Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká
Black Friday leden Výměna skel

Webová analytika 2.0

Zobrazit katalog
Kniha
0
Webová analytika 2.0 -
Je nám líto, ale prodej již skončil
Nakladatel:
Computer Press
Kód:  YM713 Prod. číslo:  K1787
Webová analytika 2.0 Prodej skončil

Webová analytika 2.0

Chcete také provádět strategická a obchodní rozhodnutí na základě analýzy reálných uživatelských dat a využít veškerá webová data na maximum? Nechte si poradit od propagátora analytiky společnosti Google – představí vám nové postupy, díky nimž dramaticky zlepšíte schopnost vaší organizace provádět rychlá a chytrá rozhodnutí.

Kompletní průvodce představuje revoluční analytické metody a modely kombinující jednoduché i výkonnější nástroje analytiky pro zpracování veškerých dat, experimentů i testování. Naučíte se, jak měřit, analyzovat a zacházet s nejrychleji se rozvíjejícími webovými technologiemi a trendy – včetně sociálních médií, videa, mobilních technologií a na zákazníky zaměřených online služeb. Autor poskytuje konkrétní, snadno pochopitelné, pokročilé metody, s nimiž dosáhnete vrcholu analytiky.

Naučíte se mimo jiné, jak:
  • Stanovit ekonomické hodnoty webu a měřit konverze e-shopů, neziskových i firemních webů
  • Profitovat z analýzy vyhledávání na webu, marketingu v PPC systémech i optimalizace pro vyhledávače (SEO)
  • Stanovit relevantní klíčové indikátory výkonnosti (KPI) vaší organizace a vytvořit aktivní plán změny
  • Správně využít analýzu Twitteru, YouTube, blogů, mobilů a online služeb
  • Využít experimenty a testování k vytvoření webu orientovaného na potřeby uživatelů, a rychleji tak provádět jeho inovace
  • Řešit ty nejtěžší výzvy, včetně multikanálové analytiky a atribuční analýzy multikanálových kampaní

Přiložené CD obsahuje více než 4 hodiny videopřednášek a rozhovorů, hodinu zvukových nahrávek a cenné prezentace, šablony a modely.

O autorovi:
Avinash Kaushik je významným výzkumníkem a analytikem s vlastním blogem Occam’s Razor. Působí také jako Analytics Evangelist pro společnost Google a Chief Education Officer pro společnost Marketing Movie. Je autorem bestselleru Web Analytics: An Hour A Day a často přednáší na konferencích po celém světě. Od americké asociace statistiků získal za rok 2009 ocenění statistika roku.

Další údaje:
Počet stran: 456
ISBN: 978-80-251-2964-7
EAN: 9788025129647
Autor: Avinash Kaushnik

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
Chcete doručiť tovar na Slovensko? Prezrite si Webová analytika 2.0.

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB2
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi