Výměna nevhodného dárku Philips - Pro bezpečnější jízdu

Osudem zkoušený detektiv Sebastian Castellanos se v The Evil Within 2 vrátí už na podzim

Tango Gameworks se před pár lety podařilo vytvořit velmi kontroverzní horor. Jedni The Evil Within milovali, druzí ho naopak nenáviděli. My jsme se postavili na hraniční bod mezi těmito dvěma tábory, protože nás dílo asijských tvůrců do jisté míry oslovilo. Nyní k nám míří The Evil Within 2. Dle dosud prezentovaných záběrů a informací by měl být brutálnější, temnější a hlavně propracovanější než jeho předchůdce. Tudíž jsme neodolali a bez okolků jsme se vrhli na podrobnější rozbor prozatím nabízeného obsahu. Nadchl nás či odradil? Na tuto a další otázky najdete odpověď v následujících řádcích.

i

(Update 27. 8. 2017) V naší poslední aktualizaci týkající se The Evil Within 2 jsme vám představili válkou poznamenaného fotografa Stefana, jemuž dokázaly úsměv na tváři vykouzlit jen záběry zdeformovaných těl a života zbavených lidí. Dnes tu pro vás máme čerstvé informace z QuakeConu, kde vývojáři z Tango Gameworks ukázali nové záběry ze hry.

Autoři The Evil Within 2 ukázali na QuakeConu fungování jejich světa

(Update 27. 8. 2017) Minulý rok zahraniční vývojáři prezentovali na QuakeConu jednu výraznou novinku vedle druhé. Letos jim zřejmě došla kvalitní munice, protože prozatím neukázali nic skutečně průlomového. Nejvýraznějším okamžikem celé této akce je minimálně pro mě alespoň prozatím prezentace z dema očekávaného hororu The Evil Within 2, za kterým stojí japonské vývojářské studio Tango Gameworks vedené slavným Šindžim Mikamim.

The Evil Within 2; vysilacka

Už v preview jsem mírně naznačil, že v The Evil Within 2 budete procházet jak otevřenými lokacemi, tak i uzavřenými koridory, jež budou sloužit především k tomu, aby vás v nich mohl nahánět některý z mnoha herních antagonistů. Na uniklém videu z QuakeConu máme možnost vidět, že na mé teorii něco bylo. Hned ze startu je hlavní hrdina The Evil Within 2 Sebastian Castellanos napaden extrémně ohyzdným monstrem v úzké chodbě, která mu nedává moc manévrovacích možností. Prakticky může jen utíkat ke dveřím, z nichž vychází oslepující světlo.

Poté, co jimi Sebastian Castellanos prosviští, teleportuje se útrob nevelkého domu, kde je mu umožněno vzpamatovat se z předchozí stresující situace. Po pořádném prošmejdění útrob amerického stavení se vydává po lokální silnici k fiktivnímu městečku Union, které je v obležení krvelačných monster. Právě v těchto momentech máme možnost vidět důležitost podivného komunikátoru, který Sebastian Castellanos stále nosí u sebe. Prakticky se díky němu dostanete k novým úkolům a zajímavým informacím ukazujícím střípky příběhu.

The Evil Within 2; gameplayThe Evil Within 2; gameplay

Na nových záběrech z The Evil Within 2 jsme měli možnost kromě koridorové honičky a krátké cesty do Unity vidět také příležitosti, jež vám nabídnou rozsáhlejší lokace. Při průzkumu města budete prozkoumávat budovy, tiše likvidovat nepřátele a získávat různorodě navržené úkoly od agentů společnosti Mobius, kteří v tomto nemilosrdném světě bojují stejně jako vy o svůj život.

(3. 8. 2017) The Evil Within 2 vám nabídne nevšední pohled na umění

Minulá novinka o The Evil Within 2 odvážnějším jedincům zřejmě ukázala jeden z důvodů, proč si hru zakoupit již nyní. Současná aktualizace slabším povahám možná naopak předloží zásadní argument, proč si dílo japonského vývojáře Šindžiho Mikami za žádných okolností nepořídit. Představíme vám v ní totiž zrůdná umělecká díla vyšinutého fotografa Stefana.

Z posledního prezentovaného traileru je všem zřejmě jasné, že v ulicích Unity moc přátelských bytostí nenajdete. Tento smutný fakt dnes potvrzuje i novinka, v jejíž rámci se podíváme na šíleného mistra foťáku Stefana, který se vyžívá v tvorbě zvrácených uměleckých děl. Jeho ponurou rezidenci zdobí snímky plné mrtvých těl, znetvořených kreatur a děs nahánějících výjevů.

The Evil Within 2; Stefano

Dle některých dostupných informací by měl být Stefano jedním z primárních antagonistů The Evil Within 2. Minimálně podle výraznosti jeho děl, lze usuzovat, že to bude skutečně extrémně narušený jedinec, jehož bude možné vyléčit z jeho bludů jen správně mířenou kulkou. Kvalitu vytvořených projektů máte možnost posoudit i vy. Vývojáři z Tango Gameworks nám totiž poskytli sérii lahodně vypadajících fotografií, které jsou určeny především pro silnější povahy.

(23. 7. 2017) Nabídla nám Bethesda konečně důvod k předobjednání?

Když jsme vás poprvé informovali o The Evil Within 2, nebylo o hře známo mnoho. Bethesda si většinu informací velmi pečlivě střežila. Před pár dny ale začala pomalu vypouštět do světa detaily o svém projektu. V dnešní aktualizaci na vás čeká nový temně laděný trailer spolu podrobnostmi o bonusovém DLC, jež by vás mělo nakopnout k předobjednávce.

Brzy po ohlášení významných her se vždy objeví zpráva o dodatečném balíčku za nákup v předprodeji, který by měl nalákat potencionální kupce. Bethesda v minulých dnech oznámila, že za předobjednávku The Evil Within 2 obdržíte DLC The Last Chance Pack. Prakticky se jedná o bonusový balík, v jehož útrobách naleznete lékárničky a součástky na tvorbu pastí, vylepšování předmětů a výrobu munice. Kromě poživatin a výrobních surovin vám dá k dispozici také speciální pistoli The Burst Handgun, kterou lze získat jen touto cestou. Nás tento obsahový balíček nenadchl, k nákupu The Evil Within 2 by nás zřejmě kvůli své nevýraznosti nepřesvědčil.

Vedle nepříliš zajímavého předobjednávkového bonusu nám autoři The Evil Within 2 předhodili také čerstvý gameplay trailer, jenž se zaměřuje na střet s monstry, která potkáte v temných zákoutích fiktivního amerického Unionu. Na nových záběrech máme možnost vidět různorodě znetvořené tvory, kterým jde především o to, aby nebohého Sebastiana Castellanose pořádně zhuntovali.

Noční můra v The Evil Within 2 pokračuje

V prvním díle The Evil Within dostal ostřílený detektiv Sebastian Castellanos pořádně na pamětnou. Akce v Beacon Mental Hospital se totiž nevyvedla zrovna dle jeho představ. Z obyčejného zásahu se stal během pár minut boj o přežití, na jehož konci byl rád, že si dokázal zachránit svou kůži. Bohužel mu nikdo jeho šílený příběh nevěří, a tak se oddává nezřízenému pití tvrdého alkoholu, s jehož pomocí zahání vzpomínky na prožité hrůzy. Vše se změní až v momentu, kdy se mu do života vrátí jeho bývalá kolegyně Juli Kidmanová, která mu otevře oči a opět ho zavede na správnou cestu.

Japonský herní veterán Šindži Mikami se s hlavním protagonistou událostí v Beacon Mental Hospital ani na moment nemazlil, v podstatě po celou herní dobu mu stavěl do cesty jednu překážku za druhou. Prozatímní nástin příběhu The Evil Within 2 jasně naznačuje, že Sebastiana Castellanose opět čeká velmi bolestivá jízda, která bude s vysokou pravděpodobností zakončena záchranou jeho dávno ztracené dcery Lily, jež byla v minulém díle prohlášena za mrtvou. Pravda byla nakonec ale trošku odlišná. Dítko je i přes neblahé zvěsti stále naživu. Díky mysli propojujícímu systému STEM se Sebastian vydává do imaginárního městečka Union, jež leží v hlavě jeho potomka. Jeho hlavním úkolem je dostat sebe i své blízké ven z noční můry probíhající v ulicích vymyšlené metropole.

The Evil Within 2; Horror Eye

i Mrkněte na náš nový Herní magazín!

V The Evil Within 2 navštívíte maloměsto

Osobně si nedokážeme představit, že bychom putovali do myslí našich blízkých. Nemáme na takový krok zřejmě dost odvahy. Proto obdivujeme Sebastiana Castellanose, který se bez většího rozmýšlení vrhl do pomalu se měnícího světa ležícího v představách jeho potomka. Malé fiktivní americké městečko Union, ve kterém se příběh The Evil Within 2 tentokrát odehrává, je nepříznivým místem, ze kterého je cítit velmi ponurá atmosféra. Z dosud zveřejněných ukázek lze usuzovat, že při jeho průchodu zavítáte do zasmrádlých městských márnic, opuštěných panských sídel, krví potřísněných rodinných domků a zlem políbených knihoven, které skrývají nejedno temné tajemství.

Lineární design úrovní, který byl považován za jeden z primárních nedostatků prvního dílu, by měl být v The Evil Within 2 značně zredukován. Jejich rozsah by naopak měl být znatelně větší než v minulosti. Prakticky si hráč bude mít možnost díky tomuto faktu nadefinovat tempo, kterým hru projde. Považujeme tento krok za velmi rozumné rozhodnutí, ne každému totiž vyhovuje jasný směr a přehnaný počet nascriptovaných momentů známých třeba z kontroverzního Outlastu, jenž je za tento aspekt často hlasitě kritizován.

The Evil Within 2; Horror Old Town

Výrazně zvětšené lokace The Evil Within 2 je třeba něčím naplnit. Autoři za tímto účelem vytvořili slušnou škálu obludných potvor, které se nezastaví před ničím. V prozatím dostupných záběrech jsme měli možnost vidět pomalu se šourající zombie, teleportujícího se psychopata s nožem, zlem zdeformované kreatury a monumentální monstra, která vás ohromí jak svou silou, tak i velikostí.

The Evil Within 2; Daemonic monster

Ochutnávka arzenálu The Evil Within 2

Bojovat proti kreaturám budete převážně za pomoci pořádně nabroušeného nože a momentálně nepříliš pestrého spektra zbraní. Popravdě nevíme, které hračky tvůrci přenesou z původní hry. Takže počítáme hlavně s modely představenými v rámci prezentovaných herních záběrů, jež odhalily pistoli, brokovnici a podivné, kuši podobné zařízení.

Vedle relativně obstojné nabídky nástrojů smrti lze v The Evil Within 2 proti nestvůrným nepřátelům použít také okolní prostředí, které je často přeplněno různými typy pastí a nástrah, do kterých je možné vaše nepříliš chytré oponenty nalákat. Sami si však neustále musíte dávat pozor na to, kam šlapete, jinak se mohou stát i vaší zhoubou. Tvůrci de facto zakomponovali do pokračování svého díla většinu prvků z původní hry, jedinou zásadní inovací by měla být vysílačka, která umožňuje Sebastianovi komunikovat s reálným světem a lépe pracovat s postavami ztracenými v rozsáhlých úrovních Unionu. Pokud je s pomocí komunikátoru naleznete, můžete s nimi navázat spojení, pomoci jim nebo od nich získat úkol, za který následně obdržíte nové zbraně či životně důležité informace.

The Evil Within 2; Beam CrossbowThe Evil Within 2; Zombie at the Aim