Select the item on the page that has the error

Take advantage of free shipping! Add the code PLATIMONLINE in your shopping cart for orders over 1000CZK without VAT.

Doručení zdarma XXL týdny

Final Fantasy VII Remake (NOVINKA) má konečně datum vydání plus nálož novinek

Catalogue

Article

Aktualizováno

Square Enix svou prezentaci na E3 2019 nepodcenili, takže hned na začátku začali střílet ostrými, což v tomto případě znamená připravovaný remake Final Fantasy VII. Natěšení fanoušci se mohli podívat na poměrně dlouhou ukázku, jež obsahovala nové gameplay záběry (včetně souboje s pavoučím bossem) a dozvěděli jsme se také datum vydání, ve které už pomalu nikdo nedoufal kvůli tomu, jak dlouho je tento projekt ve vývoji. Pojďme tedy na novinky z E3 2019!

NovinkyPreview

Final Fantasy VII; wallpaper: Cloud Strife

• Žánr: akční JRPG • Multiplayer: ? • Vývojář: Square Enix • Vydavatel: Square Enix • Platformy a Datum vydání: PS4, (3. března 2020) • Homepage: ffvii-remake.square-enix-games.com/en-us • Čeština: ?


Části článku:


Final Fantasy VII Remake – Novinky

  1. (24. 6. 2019) Final Fantasy VII remake bude rozdělený na epizody a dočkáme se jej příští rok v březnu

Final Fantasy VII remake bude rozdělený na epizody a dočkáme se jej příští rok v březnu

• Novinka: 24. 6. 2019 • Autor: Jiří Fait

Nemusíte se po tomto nadpisu hned plašit – neznamená to, že by mělo Final Fantasy VII ve výsledku vypadat jako nařezaný Life Is Strange koláč, kdy jedna epizoda trvá kolem hodiny a půl. Podle všeho nebude první epizoda, která se zaměří hlavně na dystopické město Midgar, žádným drobkem. Producent hry Yoshinori Kitase tvrdí, že díky epizodickému přístupu se mohou více zaměřit na příběh, jeho postavy a pořádně nastínit jejich motivy pro hráče tak, aby vše působilo uvěřitelně a propracovaně.

První epizoda má zabrat 2 blue-ray disky (což by mohlo znamenat něco kolem 100 GB), takže to nevypadá, že by nás chtěli opít PR rohlíkem. Ovšem kolik místa ukousnou cut-scény a předrenderované CGI filmečky, zatím nevíme, a na otázku, kolik vlastně her (epizod) bude finální podoba FInal Fantasy VII Remake obsahovat, odpověděl Kitase pro Kotaku vyhýbavě s tím, že to samotní vývojáři zatím nevědí. Po dokončení města Midgar v původním Final Fantasy VII z roku 1997 jste měli splněno 5 až 10% celé hry, takže můžeme předpokládat, že epizod nebude zrovna málo. Ale jak už jsem řekl, další díly by neměly vedle první epizody vypadat jako chudí příbuzní. Právě naopak – v preview jsem se již zmiňoval o tom, že každý z těchto dodatků by měl být přinejmenším stejně tak velký jako například celé Final Fantasy XIII.

Final Fantasy VII Remake - E3 2019 Trailer | PS4

V dalším traileru můžeme kromě Clouda zahlédnout také oblíbenou hrdinku Tiffu nebo záhadného antagonistu Sephirotha.

No každopádně se už 3. března 2020 na vlastní ovladače dozvíme, jak se s tímto rozdělením vývojáři poprali a jestli bude ona první epizoda stát za to. Jen mám trochu obavy z toho, abychom na tu příští nemuseli čekat několik let. Yoshinori ovšem tvrdí, že plány a předběžné přípravy na příští epizodu se již rozjely. Snad je to skutečně pravda a nejde jen o pokus uklidnit davy nervózních fanoušků.

Soubojový systém je svižnější a kombinuje akci s taktikou

Možná ještě někdy uvidíme klasický semi-tahový systém v nějakém jiném Final Fantasy remaku, ale zde tvůrci vsadili na adrenalinovou akci a la Final Fantasy XV kombinovanou s možností si hru v jistých chvílích pozastavit. Každým úderem totiž plníte takzvaný ATB ukazatel a ten vám kromě používání různých schopností, kouzel a předmětů také dovolí se přepnout do jakéhosi taktického módu, kdy se hra zapauzuje a vy si tak můžete v klidu promyslet další kroky a případně zadat členům družiny příkazy kdy a co použít.

Final Fantasy VII Remake Full Gameplay Premiere Presentation | Square Enix E3 2019 (Gamespot)

Celá Final Fantasy VII prezentace společnosti Square Enix včetně souboje s pavoučím bossem.

Video z prezentace také ukázalo souboj se známým pavoučím bossem a už jen tento střet mi napověděl, že Final Fantasy VII Remake bude klást nemalý důraz na to, jak efektivně používáte své (a týmové) schopnosti, protože po zhlédnuti ukázky jsem neměl dojem, že by prostě stačilo k robotovi nakráčet a dopižlat jej mačkáním tlačítka X na ovládači. Jason Schreier z Kotaku měl možnost si zahrát demo, a podle něj souboje dobře kombinují onu akci se strategií tak, že nemáte pocit, jako byste hráli prostě jen další hack and slash titul typu Kingdom Hearts III, kde příliš nezáleží na tom, jaký přístup při útoku zvolíte.

Final Fantasy VII Remake má velké ambice

Vývoj remaku Final Fantasy VII se dá označit za všechno, jen ne hladký. Sice to není tak turbulentní, jako již zmiňovaná „patnáctka“, ale své problémy titul měl. Snad se za těch devět měsíců, než hra vyjde, už nic neočekávaného nepřihodí, protože další odklad by někteří fanoušci nemuseli rozdýchat. Za mě řeknu jen tolik, že by si Final Fantasy VII Remake zasloužilo také „Windows Edition“, protože i když hra vypadá dobře, nikde není řečeno, že by nemohla vypadat ještě líp. Square Enix prohlásilo, že Final Fantasy VII vyjde PRVNĚ na PlayStation 4... a potom? Kdo ví, ale podle mě je to pouze otázka času, než se dočkají také ostatní platformy. A z toho, co už víme, by mělo být Final Fantasy VII ve výsledku obří. Teď nezbývá než doufat, že to také neznamená obří čekací dobu.

Final Fantasy VII Remake; Sephiroth Final Fantasy VII Remake; Cloud a Tifa

Filmeček a prezentace kromě souboje s bossem odhalily také záporáka Sephirotha a hrdinku Tifu.

• Zdroje: KotakuVG247gameinformer.comPCgamer

Final Fantasy VII Remake – Preview

  1. Co je to Final Fantasy VII?
  2. Příběh a jeho podoba ve Final Fantasy VII Remake
  3. Dynamičtější soubojový režim
  4. Final Fantasy VII bude rozděleno na více části a poběží na Unreal Enginu 4
  5. Datum vydání a platformy

Co je to Final Fantasy VII?

• Preview: 20. 5. 2019 • Autor: Jiří Fait

Psal se rok 1997 a na tehdy ještě poměrně novou konzoli PlayStation vydala společnost Sony Computer Entertainment (pro Japonsko to tehdy byla firma Square) RPG Final Fantasy VII. Poprvé se série ukázala v 3D podobě, kdy se hráči mohli kochat trojrozměrnými charaktery a objekty namísto statického 2D pozadí, které se ovšem zachovalo například při pohybu postav po rozsáhlém světě. Souboje se odehrávaly v archaickém pseudo-tahovém systému zvaném Active Time Battle, titul měl působivý příběh a postavy, a i když tehdy ještě trojrozměrné herní počiny působily poněkud hranatě, byla to pecka, takže se Final Fantasy VII nesmazatelně zapsalo do hráčských srdcích po celém světě.

Final Fantasy VII - E3 2015 Trailer | PS4

První trailer odhalený na E3 2015 je hodně filmový a záběru ze samotného gameplaye je poskrovnu.

Není proto divu, že po ohlášení remaku Final Fantasy VII na E3 2015 vypuklo na sociálních sítích hotové šílenství. Nejmilovanější díl série se vrací ve vymazlené podobě se vším, co k modernímu hraní patří! Nějakou dobu se, přirozeně, šířily teorie a spekulace o vývoji, změnách v gameplayi a celkovém vyznění titulu, jenže vývojáři ze Square Enix byli dlouho dobu skoupí na slovo, takže se na FF VII téměř zapomnělo. Situace se změnila až 9. května 2019, kdy se Sony ve svém streamovacím pořadu State of Play vytasila s novým trailerem a znovu tak rozdmýchala uhlíky zájmu.

Final Fantasy VII Remake - Teaser Trailer | PS4

Nový trailer odhalený na streamu State of Play. Ukazuje další záběry a taky zde můžeme zahlédnout Aerith, což je důležitá postava v příběhu Final Fantasy VII.

Příběh a jeho podoba ve Final Fantasy VII Remake

Podle všeho budeme opět hrát za žoldáka Clouda Strifa, který se ocitne na straně ekoteroristické organizace AVALANCHE, jež má za cíl zachránit planetu a zbavit se zlé korporace nazvané Shinra. Ta vládne dystopickému městu Midgar a jak si dovedete představit, jeho obyvatelé nejsou zrovna spokojení.

Final Fantasy VII Remake; screenshot: Cloud Strife

Žoldák Cloud Strife se připlete k něčemu, co mu nejednou rozhází vytuněnou čupřinu. Záchrana světa a svržení zlé korporace nebude žádná procházka růžovým sadem.

Vývojáři slíbili, že v remaku najdou hráči všechny lokace, postavy a příběhy, které tolik zbožňují a že se hlavní dějová linka zachová, nicméně ředitel pro vývoj Final Fantasy VII Tetsuya Nomura zároveň dodal, že se dočkáme prohloubení v oblasti příběhu a několik „tweaků“, což je jedině dobře, protože by byla škoda nechat univerzum Final Fantasy VII projít pouze přes hezčí kopírák.

Svět bude mnohem větší a detailnější, což je jen přirozené vzhledem k tomu, že originál vyšel v roce 1997. Podle dosud vydaných trailerů to ale nevypadá na otevřený svět, ale spíše na rozsáhlejší prozkoumatelné části. Prozatím to ale není zcela jasné a je dost dobře možné, že se ve finále dočkáme něčeho podobně „otevřeného“, jako mělo Final Fantasy XV.

Dynamičtější soubojový režim

Tahovému systému z Final Fantasy VII nebo VIII již odzvonilo, takže se spíše staneme svědky akčního máchaní zbraní, což se bude hodně podobat již zmiňovanému Final Fantasy XV nebo Kingdom Hearts 3. Na některých screenshotech a trailerech lze vidět akční pasáže, kde je v levé dolní části zobrazen příkazový řádek použitých pohybů a comb a pravá část patří tabulkám se jmény společníků, jejich zdraví a počtu PP (což můžeme brát jako ekvivalent many). Také to podle dosavadních gameplay videí vypadá, že si budeme moci navolit zkratky pro použití předmětů, lektvarů a speciálních útoků.

Final Fantasy VII Remake; gameplay: souboj Final Fantasy VII Remake; gameplay: boss

Soubojový systém hodně připomíná ten z Final Fantasy XV. V dnešní době by tahové bitvy mohly působit pro moderního hráče dosti archaicky.

Původní Final Fantasy VII obsahovalo devět hratelných postav. Jmenovitě jsou to Cloud, Tifa, Barret, Aerith, Red XIII, Caith Sith, Cid, Yuffie a Vincent. První tři jmenovci se již mihli v traileru z roku 2015 a poslední video také ukázalo Aerith, která stále zbožňuje své květiny (A Cloud vypadá stále stejně nechápavě, když je mu jedna nabídnuta), takže minimálně Aerith by měla opět být jako jedna možná členka družiny pro chystaný remake. Vzhledem k tomu, že Square Enix bude mít na letošním E3 svůj vysílací program, mohli bychom se tak dočkat dalších informací poměrně záhy.

Final Fantasy VII bude rozděleno na více části a poběží na Unreal Enginu 4

Podle dostupných informací bychom ale neměli očekávat epizodické jednohubky, jakými byly například hry od Telltale. Square Enix tvrdí, že každá část bude v podstatě plná hra, takže by se nemělo stát, že si za plnou cenu dokoupíme jakési mini příběhové DLC. V roce 2016 Yoshinori Kitase (ředitel pro vývoj původní Final Fantasy VII) magazínu Game Informer prozradil, že každá část těchto „epizod“ pro Final Fantasy VII remake je přinejmenším stejně velká jako celý Final Fantasy XIII.

Final Fantasy VII Remake; gameplay: Barret Final Fantasy VII Remake; gameplay: Aerith

Barret je správně drsný a Aerith správně křehká. Oba by měli být potencionálními společníky v družině.

Z trailerů jste jistě vypozorovali to, že vše vypadá opravdu hezky, za což může hlavně Unreal Engine 4. Cloudovy natužené vlasy jemně povlávají ve větru, Aerith se příjemně culí a souboje vypadají správně nadsazeně. Prostě klasické JRPG, které navíc ještě parádně vypadá. Otázkou zůstává, proč vlastně Square Enix nepoužilo „domácí“ engine Luminous Studio, na kterém běželo také Final Fantasy XV? Je docela dobře možné, že Unreal Engine 4 se snáze modifikuje a jelikož odhalení PlayStation 5 je v podstatě za rohem, mohli by vývojáři pro remake Final Fantasy VII plánovat také generační most mezi PS4 a PS5.

Datum vydání a platformy

Už jsem mírně nakousl ony spekulace o cross-generační kompatibilitě. Podle všeho Square Enix plánuje vydat remake Final Fantasy VII jak pro stávající konzole společnosti Sony, tak i pro ty nové s číslovkou 5. Znamená to však, že bychom se remaku neměli dočkat dříve, než Sony vypustí svůj nejnovější stroj do světa? Tyto informace by měla objasnit konference Square Enixu na letošní E3, ovšem já si troufám tvrdit, že remake Final Fantasy VII vyjde těsně před PS5 a bude dostupné na obou zmíněných konzolí.

Takže herní mašiny od Sony jsou jisté, ale co zbytek světa? Prozatím se remake Final Fantasy VII tváří jako PlayStation exkluzivka, ale to se může rychle změnit. V dnešní době není žádným divem to, že se tyto tituly konvertují i na microsoftí Xbox a Windows. Final Fantasy VII remake možná bude mít časovou exkluzivitu na PlayStation podobně jako Rise of Tomb Rider na Xbox One, ale podle mě nebude trvat dlouho a titul se dostane také na PC a Xbox. Pokud lze věřit GameStopu a jeho nacenění remaku Final Fantasy VII, pak by to nemuselo trvat příliš dlouho.

PlayStation Experience 2015: Final Fantasy VII Remake - PSX 2015 Trailer | PS4

PlayStation Experience v roce 2015. Je to v podstatě rozšířený trailer z E3, ale i tak potěší. Teď už jen to datum vydání!

Datum vydání je stále ve hvězdách. Prozatím to jsou pouhé spekulace, takže si budeme muset počkat na E3 2019, kde se snad (určitě!) dozvíme něco konkrétnějšího. Square Enix letos zastoupí společnost Sony, která svou účast na herním svátku odřekla, takže bychom mohli očekávat akčnější prezentaci plnou bombastických novinek, kde se mimo jiné dozvíme také to datum vydání. Člověk může doufat …

• Zdroje: trustedreviews.comtechradar.comgameinformer.comfamitsu.comtwitter.com 

iPodívejte se na všechny články z herní sekce. Další novinky ze světa her, esportu a technologií naleznete na facebooku a instagramu Alza Gaming.
i Mohlo by vás zajímat

Související články

Hodnocení metacritic

  • Final Fantasy VII Remake PC: na tuto platformu se hra zatím neplánuje
  • Final Fantasy VII PS4: ? %
  • Final Fantasy VII Xbox One: na tuto platformu se hra zatím neplánuje

 

Final Fantasy VII Remake je vyvíjen prozatím primárně pro PS4 a dočkáme se jen 3. března 2020. O novinkách vás budeme informovat.

Final Fantasy XV: Windows Edition - Xbox One Digital
Hra pro konzoli - elektronická licence, klíč pro Xbox Live, žánr: Akční a RPG

1 499,- excl.VAT 1 239,-
Buy
Available for download
Order Code: MXESD0964
PlayStation 4 Slim 1TB  + 3 Games (The Last Of Us, Uncharted 4, Ratchet and Clank) - Game Console
More than98%reliability
PlayStation 4 Slim 1TB + 3 Games (The Last Of Us, Uncharted 4, Ratchet and Clank)
Game Console - AMD Jaguar Octa-Core, 8GB RAM GDDR5, 500GB HDD, Blu-ray, DualShock 4, headset, WiFi 5GHz, HDMI cable, USB 3.0, black

8 990,- excl.VAT 7 430,-
Buy
In stock > 5 pcs
Can be delivered: now in 12 stores
Order Code: MSX001slf13
Playstation 4 - 1TB PRO
Game Console - AMD Jaguar Octa-Core, 4K support, 8GB GDDR5 RAM, 1TB HDD, Blu-ray, DualShock 4, Headset, 5GHz WiFi, HDMI 2.0, USB 3.0, Black

-4% 10 790,-
10 390,- excl.VAT 8 587,-
Buy
In stock > 5 pcs
Can be delivered: now in 18 stores
Order Code: MSX001NEO
PlayStation 4 Slim 500 GB White
Game Console - AMD Jaguar Octa-Core, 8GB RAM GDDR5, 500GB HDD, Blu-ray, DualShock 4, Headset, WiFi 5GHz, HDMI cable, USB 3.0, white

-3% 7 990,-
7 790,- excl.VAT 6 438,-
Buy
In stock > 5 pcs
Can be delivered: now in 5 stores
Order Code: MSX001sl1
0
Print
Try new Alza Premium My Alza Log In About Shopping
WEB3
We will call you and advise you professionally
+420 225 340 120
Order inquiry
Question about the product
Please enter your telephone:
Call me