Všechny dárky jako na dlani Huawei Watch GT 3

Hvězdáři (RECENZE) – Sledování noční oblohy ve dvou

Deskové hry se až na výjimky zakládají na společných chvílích ve více lidech. Občas se ale stane, že máte po ruce pouze jediného soupeře a hledáte titul, který by byl určen přímo pro dva hráče. V této hodně specifické kategorii není originálních her nikdy dost, takže příchod každé z nich by měl dostat zaslouženou pozornost. Čerstvým přírůstkem na našem trhu se stal titul Hvězdáři, v němž pozorujete noční oblohu a snažíte se vidět co nejvíce nebeských těles. Více v naší recenzi.

Přečíst více »

Stezky slávy (RECENZE) – Dobrodružství za každým rohem

Stolní hry a žánr fantasy k sobě patří odnepaměti, takže z jejich spojení vzniká řada oblíbených titulů. V dnešní recenzi se podívám pod víko rodinné deskovce Stezky slávy zprostředkovávající zážitky z hrdinné výpravy za dobrodružstvími, jež budou tématem velkých příběhů pro další generace. Stanete se proslulým lovcem monster, lovcem pokladů či raději objevitelem neznámých krajin?

Přečíst více »

Ruined King: A League of Legends Story (RECENZE) – Příběhová tahovka z bohatého univerza

Jen málo herních vesmírů v současnosti zažívá takový nápor pozornosti jako Runeterra, v níž se už řadu let střetávají hrdinové MOBA hry League of Legends. Krátce po výborném seriálu Arcane k nám dorazilo tahové RPG prezentující detailněji příběhy jednotlivých postav. Zda se to Ruined King: A League of Legends Story daří a jakým způsobem je zpracován soubojový systém, vám nastíníme v naší recenzi.

Přečíst více »

Farming Simulator 22 (RECENZE) – Od políčka k holdingu

Švýcarští vývojáři z Giants Software se po tříleté pauze vracejí s pokračováním své zemědělské ságy Farming Simulator, kterou se tentokrát rozhodli také sami vydat. Jak dopadly novinky, které Farming Simulator 22 nabídl, co se povedlo a co naopak mohlo být zpracováno lépe, se dozvíte v této recenzi.

Přečíst více »

Tyčový vysavač Samsung Jet 90 complete (RECENZE)

Možnost vyzkoušet nejnovější model tyčového vysavače Samsung Jet 90 a porovnat ho se starším a levnějším modelem, který máme doma, je dokonalá výzva. Jak obstojí vysavač, který se parametry a cenou řadí mezi to nejlepší, ale také nejdražší na trhu v domácím testování se dozvíte v moji recenzi.

Přečíst více »

Far Cry 6 Vaas: Insanity (Mini RECENZE) – Lepší než hlavní kampaň?

Autoři Far Cry 6 si po vzoru předchozího dílu opět přichystali trojici DLC, která už od svého oznámení vzbuzuje ve fanoušcích série nadšení, postupně se totiž vžijeme do role hlavních padouchů z Far Cry 3, 4 a 5. První DLC představuje antagonistu třetího dílu, piráta a filosofujícího magora Vaase Montenegro, nečekejte však klasickou Far Cry hratelnost. Ve Vaas: Insanity totiž budete tančit podle not rogue-like žánru, tedy žádné ukládání pozic či automatické doplňování zdraví. Jak se první DLC pro Far Cry 6 povedlo, se dozvíte v recenzi.

Přečíst více »

Battlefield 2042 (RECENZE) – Konečně zásah do černého, nebo zklamání roku?

Série Battlefield je značkou, která už delší dobu nedosahuje takových výšin jako Call of Duty. Letos však nový díl s podtitulem Vanguard nijak zvlášť nezazářil a Battlefield 2042 měl díky tomu velkou šanci. Jak to s ním nakonec dopadlo, zda přináší v rámci značky nějaké skutečně zásadní inovace, co se nepovedlo a mnohem víc si můžete přečíst v naší recenzi.

Přečíst více »

Jurassic World Evolution 2 (RECENZE) – Napodruhé a lépe?

Dodatečný obsah je pro řadu her prvkem, který je reálně posouvá kupředu a dělá z nich ve své podstatě lepší díla, jež však byla schopna fungovat více než obstojně i bez jejich přispění. Někdy ovšem základní titul dorazí v takovém stavu, že je na něm očividné jisté vykostění. Jurassic World Evolution bychom do takové kategorie zařadili, protože měl skutečně problémy s obsahem. Jurassic World Evolution 2 by dle některých neměl trpět podobným nešvarem. Jak na tom je, vám řekneme v naší recenzi.

Přečíst více »

Sherlock Holmes: Chapter One (RECENZE) – Trpké mládí slavného detektiva

Sherlock Holmes patří k detektivním stálicím napříč generacemi, ale kánon vytvořený Arthurem Conanem Doylem není nekonečný, takže se fanoušci svérázného Angličana musí spolehnout na fantazii dalších spisovatelů, scenáristů a tvůrců počítačových her. V interaktivní zábavě se o jeho dobrodružství poslední roky starají vývojáři z ukrajinského studia Frogwares, kteří v dnes recenzovaném titulu s podnázvem Chapter One představují kapitolu ze Sherlockova mládí.

Přečíst více »

Seasonic SYNCRO Q704 feat. Noctua Sterrox (RECENZE A TESTY)

Výběr správné počítačové skříně neboli casu je alfou a omegou celé sestavy. Ať už plánujete hrát, či využívat své nové PC k práci, zásadní je jedna jediná věc. Skvělá airflow. Špatná airflow, no bueno. A ačkoliv se na první pohled zdá, že jde o jednoduchou věc, opak je pravdou. Skříní s mizernou airflow je na trhu hromada a naopak těch, u jejichž návrhu někdo přemýšlel, je pomálu. Správné proudění vzduchu je sice tou nejdůležitější, ale ne jedinou vlastností, na které záleží. Seasonic se svými SYNCRO Q7 skříněmi bere celou věc za opačný konec a v dnešní recenzi se podíváme na to, jak se mu to povedlo.

Přečíst více »

Bezdrátový vysavač Philips 8000 Series Aqua Plus 3v1 XC8349/01 (RECENZE)

Plánujete si v brzké době pořídit nový tyčový vysavač? Pak by vaší pozornosti neměla uniknout recenze bezdrátového vysavače Philips 8000 Series Aqua Plus 3v1 XC8349/01. Zvládne vysávat i vytírat najednou a láká na dvojitou sací sílu a širokou sadu příslušenství pro komplexní úklid. Zajímá vás, jak dopadlo testování vysavače v domácnosti? Jak si poradil s různými povrchy či domácím mazlíčkem? Přečtěte si v naší recenzi.

Přečíst více »

World of Warcraft: Wrath of the Lich King (desková hra) (RECENZE) – Výprava na sever Azerothu

World of Warcraft patří ke značkám, které přitahují hráče samy o sobě díky lákavému světu Azeroth, silnému příběhovému zázemí a ještě hlubší historii, jíž (nejen) herní vývojáři neváhají stále rozšiřovat. Toto poutavé univerzum začali využívat také tvůrci deskových her, na něž roubují populární mechaniky slavných titulů. Po Small World of Warcraft tak přichází titul World of Warcraft: Wrath of the Lich King založený na oblíbeném systému Pandemic. Více v naší recenzi.

Přečíst více »

Mario Party Superstars (RECENZE) – Virtuální deskovka na dlouhé večery

Za éry Xboxu 360 a PS3 byly remastery a jiné předělávky velmi ojedinělou záležitostí, s příchodem Xboxu One, PS4 a Switche se však s nejrůznějšími recykláty roztrhnul pytel a možná úplně největší díru v něm rozpáralo Nintendo, které se pro svůj Switch nebojí vydat i několik remasterů, remaků či kolekcí starších her za rok. Mario Party Superstars je ukázkovým příkladem, jak posbírat již vydaný obsah, přeleštit ho do lepší grafiky a vydat jako novou hru. Projde to ale Nintendu i tentokrát?

Přečíst více »

Call of Duty: Vanguard (RECENZE) – Má co nabídnout na všech frontách

Benjamin Franklin jednou řekl: „Na tomto světě není jistého nic, pouze smrt a daně“. Hráčská komunita si však k těmto dvěma konstantám může připočítat také každoroční rozšíření rodiny Call of Duty. Rok 2021 patří studiu Sledgehammer Games, které tuto nesmrtelnou sérii FPS obohacuje prostřednictvím Call of Duty: Vanguard. Hra nabídne jak příběhovou kampaň, tak i multiplayer a kooperativní režim Zombies – všechny tři zasazené do období druhé světové války. Co se nám na těchto třech složkách líbilo a co by naopak mělo zůstat v propadlišti dějin? Zjistíte v naší recenzi.

Přečíst více »

Just Dance 2022 (RECENZE) – Další lekce tance

Tak jako má EA své sportovní tituly, tak Ubisoft každoročně operuje s taneční sérií Just Dance, která během let prošla různými proměnami. Některé evoluční změny byly pozitivního rázu, zatímco jiné celku spíše uškodily. Nový zástupce této značky nechybí ve výčtu čerstvě vydaných her ani letos. Jak na tom Just Dance 2022 je v porovnání se svými předchůdci a co nového přináší, vám povíme v naší recenzi.

Přečíst více »

Canvas (RECENZE) – Ve víru inspirace

Výtvarně výrazné stolní hry hýřící pestrými barvičkami, roztodivnými ilustracemi a bezmeznou fantazií mají mezi deskovkáři estéty své pevné místo. Jejich řady se snaží rozšířit titul Canvas, v němž se během několika vteřin proměníte v malíře s úžasnými nápady pro svá díla. Nemusíte se bát složitostí, své první plátno zvládne i úplný nováček, o čemž vás přesvědčí naše recenze.

Přečíst více »

Elektrický zubní kartáček SENCOR SOC 3311BK (RECENZE)

Vyzkoušeli jsme pro vás elektrický sonický zubní kartáček SENCOR SOC 3311BK, který disponuje 5 režimy pro komplexní péči o dutinu ústní i další nadstandardní výbavou oproti běžným elektrickým kartáčkům. Jak se nám osvědčil v praxi a čím vším překvapil? Dozvíte se v naší recenzi.

Přečíst více »

Forza Horizon 5 (RECENZE) – Návrat krále neproběhl bez chyby

Forza Horizon 4 se stala nekorunovaným králem arkádových závodních her v otevřeném světě a pátý díl se už od svého oznámení chystal na převzetí žezla ve velkém stylu. Forza Horizon 5 mění zapršenou Velkou Británii za vizuálně rozmanitější Mexiko s jedenáctkou rozličných biomů. Bude to ale stačit, když podobností se čtvrtým dílem je nespočet, a přestože vyšel už před třemi lety, díky bezplatnému next-gen upgradu stále působí jako čerstvě vydaná hra?

Přečíst více »

Inscryption (Mini RECENZE) – Víc než hororová karetka

Vody indie tvorby počítačových her jsou bezbřehé, o čemž nás přesvědčují desítky titulů vydaných každý den. Mezi nehratelným plevelem a průměrnými projekty se ovšem jednou za čas objeví skutečná perla, která osloví tisícovky hráčů. V posledních dnech si svou porci pozornosti užívá karetka Inscryption od studia Daniel Mullins Games. Naše recenze vám napoví, v čem tkví její kouzlo.

Přečíst více »

The Riftbreaker (Mini RECENZE) – Akční alternativa za Factorio?

Budovatelská hra se survival prvky Factorio je bezesporu jedním z nejvýraznějších projektů české herní scény. Přestože je to poklad, jeho velkou slabinou je vizuál, který nemusí sednout každému. Pro hráče, jež právě grafika iritovala, tu dnes máme alternativu The Riftbreaker, v níž také budujete. Více se o ní můžete dočíst v naší recenzi.

Přečíst více »
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Alza pro Firmy Jak nakoupit
+420 225 340 111