vega Far Cry 6 - Hidden empty P

Vampire: The Masquerade – Swansong (OZNÁMENÍ) bude RPG od autorů povedeného dílka The Council

Každý vývojář se do herní historie zapíše jiným způsobem. Zatímco tvůrci Fallout 76 sázejí třeba na mikrotransakce a řadu nesplněných slibů, jiné autory zná svět především díky kvalitám jejich děl. Třeba takové studio Big Bad Wolf se proslavilo kouskem The Council, na jehož úspěch chtějí nyní navázat RPG hrou z univerza World of Darkness: Vampire: The Masquerade – Swansong, o níž se dozvíte více v našem dnešním oznámení.

Oznámení

Vampire: The Masquerade-Swansong; screenshot: oznámení

• Žánr: RPG • Multiplayer: Ne • Vývojář: Big Bad Wolf • Vydavatel: Paradox Interactive • Platformy a Datum vydání: ?? (2021) Homepage • Čeština: ?

Vampire: The Masquerade – Swansong – Oznámení

1. Primárním tahounem Vampire: The Masquerade – Swansong má být dle jeho tvůrců příběh
  2. HW nároky pro Vampire: The Masquerade – Swansong PC

Primárním tahounem Vampire: The Masquerade – Swansong má být dle jeho tvůrců příběh

• Oznámení: 23. 10. 2019 • Autor: Ondřej Zeman

The Council je jedním z nejzajímavějších projektů na poli adventur posledních let. Jeho autoři světu ukázali, že jsou schopni vytvořit kvalitní příběh s propracovanou zápletkou a zajímavými zvraty, čímž si získali nejen hráče, ale také kritiky, kteří jen tak něčemu palec nahoru nedají. Nikoho tedy asi nepřekvapí, že po tom, co vývojáři z Big Bad Wolf předvedli v The Council, se jejich novinka Vampire: The Masquerade – Swansong namísto na akci soustředí především na děj, zasazený do World of Darkness. To bude tvůrcům vyloženě nahrávat do karet, protože se jedná o univerzum, kde zrada a přetvářka nejsou ničím výjimečným. Spíše naopak, jen málokdy v něm narazíte na ty, kteří by vám vyloženě nelhali nebo proti vám za vašimi zády nekuli různé pikle.

Vampire: The Masquerade—Swansong; screenshot: upír

Při hraní Vampire: The Masquerade – Swansong zaručeně nezažijeme tolik akce, jako během hraní Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2.

Příběh Vampire: The Masquerade – Swansong půjde absolvovat celkem za tři upíry patřící k odlišným klanům spolupracujícím s Camarillou. Ta se stará především o to, aby se tvorové z World of Darkness neobjevovali na veřejnosti, která by nemusela jejich existenci brát v dobrém. Každý krvesaj, za nějž půjde toto dobrodružství absolvovat, by nám měl nabídnout unikátní vyprávění a hlavně svou vlastní perspektivu, díky níž ve finále lépe pochopíme chování ostatních dětí noci. Do cesty nám mají být postaveny konspirační teorie, vraždy a samozřejmě mocenské hry ohrožující existenci samotných klanů, jelikož se budou týkat možného odhalení nočního společenství lidem, kteří nemají pro jejich touhu po krvi pochopení. Vyjít by Vampire: The Masquerade – Swansong mělo v roce 2021.

• Zdroje: Tisková zpráva

HW nároky pro Vampire: The Masquerade – Swansong PC