Nově doručujeme i v sobotu a v neděli. Až k vám domů, na kteroukoliv prodejnu a do Alzaboxů.

Nejčastější dotazy

Zobrazit katalog

Než zavoláte do našeho call centra, zkuste svou odpověď najít zde.

  • Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?
    • Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do čtrnácti dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v odstavci IV. našich obchodních podmínek.
  • Jak mám zadat reklamaci?
    • V případě, že některý z našich výrobků nefunguje zcela korektně, je možné zboží reklamovat dle tohoto postupu: Nejprve doporučujeme ověřit, zda Vaše značka má české zastoupení autorizovaného servisu. Reklamace řešené autorizovaným servisem jsou standardně řešeny rychleji než u prodejce. Kontakt na servisy naleznete zde. Pokud není české zastoupení, nebo pokud chcete reklamaci řešit u prodejce, je možné reklamaci uplatnit na kterékoliv naší pobočce, nebo reklamované zboží zaslat na naší adresu.
  • Kam mohu reklamované zboží zaslat?
    • Zboží můžete zaslat na adresu: Alza.cz - reklamace, VGP Park, hala H2, Do Čertous 2658/1, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice.
  • Co vše musím dodat k reklamaci?
    • K reklamaci je zapotřebí dodat: kompletní reklamované zboží, kopii daňového dokladu a v případě, že zboží zasíláte poštou, tak i průvodní dopis, ve kterém bude popsaná závada.
  • Jak dlouho budete reklamaci řešit?
    • Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu. Přesný termín vyřízení Vám bohužel nejsme schopni sdělit předem.
  • Lze reklamaci nějak urychlit?
    • V případě potřeby řešit reklamaci ihned je třeba mít ke zboží zakoupenu službu Okamžité výměny. V ostatních případech toto urychlení možné není.
0
Vytisknout
Zkuste Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB1