creed: Origins; Hawks Vistas Assassin's Creed: Origins; Combat play

Nabízíme zde nejpodstatnější výňatky ze zmíněného rozhovoru.

  • Mapa Assassin’s Creed Origins je „v podstatě“ otevřená hned ze začátku. Stačí jen projít úvodní sekvencí.

  • Ve hře bude spousta možností pro změnu vzhledu. Ovšem Ismail nepotvrdil (ale ani nevyvrátil), že by hlavní hrdina Bayek mohl mít bradku či plnovous.

  • Herní sekvence z moderní doby chtějí prozatím vývojáři držet v tajnosti. Ředitel se nechal slyšet, že „pokud si to lidé z marketingového oddělení (Pro Assassin’s Creed Origins) budou přát, pak o ní rád něco prozradím.“ I když nám toho o moderní části hry moc neřekl, stačil ještě dodat ujišťující větu: „Myslím, že hráči budou spokojení.“

Na závěr si můžete prohlédnout poněkud netradiční „rap trailer“ ze starověkého Egypta, jenž byl pro Assassin’s Creed Origins představen na Gamescomu 2017.


Assassin’s Creed Origins – Preview

• Novinka: 12. 6. 2017 • Autor: Jiří Fait

Konference společnosti Microsoft přinesla poutavý trailer, ale co je důležitější, ukázala také první záběry ze samotného hraní Assassin’s Creed Origins. Jak už to bývá na takovýchto prvotních „předváděčkách“ zvykem, vše působilo naprosto ohromně. 

Prostředí, kterým byste se mohli kochat jen tak za pomalého otáčení kamery, spousta lidí hledíc si svého běžného denního režimu a samozřejmě vaše věrná poštolka (nebo to byl jestřáb?) zřejmě ovládaná přes „appku“ ve vašem vystřelovacím noži. Prostřednictvím vašeho věrného opeřence si můžete z ptačí perspektivy prohlédnout situaci kolem, a předem se tak vyvarovat nechtěným střetům s „bdělou stráží“.

Assassin's Creed: Origins; Egypt

Je tady nový Assassin’s Creed, tentokrát zasazen do velice atraktivního prostředí starověkého Egypta. Písek, pyramidy a další monumentální stavby, to je jen zlomek věcí, na které se už teď s jistotou můžeme těšit.


Dobře, a teď vážně. Pokud v Assassin’s Creed Origins bude existovat duchovní spojení s asasínem a jestřábem, který pro vás „vykouká“ všechno důležité kolem, tak je nám to mnohem milejší, než věčné šplhání na ty vysoké věže z minulých dílů.

Ukázka Assassin’s Creed Origins také prozradila, že se váš protagonista jmenuje Bayek a že to je jakýsi šerif, jež stojí proti těm, kteří se snaží zkorumpovat a rozvrátit egyptskou civilizaci. Tohle pochopitelně povede k nevyhnutelnému založení asasínského bratrstva, jelikož je hra prequelem ke všemu, co mělo v Assassin’s Creed následovat.

Assassin's Creed: Origins; Dungeons and loot

Hlavním hrdinou je tentokrát Bayek, ten vystupuje spolu se svým ptačím společníkem jako věrný ochránce egyptského lidu. Bayek stojí u prvpočátku a zrodu celého bratrstva asasínů, jelikož AC Origins je prequel ke všem následujícím dílům Assassin’s Creed.

Na Assassin's Creed Origins je radost pohledět

Některé spekulace dříve zmiňovali možnost v Assassin’s Creed Origins hrát za ženskou nebo mužskou postavu. Jenže z traileru a ani z předvedeného gameplay videa jsme se nedozvěděli, jestli to stále platí. Zatím to vypadá, že pokud bude ženská „asasínka“ ve hře figurovat, pak zřejmě jako oddělená část příběhu, jež se prolne tu a tam hratelnou sekvencí.

Assassin's Creed: Origins; Velbloud a jeho smrtící náklad

Systém boje prošel revoluční změnou. Už nebude možné si s lehkostí poradit s několika nepřáteli zároveň, ti budou útočit často současně a z více úhlů. Vůbec poprvé se může stát, že zaútočíte „do prázdna“ a nepřítele jednoduše vůbec nezasáhnete.

Gameplay trailer Assassin’s Creed Origins také obsahoval ukázku soubojového systému. Působil na nás jako mix mezi Witcherem 3 a Dark Souls. Protagonista byl pohyblivější a boj kladl důraz na rychlé úskoky a odvracování útoků štítem. Tečkou byl efektivně vystřelený šíp (jednoznačně naváděný již zmíněnou "aplikací" v zápěstním noži), který si neomylně našel cíl. 

Svět Assassin’s Creed Origins by měl být mnohem otevřenější a rozsáhlejší. Některé zdroje dokonce velikost hry častokrát přirovnávali ke Skyrimu od Bethesdy. Půjde o opravdové open-world RPG. Oblast bude zasazená do Středomoří, kde se podíváme do kobek v Gíze, starověké Alexandrie a měst kolem centra oblasti Memphisu.

Ubisoft E3 konference Assassin’s Creed Origins

Po obsáhlé (a nad očekávání vydařené) ubisoftí konferenci zde máme další várku informací a novinek ke hře Assassin’s Creed Origins. Už teď je zřejmé, že se tento díl v podstatě oprostí od nálepky „akční adventura“ a zavítá do vod akčních RPG.

Abychom to upřesnili – v dalším gameplay videu jsme měli možnost vidět „strom dovedností“ vašeho protagonisty, takže levelování a získávání zkušeností bude součástí hry. K tomu se samozřejmě váže sbírání lootu (nových zbraní, lepších brnění, atd.) a také upravený soubojový systém. Jak jsme již zmínili výše, boj s protivníky v novém Assassin’s Creed Origins doznal mnoha změn. Pojďme si shrnout pár věcí, které výrazně posunují zážitek z nové hry jiným směrem.

Assassin's Creed Origins; Bayek, pyramidy Assassin's Creed Origins; lev, hroch, gameplay Assassin's Creed Origins; town, gameplay

Otevřený svět, RPG prvky a souboje v Assassin’s Creed Origins

Svět ve starověkém Egyptě si plyne, žije a dýchá. Místní fauna je na tom podobně, takže čekejte střety nejen s ozbrojenou stráží, ale také s nakrknutým aligátorem, kterému jste náhodou vpluli do zóny odpočinku. Ovšem pokud zmíněny krokouš chrápe nad potopenou bednou plnou zajímavých věcí… tak do pekla s ochránci přírody a PETA organizací, co říkáte?

Assassin’s Creed Origins poprvé představil strom zkušeností, který se dělí na tři hlavní kategorie: Warrior (Válečník), Archer (Lučištník) a Rogue (Bandita). Tyto tři „větve“ nejsou oddělené, ale společně se prolínají, takže máte přehled o tom, jestli ze svého asasína děláte mlátičku zaměřenou na boj z blízka, nebo hybrida, který umí od všeho něco. Volba bude jen na vás.

Assassin's Creed: Origins; Skill tree Assassin's Creed: Origins; Inventory

Souboj je oproti předchozím dílům také překopán. Pokud si vzpomenete na Batman: Arkham Asylum nebo Shadow of Mordor, víte, co čekat. Zde v Assassin’s Creed Origins vám nebude k nápomoci žádný varovný ukazatel, podle něhož by vám docvaklo, že se vám nepřítel chystá odseknout končetinu. Zde musíte zapojit vaše reflexy a zkušenosti, abyste z boje vyšli jako vítězové.

Toho dosáhnete pomocí úskoků, krytí, protiútoků a samozřejmě také skillů, které si zvolíte ve stromu dovednosti. Navíc každá zbraň bude mít odlišné animace při útoku a svoje atributy. V Assassin’s Creed se dočkáme i souboje s bossy, kdy už nepůjde jen určitého neřáda doběhnout a „vsunout“ mu zápěstní nožík do zad.

Assassin's Creed: Origins; Arrow kill

Změn se v novém AC dočkáme opravdu hodně, a to je dobře! Vaše postava i nepřátelé jsou nyní ohodnocení levelem, ten určuje sílu a atributy. Určitě se tak nevyplatí dovolovat si na někoho, kdo má nad vámi 5 levelů náskok.

Assassin’s Creed Origins – Ubisoft strikes back

Musíme se přiznat, že se firma Ubisoft hodně pochlapila. Jejich konference byla jedna z nejlepších, a to, co ukázali v novém asasínovi, vůbec nepůsobilo špatně. Živoucí otevřený svět, nádherné prostředí, RPG prvky, Egypt, pozměněný soubojový systém, kvalitní animace a prostě kolem a kolem vše! Jistě, bylo zde pár momentů, kdy nám obočí vystřelilo skoro až nad čelo („bdělé stráže“ a samonaváděcí šíp), ale tyto „efekty“ mohly být jen jako krmě pro větší „hype“ efekt a na konečné hratelnosti se to vůbec nemusí projevit. Že by se bůh slunce usmál a poradil Ubisoftu, jak udělat TU Assassin’s Creed hru, která se nesmazatelně zapíše do našich myslí?

Pokud si hru předobjednáte, získáte přístup k misi „Secrets of the First Pyramids“. Assassin’s Creed Origins bude také obsahovat Season Pass. Hra vychází 27. října na PC, PS4 a samozřejmě také na nově oznámenou Xbox One X.

4,9 69×
Assassins Creed Origins - PS4
Hra na konzoli - PS4 / PS4 Pro, PS5 (s mechanikou), krabicová verze, české titulky, žánr: akční a RPG
499,-
Skladem 4 ks
Do půlnoci objednáš, ráno v AlzaBoxu máš.
Info
Objednací kód: MSX096f
Vytisknout
P-DC1-WEB21
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon