Rychlé dárky do obálky Fandi s námi

Guilty Gear Strive (RECENZE) – bojovka ro(c)ku?

Vývojáři z japonského studia Arc System Works se opět vydávají na pole akčních bojovek s anime estetikou a ve svém nejnovějším titulu z hibernace probouzejí dlouholetou sérii Guilty Gear, jejíž aktuální díl pojmenovaný Guilty Gear -Strive- přichází 11. června 2021 na PC, PS4 a PS5. Mají se příznivci tohoto žánru nač těšit, nebo se jedná o další z řady bojových her, které nemají čím překvapit? Dozvíte se v naší recenzi.

Přečíst více »

Scarlet Nexus (DOJMY Z HRANÍ) – „Brain punk“ RPG s velkým potencionálem

Brain punk není náš výmysl, s tím přišli vývojář z Bandai Namco Studios a po odehrání několika hodin jejich chystaného akčního RPG Scarlet Nexus už máme docela dobrý obrázek o tom, co tím vlastně mysleli. Vyzkoušeli jsme si dva hlavní protagonisty, stali jsme se členy elitní skupiny pro moření interdimenzionálního šmejdu a zatím to vypadá, že Scarlet Nexus má co nabídnout.

Přečíst více »

The Dark Pictures Anthology: House of Ashes: Vše, co víme (SPECIÁL)

House of Ashes rozšiřuje hororovou antologii The Dark Pictures od studia Supermassive Games (Until Dawn) složenou ze strašidelných titulů. V House of Ashes odhalí arabská poušť děsivé, dávno pohřbené tajemství a starověké hrozbě bude hráč čelit v kůži členů speciálních jednotek i jako irácký důstojník.

Přečíst více »

Scarlet Nexus: Vše, co víme (SPECIÁL)

Studio Bandai Namco opět rozjíždí JRPG mlýny a pro všechny anime fanoušky chystá další dystopickou RPG akční hru. Scarlet Nexus slibuje zběsilou jízdu, budování přátelství a cestu za záchranou světa. Scarlet Nexus na první pohled mixuje neonový vizuál z Astral Chain, barevnou paletu z Code Vein a akční pasáže z Nier: Automata, či Devil May Cry, takže si zde každý najde to své. Co zatím o tomto malebném projektu víme, zjistíte na následujících řádcích.

Přečíst více »

Elden Ring: Vše, co víme (SPECIÁL)

Elden Ring lze označit za jednu z nejtajemnějších her ve vývoji. Může za to hned několik důvodů – spolupráce spisovatele George R. R. Martina s japonskými vývojáři z FromSoftware a samotné „herní ticho“, které titul obestřelo záhy po jejím oznámení. Fanoušci čekají na jakékoli informace jako na déšť v poušti, a i když jich není mnoho, možná právě vaši žízeň po nich v tomto článku  alespoň částečně uhasíme.

Přečíst více »

Little Nightmares 2 (RECENZE) – Drsný večerníček pro otrlé nezbedy

Pokud vám v žilách proudí plošinovkářská krev, jistě jste zaznamenali téměř čtyři roky starý titul Little Nightmares. Studio Tarsier v něm představilo vetchou dívenku Six, která se snažila dostat z obřího plavidla jménem Maw. Osudy hrdinky ve žluté pláštěnce nezaujaly ani tak samotnou hratelností, jako spíše grafickým zpracováním a mrazivou hororovou atmosférou. Dokázala na svého předchůdce navázat aktuální novinka Little Nightmares 2?

Přečíst více »

Twin Mirror (RECENZE) – Vzhůru do hlubin novinářovy mysli

Rok 2020 uzavírá studio Dontnod (Life is Strange, Tell Me Why, Vampyr) příběhovou adventurou a psychologických thrillerem v jednom, Twin Mirror. Hry jsme se měli původně dočkat už loni, ale tvůrci se nakonec rozhodli prodloužit její vývoj, což způsobilo, že očekávání mnohých fanoušků tvorby francouzského studia ještě stouply. Zda se je nakonec vývojářům z Dontnodu podařilo naplnit, se dozvíte v naší recenzi.

Přečíst více »

The Dark Pictures Anthology: Little Hope (RECENZE) – Sbírka hororovek získává na kvalitě

Tvůrci interaktivního survivalu Until Dawn, Supermassive Games, se tvorby strašidelných titulů nechtěli jen tak vzdát a loni představili zbrusu novou značku The Dark Pictures Anthology obsahující několik kratších příběhů. Jejím prvním dílem byl Man of Medan, kde měl hráč na starosti osud pěti lidí uvízlých na lodi duchů. Plavidlo z druhé světové války v Little Hope vystřídalo malé městečko zmítané následky ekonomického úpadku a obrovské tragédie, která se v něm kdysi odehrála. Jaké děsivé dobrodružství si pro nás v britském studiu připravili tentokrát, a zda nám během hraní šedivěly vlasy strachem, se dozvíte v naší recenzi.

Přečíst více »

Project Cars 3 (RECENZE) – Od ryzí simulace k zábavné arkádě

Studio Slightly Mad se do herní historie zapsalo zejména oblíbenou závodní sérií Project Cars, která od roku 2015 dělá radost především fanouškům závodní simulace. S třetím dílem se však autoři rozhodli zacílit na širší publikum, Project Cars 3 se tak vzdává některých realistických prvků závodních simulátorů a naopak přináší řadu ústupků, jež potěší závodníky vyhledávající spíše arkádovější závodění. Jestli Project Cars 3 dokáže potěšit oba tábory, nebo si fandové prvních dvou dílů musejí hledat novou stáj, zjistíte v naší recenzi.

Přečíst více »

Fast & Furious Crossroads je žhavým adeptem na zklamání roku (TÉMA)

Ačkoli se často snažíme sami sebe přesvědčit o tom, že hry podle filmů nemusí vždy dopadnout špatně, vždy nás některý z nových výtvorů přesvědčí o opaku. Přitom Fast & Furious Crossroads mělo být hrou, která má na zboření tohoto mýtu perfektní předpoklady – pouze využívá známého univerza a buduje si svůj vlastní originální příběh i herní náplň a co především: za hrou stojí uznávaní autoři závodní série Project Cars. Kde se tedy stala chyba?

Přečíst více »

Slightly Mad Studios oznamují závody Project Cars 3, vyjdou toto léto (OZNÁMENÍ)

Vypadá to, že letos v létě si milovníci benzínu pošmáknou. Fanoušky arkádovějšího pojetí potěší dobře vypadající Dirt 5, zatímco rovněž v období parných měsíců má vyjít nově oznámený simulátor Project Cars 3 od Slightly Mad Studios. Třetí díl má stavět na úspěchu předchozích dílů, ale chystá také novinky, jako je vizuální tuning nebo asynchronní multiplayer. Hardcore fanoušky závodních her navíc potěší cílení na 60 fps. Více informací včetně traileru najdete v oznámení.

Přečíst více »

Odložení Fast and Furious: Crossroads na srpen doprovodil nový trailer (NOVINKA)

Závodní hra Fast and Furious: Crossroads byla původně slibována na květen, avšak s odložením filmu Fast & Furious 9 přišlo dle očekávání také odložení hry, která se ve filmovém univerzu Rychle a Zběsile odehrává. Náplastí na bolest způsobenou odložením na srpen má být trailer s vůbec prvními gameplay záběry, ale spíše jde o důvod, proč se této hře vyhnout. Přesné datum vydání a trailer najedete v novince.

Přečíst více »

Druhý příběh v The Dark Pictures Anthology, Little Hope, vyjde v létě 2020 (NOVINKA)

Adventura Man of Medan, která celou hororovou antologii s názvem The Dark Pictures otevřela, vyšla v létě minulého roku, a vypadá to tak, že vývojáři ze Supermassive Games tento vydávací vzorec neplánují měnit. Včera totiž vydavatel Bandai Namco oznámil, že hra se podívá na PS4, Xbox One a PC již tento rok a opět v létě. Více informací najdete v článku.

Přečíst více »

Dragon Ball Z: Kakarot (RECENZE) – Goku bojuje na poli akčních RPG

Superslavná manga série Dragon Ball vyprávějící o legendárních válečnících se dočkala další adaptace. Převedení díla zbožňovaného miliony fanoušků po celém světě do videoherní podoby si tentokrát vzalo na starost japonské studio CyberConnect2, které trochu nečekaně zabrousilo do žánru akčního RPG. Jak tedy dopadlo Dragon Ball Z: Kakarot, které vyšlo 17. ledna 2020 pro PC, PS4 a Xbox One?

Přečíst více »

Code Vein (RECENZE) – Krev krve Dark Souls

Série Dark Souls si v průběhu let získala téměř kultovní status, není proto divu, že se tuto magickou formuli snaží napodobit čím dál více vývojářů a vydavatelů. U podobných projektů se ovšem vždy nabízí otázka, jestli osvědčený koncept dokáží obohatit, či se spolehnou na prosté kopírování bez výraznější inovace. Do jaké kategorie spadá upírské akční RPG Code Vein od studia Bandai Namco?

Přečíst více »

Super Smash Bros. Ultimate (NOVINKY) přidává nový obsah a charakterní DLC

Vynikající bojovka Super Smash Bros. Ultimate pro Nintendo Switch nabízí mraky obsahu už v základní verzi, Nintendo ale zjevně stále nemá dost. V rámci updatu 3.0 se Mario a spol. dočkali slušné porce bonusového obsahu, navíc je k dispozici i další hratelná postava jako placené DLC. Více v naší novince.

Přečíst více »

11-11: Memories Retold (RECENZE) – Melancholie v zákopech

Počítačová hra je médium, díky němuž dokáží tvůrci nejen zabavit své publikum, ale také jejím prostřednictvím sdělují svůj názor na současné i minulé události. Studia Digixart a Aardman spojila dohromady své síly, aby díky 11-11: Mories Retold podali svou verzi první světové války a upozornili na hrůzy ozbrojených konfliktů, jež zasáhnou obyčejného člověka do morku kostí.

Přečíst více »

Divinity: Original Sin 2 (RECENZE a NOVINKY) – Po roce se vrací vylepšená verze skvělého RPG

Když loňského září vyšel druhý díl úžasného RPG Divinity: Original Sin, mysleli jsme si, že jej nic nepřekoná. Tvůrci z Larian Studios byli ovšem jiného názoru a okamžitě se pustili do vylepšování svého mistrovského počinu. Podobně jako u prvního dílu se tak téměř po roce od vydání dočkáme definitivní edice hratelné také na konzolích. Mrkněte náš update, anebo si přečtěte recenzi na základní verzi Divinity: Original Sin 2.

Přečíst více »

Ni No Kuni 2: Revenant Kingdom (RECENZE) – příběh jednoho království

Ni No Kuni 2: Revenant Kingdom je RPG japonského studia Level 5 sledující příběh mladého krále Evana Pettiwhiskera a jeho vlastního království. Na první pohled tato hra upoutá krásnou vizuální stránkou připomínající animované filmy. Jak se ale tento titul vycházející 23. 3. 2018 pro PC a PS4 vlastně hraje? Dozvíte se v naší recenzi.

Přečíst více »
+420 225 340 111