Vývojáři ze studia PlatinumGames jsou mistry akčních her. Momentálně sice potichu pracují na třetím pokračování série Bayonetta, ale nic jim evidentně nebrání ve vytvoření zcela nové videoherní značky. Jejich aktuální novinka, Astral Chain, slibuje neokoukaný svět a spoustu originálních mechanismů. Podařilo se jim ale v této Nintendo Switch exkluzivitě opravdu přijít s inovativním námětem, nebo už nevědomky vykrádají sami sebe?
• Recenze (Switch) • Novinky • Oznámení •
• Žánr: Akční hack and slash adventura • Multiplayer: ? • Vývojář: PlatinumGames • Vydavatel: Nintendo • Platformy a Datum vydání: Switch (30. srpna 2019) • Homepage • Čeština: Ne
• Recenze: 11. 9. 2019 • Autor: Štěpán Lenk
Jedno se studiu PlatinumGames musí nechat – ať už jsou jejich hry jakékoli, akční souboje jsou vždy tím nejmenším problémem. A platí to i v tomto případě, potěšující nicméně je, že ani ostatní elementy hry nijak zásadně nezaostávají. Ale popořadě. V příběhu se vžijete do role jednoho z dvojčat a policejních příslušníků Akiry Howard. Ano, oba sourozenci mají stejné jméno, ať už si ale zvolíte Akiru (muže) nebo Akiru (ženu), jedná se pouze o kosmetickou záležitost, která na hru nemá žádný větší vliv. Tedy kromě toho, že své dvojče budete po zbytek hry vídat v cut-scénách. Jisté ale je, že život obou dvou se velmi brzy změní.
Během rutinní služby v metropoli zvané The Ark totiž přijdete do konfliktu s Chimérami, prapodivnými monstry pravidelně přicházejícími z dimenze zvané Astral Plane, kam s oblibou unáší lidi. V našem světě pak chiméry rády šíří zkázu a znečištění takzvanou Rudou hmotou. Vám se, jakožto hlavnímu protagonistovi, podaří útok těchto bytostí odrazit (to je překvapení), čímž se dostanete do hledáčku speciální policejní jednotky zvané NEURON, jejímž velitelem je shodou okolností váš vlastní otec, a která pro boj s chimérami používá speciálně vytvořené živoucí zbraně, takzvané Legiony. A protože kromě vás ten svět zřejmě nikdo jiný nespasí, ve vteřině vyfasujete nový odznak a hurá do služby.
Seznamte se – sourozenci Akira a Akira Howardovi. Za koho z této dvojice budete hrát, je pouze a jen na vás.
Příběh je v pohodě, takovým tím lehce nadprůměrným způsobem. V zásadě jsem se bavil a dění na obrazovce hezky odsýpalo, našlo se ale i pár momentů zalitých patosem jak z amerického filmu, které mi pily krev. Nejtěžším prohřeškem dějové linie je ovšem to, že se ubírá poněkud předvídatelným směrem. Prostě a jednoduše – příběh zde tedy není úplně tím největším tahounem, ale jak říkávala moje babička: „Dobrý soubojový systém u akční hry vydá za tisíc dějových linií.” A měla pravdu.
Souboje jsou alfou a omegou Astral Chain a bezesporu také tou největší předností. Na variabilitu nepřátel si nemůžeme stěžovat, chiméry přicházejí ve všech možných podobách a velikostech, zejména bossové pak svými rozměry člověka často zaskočí. O monstra velikosti průměrného činžáku zde nebývá nouze. Jakožto člen elitní jednotky, která má spasit svět, samozřejmě dostanete k dispozici ty nejsilnější dostupné zbraně – obušek, meč a pistoli. Ehm. Samozřejmě se jedná o vylepšené, high-tech kousky, které můžete nadále upgradovat a zvyšovat jejich sílu, ovšem takto na papíře váš arzenál příliš respektu nevzbuzuje.
Krátký modrý záblesk značí, že můžete provést velmi efektní a účinné Sync Combo. Astrální řetěz lze navíc využít i v boji a své protivníky spoutat na místě.
Esem v rukávu v boji s chimérami se ale stává váš legion, což je také jeden z nejzajímavějších prvků hry. Ve své podstatě se totiž jedná o zkrocené chiméry a de facto otroky, kteří jsou s vámi spojeni astrálním řetězem. Neustále tak máte na paměti, že kdyby se tahle mašina na zabíjení (doslova) utrhla ze řetězu, stalo by se něco moc nepěkného. Což je u nástroje, jenž vám má pomoci zachránit svět, dosti zajímavý kontrast.
Legioni jsou schopní bojovníci sami o sobě, avšak jejich pravý potenciál vynikne až při kombinaci se zmíněným astrálním řetězem. Díky němu totiž můžete své nepřátele na chvíli spoutat, opravdová paráda ale přichází až s takzvanými Sync Comby. Během soubojů se na obrazovce čas od času objeví krátký modrý záblesk, a pokud v tu chvíli stisknete akční tlačítko, Akira s legionem předvedou opravdu efektní útočné kombo, které nepříteli pořádně pocuchá zdraví. Tento mechanismus se velmi rychle stane základním kamenem většiny soubojů, nejen díky tomu ale akční sekvence působí opravdu dynamickým dojmem a jsou velmi zábavné.
Hru začínáte s jedním druhem legiona, postupem času se ale nabídka rozroste na pět různých typů, přičemž každý umí něco jiného. Sword Legion se ohání dvěma ostrými meči, dokáže ale i hackovat síť kamerového systému města. Beast Legion má podobu psovité šelmy a mimo jiné dokáže stopovat nepřátele a podezřelé, Arm Legion je specialista na manipulaci s těžkými objekty, dokáže ale i otevírat těžké dveře a můžete jej krátkodobě nosit jako brnění. Arrow Legion si rozumí s lukem a šípy a konečně Axe Legion se ohání obří sekerou, dokáže tvořit energetické štíty a odrážet nepřátelské útoky...
Legioni jsou živoucí zbraně navržené přímo pro boj s chimérami, je jich hned několik druhů a každý z nich disponuje odlišnými schopnostmi.
Každý legion má pak vlastní dovednostní strom a pasivní vlastnosti, které postupně odemykáte a dále tak upravujete jejich bojové schopnosti. Ani legioni ovšem nedisponují neomezenou silou a nejsou tedy automatickou zárukou výhry pokaždé, když je povoláte na pomoc. Mají totiž svou vlastní staminu a čím více jejich speciální schopnosti využíváte, tím rychleji se vyčerpají. Tuto hodnotu tak musíte neustále sledovat, pokud totiž klesne úplně na nulu, legion se z boje stáhne a jeho opětovnému vyvolání brání nepříjemný cooldown. Musíte tedy být trochu obezřetní a jejich služeb využívat s rozmyslem.
Mezi legiony lze navíc libovolně přepínat, klidně i během soubojů, jejich schopnosti tedy máte neustále na dosah a nejste limitování prakticky ničím, tedy kromě již zmíněného cooldownu. To střetnutím s protivníky dodává značnou dynamiku a variabilitu, takže se na každou příležitost k boji budete opravdu těšit.
Každý legion disponuje poměrně rozsáhlých dovednostním stromem a několika volitelnými pasivními schopnostmi.
Astral Chain ovšem netvoří jen frenetická akce od začátku do konce, jakožto příslušník policejního sboru se čas od času nevyhnete i nějakému tomu vyšetřování. Většina misí totiž probíhá tak, že vás policejní vrtulník vysadí v nějaké čtvrti města, kde byla zaznamenána aktivita chimér. Abyste se s nimi mohli vypořádat, musíte nejdřív najít stopy a přijít na to, co se vlastně stalo a kam se máte vydat dál. Do toho ale řešíte i různé vedlejší případy, za jejichž plnění jste odměněni herní měnou, jako správný policista jdete příkladem a uklízíte na ulicích odpadky, případně za pomoci legionu odstraňujete znečištění Rudou hmotou.
Tato vyšetřování jsou zajímavou a poměrně nečekanou složkou hry, za sebe ovšem musím bohužel prohlásit, že mě po čase začaly spíše nudit. Nejde o to, že by byly špatně navržené, koneckonců se díky nim pohybujete v otevřenějších úrovních a můžete si lépe prohlédnout a prozkoumat krásně navržené futuristické město, ale jsou poměrně zdlouhavé a začnou dosti brzdit tempo hry. Astral Chain se díky tomu stává značně nekonzistentním zážitkem, kdy ve strhujících akčních pasážích šlape na plné pecky, aby vzápětí přeřadil na nejnižší rychlostní stupeň a nutil vás se plížit s lupou městem a hledat stopy.
Co se grafiky týče, Astral Chain patří mezi to nejlepší, co v současné době může platforma Nintendo Switch nabídnout. Hra vypadá výborně jak v handheldu, tak i v TV módu, modely a animace postav jsou krásně detailní, stejně tak design jednotlivých úrovní je hezky propracovaný. Na první pohled nelze přehlédnout očividná vizuální inspirace animé, samotné město pak září neony a obzvláště během bossfightů s obřími monstry tak často připomíná bizarní mix snímků Blade Runner a Pacific Rim. A když už jsme u těch příměrů ze světa filmu, musím se zmínit i o speciálním režimu vidění zvaném IRIS, jehož zářivé kontury a potlačená barevnost dají vzpomenout na sci-fi klasiku jménem Tron.
Audiovizuální stránka je celkově velmi povedená, graficky Astral Chain patří k tomu vůbec nejlepšímu, co Nintendo Switch nabízí.
Kromě lidské metropole The Ark ale poměrně často navštívíte i domovskou dimenzi chimér zvanou Astral Plane, která je od zbytku hry vizuálně značně odlišná. Převážně se jedná o poletující ostrovy s rudými krystaly vyrůstajícími ze země plné chimér a plošinovkových sekcí. Celá tato dimenze působí až magickým dojmem a z hlediska grafiky se jedná o vítané osvěžení a změnu stylu.
Po stránce zvukové mi po nějaké době začala vadit poněkud stereotypní elektronická hudba, která se opakuje v relativně krátkých smyčkách a zejména u vyšetřovacích pasáží je to hodně znatelné. Jinak se ale jedná o dobře odvedenou práci a ke zbytku ozvučení prakticky nemám výhrady. Dalo by se polemizovat, že hlavní hrdina/hrdinka by možná mohl(a) být nadabovaný, u japonských her jsou ale němí protagonisté poměrně běžnou praxí, takže je tento aspekt spíše záležitostí osobních preferencí. Celkově vzato jsem ale s audiovizuální složkou hry spokojený.
Policejní jednotka Neuron v plné parádě.
Jak tedy nejnovější titul studia PlatinumGames dopadl? I přes některé mé výhrady velmi dobře. Za pozitivní dojem může především skvěle zpracovaný a zábavný soubojový systém v čele s neotřelým použitím legionů, výborná grafika a povedený level design. Hra trochu ztrácí tempo ve vyšetřovacích pasážích, jakmile se ale se svými legionem opět dostanete do víru akce, vaše nadšení bude stoupat vzhůru jako heliový balonek utržený ze řetězu. Astral Chain vyšlo 30. srpna 2019 pro Nintendo Switch.
Tato recenze byla napsaná pro Nintendo Switch verzi.
• Zdroje: Vlastní
Klady
Zápory
Hraním videoher svůj volný čas trávím už pěknou řádku let, jejich recenzování jsem se ale začal věnovat až kolem roku 2017. Mými oblíbenými žánry jsou RPG a akční adventury, nepohrdnu ale i nějakým tím zápasem o přežití v battle royale titulech nebo čistokrevnou FPS. Obecně u her razím heslo, že skvělá hratelnost je nadřazená nabušené grafice.
• Novinka: 27. 8. 2019 • Autor: Štěpán Lenk
Když se člověk podívá na katalog titulů studia PlatinumGames (Bayonetta, NieR: Automata, Transformers: Devastation), dalo by se předpokládat, že je Astral Chain v dobrých rukou, i tito zkušení vývojáři však mají na svém kontě pár přešlapů (The Legend of Korra, TMNT: Mutants in Manhattan). Astral Chain je navíc úplně nová značka, takže trochu opatrnosti je jistě na místě.
Podle reakcí zahraničních serverů to ale naštěstí vypadá, že PlatinumGames to zase jednou dokázali a stvořili hru hodnou vaší pozornosti, obzvláště pokud vlastníte Nintendo Switch. Gamespot tomuto titulu vlepil krásnou známku 8/10 a prohlásil, že se jedná o svěží pojetí osvědčeného akčního základu, kde klady bez problémů převyšují menší nedostatky a ani po 40 hodinách hraní Astral Chain neztrácí šmrnc.
ASTRAL CHAIN - Launch trailer (Nintendo Switch)
Během čekání na oficiální vydání hry si můžete dlouhou chvíli zkrátit alespoň novým trailerem.
Prestižní americký server IGN hodnotí vysoko 9/10 a o hře se vyjadřuje jako o „další excelentní hře od PlatinumGames a jedné z nejlepších akčních her této generace. Dokonce i mimo akční sekvence svět Astral Chain překypuje životem a zajímavými charaktery”.
Eurogamer se v superlativech rovněž nedrží zpátky a obdařil Astral Chain slovním hodnocením „Essential”, tedy něco stěžejního, co rozhodně nesmíte minout. Ve své recenzi pak chválí především skvěle zpracovanou akci, která svými kvalitami až bere dech. Autor recenze pak hru v kontextu ostatními výtvory tohoto studia řadí mezi ty nejlepší počiny, dost možná rovnou na první místo.
Tak to vypadá, že PlatinumGames stvořili opravdovou pecku s minimem chyb, pokud tedy má vůbec nějaké. V zahraničních recenzích převládají převážně nadšené pocity, a i když je možné, že se časem objeví i nějaké negativní názory, v průměru z toho všeho bude pravděpodobně stále vycházet přinejmenším výborná hra. Naši recenzi můžete očekávat v nejbližších dnech, oficiální datum vydání Astral Chain je pak 30. srpna 2019.
• Zdroje: Gamespot, IGN, Eurogamer
• Novinka: 24. 8. 2019 • Autor: Štěpán Lenk
Doprovodný komentář si vzal na starost samotný ředitel vývoje Astral Chain Takahisa Taura z PlatinumGames, nikoho povolanějšího jsme si snad ani nemohli přát. Ukázka se odehrává převážné v jakési industriální oblasti a hned na první pohled je patrná vcelku unikátní atmosféra připomínající klasiky sci-fi žánru, ať už filmové či herní, tato hra ale dokáže zaujmout sama o sobě, aniž by potřebovala na něco odkazovat.
Originálním prvkem Astral Chain je přítomnost takzvaných Legionů, živoucích bojových strojů vyvinutých speciálně pro boj s Chimérami – nebezpečnými bytostmi pronikajícími do naší reality z jiné dimenze. Koneckonců, hlavní hrdina, obyčejný příslušník speciální policejní jednotky, by s těmito monstry asi sám o sobě příliš mnoho nesvedl.
Nintendo Presents: ASTRAL CHAIN (gamescom 2019)
Komentář k ukázaným herním záběrům poskytl samotný ředitel vývoje Astral Chain Takahisa Taura.
Alfou a omegou soubojového systému tvoří „synchronizovaná komba”, díky kterým budete moci společně s vaším legionem tvořit efektní a velmi silné útoky. Nutno podotknout, že legion nemůže být v plném nasazení pořád, má totiž svoji vlastní staminu. Ta mu pozvolna vyprchává, legion ji navíc ještě pochopitelně vyčerpává svými vlastními útoky.
Legionovu staminu budete rozhodně chtít vést v opatrnosti, pokud ji totiž vyčerpá úplně, musíte přečkat nepříjemný cooldown, než svého robotického partnera budete moci povolat zpět do akce. Což by mohlo být ve hře plné nebezpečných potyček s chimérami velmi nepříjemné.
Ve hře několikrát navštívíme i domovskou dimenzi chimér zvanou Astral Plain, která oplývá minimalistickým, až kubistickým designem. Z ukázky to vypadá, že tyto dimenzionální výlety budou především skákacího typu, kde s pomocí vašeho legiona překonáváte enviromentální překážky.
Video také ukázalo i méně násilné způsoby, kterými můžete svého legiona používat. Těžkotonážní typ zvaný Arm dovede otevírat zaseklá vrata či zvedat těžké předměty, Sword Legion mimo jiné dokáže hackovat městské kamery, přičemž Beast Legion lze využít jako dopravní prostředek, případně ke stopování zločinců či důležitých osob.
Beast je stejně jako ostatní legiony víceúčelovým nástrojem – poslouží jako pomocník v boji, dopravní prostředek i jako stopovací zařízení.
Takahisa Taura také velmi symbolicky předvedl možnosti customizace hlavní postavy, kdy se pro závěrečný bossfight ukázky sám chopil ovladače a ukázal svou hrdinku (na začátku hry si budete moci zvolit pohlaví) – dívku oděnou do černých přiléhavých šatů s kočkou spokojeně odpočívající na její hlavě. Podle vlastních slov ředitele vývoje Astral Chain hra nabídne spoustu možností, jak svou postavu vizuálně upravit, přičemž některé budou zjevně dosti bizarní. S čímž nemáme ten nejmenší problém.
Všechny mechanismy popsané v této novince si ovšem budeme moci vyzkoušet na vlastní kůži už prakticky za týden, Astral Chain od studia PlatinumGames totiž vychází 30. srpna 2019, ovšem pouze na konzoli Nintendo Switch.
• Zdroje: YouTube, PlatinumGames, Nintendo
• Novinka: 29. 7. 2019 • Autor: Štěpán Lenk
Svět je na pokraji zkázy. Na naší planetě se znenadání objevily bytosti zvané Chiméry a všude, kam se pohnou, šíří jen rozklad a zkázu. Lidstvo tedy v rychlosti založilo speciální policejní jednotku pro boj s těmito nepřáteli a vyvinuli živoucí zbraně jménem Legion, které by měly trochu vyrovnat naše šance na přežití. Členové této jednotky jsou s legiony v ustavičném spojení pomocí astrálního řetězu (odtud název hry Astral Chain) a v nejnovějším traileru, který ale ze všeho nejvíc připomíná instruktážní video, si budete moci udělat poměrně jasnou představu, co všechno tyto zbraně dokážou a jak moc vám budou v boji užitečné.
V první řadě – legion vám sice v boji s chimérami bude neocenitelným pomocníkem, nebudete jej ale mít po ruce pořád. Bude totiž fungovat na bázi klasického cooldownu, takže poté, co jej povoláte do akce, budete muset počkat zase nějakou chvíli, než ho budete moci znovu aktivovat.
Astral Chain – Action trailer
Více než 9minutová ukázka vám osvětlí spoustu unikátních herních mechanismů, jimiž bude Astral Chain oplývat.
Výše zmíněný řetěz slouží jako spojení mezi legionem (těch bude vícero druhů) a hlavním hrdinou, půjde ale využít vícero způsoby, například pro krátkodobé upoutání neposedných chimér na místě, abyste je mohli seznámit se svými zbraněmi. Dalším zajímavým mechanismem jsou takzvané synchronizované útoky (Sync Attacks), které vám umožní tvořit s legionem složitější bojová komba. Legion jinak nepřátele napadá víceméně samovolně, když se ale na obrazovce objeví modré znamení, rychlým zmáčknutím konkrétního tlačítka způsobíte mnohem silnější a efektivnější úder.
Mimochodem, legionů bude celkem 5 typů a každý bude disponovat výrazně odlišnou specializací útoků. Sword Legion bude vládnout ostrému meči, Arrow Legion bude rozsévat zkázu na dálku pomocí luku, Arm Legion bude orientovaný na pěstní souboje, Beast Legion bude mít podobu superrychlé kočkovité šelmy a konečně poslední legion s přízviskem Axe bude ovládat, moudří již tuší, obří bojovou sekeru.
Z této nabídky legionů si tak budete moci vybrat parťáka, který opravdu nejlépe doplňuje váš bojový styl, mezi jednotlivými legiony ale půjde libovolně přepínat i klidně během toho nejvypjatějšího souboje, neměl by být velký problém se díky tomu adaptovat na každou situaci. Každý legion navíc bude oplývat i několika unikátními schopnostmi a budete je moci notně upgradovat, což jejich použitelnost ještě zvýší.
Legionů bude celkem 5 druhů a budou disponovat velkou spoustou speciálních schopností.
V Astral Chain bude hrát velkou roli vyšetřování různých případů a hledání stop, s čímž by vám legioni opět mohli trochu píchnout. Třeba takový Beast Legion dokáže sledovat konkrétní pachy, další ale umí odposlouchávat podezřelé, otevírat těžké dveře a podobně.
Podle této ukázky tak studiu PlatinumGames zřejmě pod rukama vzniká další výjimečný titul, který jen slepě nenásleduje jejich předchozí úspěšné série (například Bayonetta), naopak relativně prostý koncept hack and slash her obohacuje o mnoho nových mechanismů a nápadů. Společně s legiony se do boje s chimérami můžeme pustit již 30. srpna, ale pouze na platformě Nintendo Switch.
• Zdroje: YouTube (Nintendo UK)
• Oznámení: 18. 6. 2019 • Autor: Štěpán Lenk
Hra se odehrává na Zemi, v blízké budoucnosti. Naše planeta je pod útokem bytostí z jiné dimenze a je zamořena jakousi podivnou rudou hmotou. Vy se zhostíte role příšlušníka sboru Neuron, speciálních jednotek přímo vycvičených pro boj s dimenzionálními vetřelci zvanými Chiméry. K tomu vám pomůže i takzvaný Legion, inteligentní zbraň vyvinutá pouze a jedině k boji, jež je s vámi spojená astrálním řetězem, pomocí kterého ji také můžete ovládat. Podaří se ale této zvláštní dvojici zachránit svět?
Musím přiznat, že námět takhle na první dobrou zní opravdu originálně. Jak znám PlatinumGames, zápletka se bude ubírat dosti nepředvídatelným směrem. Klidně dám ruku do ohně za to, že během hry si ke svému Legionu vybudujete silný vztah a z pouhého nástroje se stane vaším plnohodnotným partnerem. Ale nepředbíhejme.
ASTRAL CHAIN - Nintendo Switch Trailer - Nintendo E3 2019
Tímto trailerem se Astral Chain vryl do podvědomí mnoha majitelů Nintenda Switch.
Právě propojení hlavního hrdiny a Legiona bude naprosto klíčovým prvkem celé hry. Nejen, že můžete obě postavy ovládat nezávisle na sobě, také budete moci kombinovat jednotlivé útoky navzájem, ale díky propojení řetězem své nepřátele i poutat, podrážet jim nohy a tak podobně.
Legion ale bude využitelný i jinak, podstatným herním mechanismem by měla být i detektivní práce. Chiméry totiž pro běžné smrtelníky nejsou viditelné (stejně jako Legion, mimochodem), s pomocí vašeho partnera je ale dokážete stopovat, hledat a čistit místa zamořená rudou hmotou, případně nenápadně odposlouchávat podezřelé.
Legionů by ve hře mělo být celkem 5 typů, přičemž každý z nich bude disponovat jinou zbraní a vlastními útoky. Dobrá zpráva je, že typ Legiona budete moci měnit prakticky kdykoli, vždy se tak budete moci přizpůsobovat aktuální situaci, nepřátelům a vlastnímu hernímu stylu. Což je skvělé.
Akce vypadá skvěle, studium PlatinumGames má s akčními hrami a žánrem hack & slash dlouholeté zkušenosti, nic jiného než prvotřídní práci jsme tedy v redakci ani nečekali. Bezesporu se dočkáme vizuálně atraktivních designů bossů, nepřátel a lokací a výborné hratelnosti v kombinaci se zajímavým příběhem, tedy jak se zatím jeví z oficiálních ukázek.
ASTRAL CHAIN Gameplay Pt. 1 - Nintendo Treehouse: Live | E3 2019
Stream v rámci E3 2019 ukázal nesestříhanou hratelnost, vše bylo navíc vysíláno živě.
Mimo klasických akčních scén bude ale Astral Chain zjevně dosti variabilní, jak ukázal téměř hodinový stream na E3 2019. Příběh koneckonců začíná rovnou adrenalinovou honičkou na motorce v úzkém tunelu, podobných sekcí se tedy pravděpodobně dočkáme vícekrát. Tady možná vidím potenciální problém, tyto „jezdící pasáže” jsem třeba v sérii Bayonetta vždy vnímal jako nejslabší momenty hry, jsem tedy zvědavý, jak se s nimi PlatinumGames poprali tentokrát.
Jinak ale o Astral Chain nemám ty nejmenší obavy. PlatinumGames tyto hry prostě umí, navíc se jim daří přicházet s novými nápady a nerecyklují stále dokola jeden osvědčený koncept. Jestli tomu tak bude i v tomto případě, se dozvíme již 30. srpna 2019, ale pouze na platformě Nintendo Switch. U mě i u zbytku redakčních „switchařů” ale momentálně vládne natěšenost veliká.
Astral Chain vychází 30. srpna 2019 exkluzivně na Switch. O novinkách vás budeme informovat.