Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Naše pobočky jsou otevřeny pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 451 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Velkolepý výprodej Zpátky do formy

Bezstarostný servis Lenovo

Zobrazit katalog

Bezstarostný servis Lenovo

156x
0
Elektronická licence Bezstarostný servis z pohodlí domova a bez nutnosti návštěvy pobočky. Diagnostika zařízení na dálku nebo doprava přístroje kurýrem do servisu a zpět. Záruční servis a zprostředkování pozáručního servisu. Servis je automaticky registrovaný v době prodeje (nikde se neaktivuje).
Nelze koupit samostatně > 5 ks
Cena s DPH 1,-
Cena bez DPH 0,83
Hlídat dostupnost Zobrazit alternativy Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Kód:  BEZE01000
Bezstarostný servis Lenovo 1,- Nelze koupit samostatně > 5 ks
4,4
Hodnotilo 156 zákazníků
Napsat recenzi
5 105 ×
4 30 ×
3 8 ×
2 2 ×
1 11 ×
50 000+ zákazníků již zakoupilo
86 % zákazníků doporučuje

Objevte službu Bezstarostný servis Lenovo

Rychlé řešení poruchy či reklamace autorizovaným servisem Lenovo z pohodlí domova i z kanceláře. Zákaznická linka 800 702 703 je vám k dispozici každý všední den od 9 do 18 hodin.

Vzdálená pomoc IT specialisty

Problém s vaším notebookem? Stačí jednoduše zavolat na zákaznickou linku Lenovo nebo napsat na livechat a nahlásit sériové číslo výrobku. Podpora Lenovo s vámi probere vzniklý problém a drobné závady nevyžadující servis spolu vyřešíte na dálku, případně bude provedena bezpečná diagnostika přístroje.

Kurýr zařídí bezplatnou přepravu

 Když se situaci nepodaří vyřešit touto cestou, přijede kurýr, který si zařízení převezme, odveze do servisu a následně opět doručí až k vám domů. Pokud se nebude  jednat o záruční servis, nebo bude reklamace vyhodnocena jako závada způsobená nevhodným použitím zařízení, můžete využít placenou opravu. Přeprava notebooku kurýrem do/ze servisu zůstává bezplatná.

Bezstarostný servis Lenovo

Klíčové parametry služby Bezstarostný servis Lenovo

  • Zákaznická linka funguje ve všední dny od 9 do 18 hodin na telefonním čísle 800 702 703.
  • Pokud se vám nepodaří dovolat, využijte službu pro zpětný telefonický kontakt.
  • Neznáte sériové číslo výrobku? Najdete ho v předinstalované aplikaci Lenovo Vantage, nebo na webové stránce.
  • Jedná se o standardní reklamační proces se všemi jeho náležitostmi a pravidly.

Lenovo je největším světovým výrobcem počítačů. Tato nadnárodní firma sídlící v Hong Kongu byla založena roku 1984 pod názvem Legend. Později se přejmenovala na Legend Novo ("nová legenda"), zkráceně Lenovo. V roce 2005 firma převzala počítačovou divizi IBM, čímž se zařadila mezi největší výrobce počítačů na světě.

Podobně ambiciózní plán má rovněž na poli mobilních telefonů – v lednu 2014 převzalo Lenovo mobilní divizi společnosti Motorola Mobility. Do portfolia firmy dále spadají i tablety, servery, monitory, televize nebo například úložné jednotky. Výrobky Lenova v sobě účelně kloubí nekompromisní kvalitu za příznivou cenu a jsou tak správnou volbou pro každého chytrého zákazníka.


Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď.
Na vaše dotazy odpovídá expert

Nabízí se zde a prodává produkt, který není vůbec ještě dostupný!!!....Hmmm asi možné jen u nás v ČR...děkuji, že jsem si jej mohl koupit...:-(

Je NB nakonfigurován k použití, nebo je nutné jej odborně doladit a nastavit ? Je dodáván i s Officem?

Tak nevím. Na linku bezstarostného servisu Lenovo (800 702 703) se nedá dovolat (vyzvání a nikdo to nebere). Proč? Poznámka: zkoušel jsem to v pondělí od 9:10 do 10:00 hod

Koupil jsem si NTB Lenovo a dostal kod k bezstarostnemu servisu. Kde ho mam registrovat? Kam ten kod zadat, aby nepropadl? Dekuji, Dolezal

Kam mám zadat kód pro bezstarostný servis? Děkuji. Kolář

Dobrý den, mám dotaz jak službu aktivovat? Na faktuře z alzy je ke službě "sériové číslo", ale při registraci chtějí "Ověřovací kód" a "KÓD PIN". Kam tedy zadat sériové číslo a co zadat jako druhou hodnotu?

DObrý den, rád bych se zeptal jakým způsobem funguje záruční/ pozáruční servis. Jedná se o softwarový i hardwarový servis (vyčištění atd..) nebo do toho spadají i nějaké opravy? A v případě pozáručního servisu jde využít tuto službu jak dlouho po záruce a kolikrát? Velice děkuji za odpověd.

Jak máme tento produkt použít

Dobrý den, neustále mi vypadává wifi na modelu ideapad l340 gaming, dále mi notebook poslední dny několikrát denně spadne a je tam modrá obrazovka s kodem zastaveni system_thread_exception_not_handled a co selhalo qcamain10*64.sys. Můžu zaslat i další info, nevíte co s tím? Mám záruku ještě na další dva roky. Děkuji

Dobrý deň, ako je to s rozbitým displejom? Ak je poistený proti rozbitiu, treba prísť najskôr na predajnu alza? Alebo je možné hneď poslať do servisu?

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Položit otázku
Diskuze a poradna k Bezstarostný servis Lenovo
4,4
Hodnotilo 156 zákazníků
Napsat recenzi
5 105 ×
4 30 ×
3 8 ×
2 2 ×
1 11 ×
50 000+ zákazníků již zakoupilo
86 % zákazníků doporučuje
Recenze Bezstarostný servis Lenovo
Příslušenství pro Bezstarostný servis Lenovo

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB23
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi