Upozorňujeme na podvodné SMS, které lákají na nevyzvednuté výhry ze slosování. Více zde.

Výměna nevhodného dárku Galaxy Watch4

Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition: recenze, datum vydání a další info

Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition obsahuje tři tituly z kultovní série akčních adventur GTA v remasterované podobě. GTA III (2001), GTA: Vice City (2002) a GTA: San Andreas (2004) si nyní můžete vychutnat s vylepšenou grafikou i gameplayem. Trilogii si vzalo na starosti studio Grove Street Games a vydává ji Rockstar Games. Vše, co potřebujete GTA: The Trilogy – Definitive Edition vědět, se dočtete v našem článku.

Přečíst více »

Grand Theft Auto V: PS5 a Xbox Series X, datum vydání, čeština a další info

Grand Theft Auto V je akční open-world adventura vyvíjena studiem Rockstar North a publikována společností Rockstar Games. Jde o sedmou velkou a celkově patnáctou hru v sérii GTA, v níž se hlavní hrdinové snaží stoupat po žebříčku kriminálního světa. V GTA V jsou to gangster Franklin, dealer drog a zbraní Trevor a bývalý bankovní lupič Michael, jejichž cesty se protnou ve fiktivním Los Santos inspirovaném Los Angeles. Vše, co potřebujete o GTA V vědět, se dozvíte v našem článku.

Přečíst více »

GTA 6: datum vydání, herní svět a další info (SPEKULACE)

Jen těžko byste v hráčské komunitě našli živou duši, která by neznala sérii Grand Theft Auto, neboli GTA. Titul z rodiny těchto kultovních akčních adventur s číslovkou „6“ či „VI“ za názvem je stále zahalen rouškou tajemství a zatím s jistotou víme pouze to, že se na něm pracuje. I přes nedostatek konkrétních informací jsme se však směle pustili do spojování indicií a věrohodnějších spekulací o GTA VI. Co o hře prozrazují (zatím) neověřené informace? Dozvíte se v našem článku.

Přečíst více »

Do knihovny Xbox Game Pass v květnu přikluše Red Dead Redemption 2 (NOVINKA)

„Půjčovnu her“ Xbox Game Pass obohatí 7. května titul ověnčený více než 175 cenami za Hru roku: Red Dead Redemption 2 od studia Rockstar Games. Každá akce ale vyvolává reakci, a protože knihovna služby Xbox Game Pass není nafukovací, někdo musí také z kola ven. Kdo to je a na jakých platformách si Red Dead Redemption 2 zahrajete, zjistíte v novince.

Přečíst více »

Hackeři vypouštějí do Red Dead Online dvouhlavé kostlivce (AKTUALITA)

Když v nějaké mulitplayerové hře natrefíte na hráče, který prochází zdmi, jeho kulky neomylně létají do vašeho avatara, i když zbraní míří kamsi do nebes, a na jeho reflexy by byl krátký i John Wick, většinou z toho dvakrát nadšený není nikdo. Hackeři jsou (ve většině případů) metlou onlinového hraní, ale čas od času se objeví také někdo se smyslem pro humor, kterému nejde jen o to, aby všem co nejvíce pokazil hru (i když to je také diskutabilní).

Přečíst více »

Proč už si na Steamu nekoupíte Grand Theft Auto 4? (AKTUALITA)

Minulý týden si jeden bystrý uživatel twitteru (Nittomata) všimnul, že se GTA 4 už neobjevuje v listu obchodní záložky Steamu, ale například datadisk Episode from Liberty City stále zakoupit lze. Na sociálních sítích se ihned rozběhal diskuze ohledně možných příčin, které vedly k odstranění GTA 4 z aplikace. Nejčastěji se mluvilo o sporech ohledně autorských práv k hudbě používané v sérii GTA, s čímž už měli vývojáři z Rockstar problémy i minulosti.

Přečíst více »

Red Dead Online v updatu přidává nové oblečky a bonusy pro Moonshine Frontier (AKTUALITA)

V Rockstaru zřejmě asi opravdu chtějí, abyste se v Red Dead Online pustili do pálení chlastu (o čemž Moonshiner v podstatě je), protože v posledním updatu pro toto „povolání“ připravili nemalé množství dodatečných předmětů, včetně nových oblečků pro všechny. Pokud například dosáhnete Ranku 3 u Moonshinera do konce 13. ledna, dostanete přístup k exkluzivním Kelley Boots. To samozřejmě není všechno – plný seznam výhod, proč hrát za Moonshinera, naleznete na oficiálních stránkách, kde se rovněž nachází celý changelog pro aktuální update.

Přečíst více »

Red Dead Redemption 2 (NOVINKA) se konečně dočkalo pořádné aktualizace

Vydání PC verze Red Dead Redemption 2 se Rockstar Games moc nepovedlo, čehož jsou si vývojáři spolu s lidmi z vedení dobře vědomi. Po řadě opravných updatů proto do této westernové akce míří nyní podpůrný balíček, jenž má zlepšit náladu hráčům, kteří měli tu smůlu, že si toto dílo koupili v předprodeji či krátce po vypuštění. Co všechno přináší a jaký názor na tento krok máme v redakci, si můžete přečíst v naší novince.

Přečíst více »

Red Dead Online (NOVINKA) – nový obří patch je zaměřen na Frontier Pursuit

Red Dead Redemption 2 je skvělá hra. Tak skvělá, že našeho recenzenta Štěpána chytila lasem kolem krku jako nezbedné dobytče a nepustila do doby, než jí udělil blyštivých 95 %. A jak na to odpovědělo Red Dead Online? Podle některých jsou servery pustoprázdné a prohánějí se na nich pouze motouzy suché trávy. Podle jiných to je skvělá zábava (i když za GTA V online těžce zaostává) a poslední patch by titulu od Rockstar mohl ještě přilepšit. Více v dnešní novince.

Přečíst více »
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Alza pro Firmy Jak nakoupit
+420 225 340 111