Nově doručujeme i v sobotu a v neděli. Až k vám domů, na kteroukoliv prodejnu a do Alzaboxů.

Image a firemní identita

Zobrazit katalog

Image a firemní identita

2x
0
Elektronická kniha
2009, česky, 192 stran
Ihned ke čtení PDF
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 319,-
Koupit Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 16 Alzáků
Kód:  EK1906 ISBN: 978-80-247-2790-5
Garantujeme doručení pod stromeček Přidat do seznamu Vánoční dárky Přidat do seznamu Chci od Ježíška
Helpdesk Vytisknout
Image a firemní identita 319,- Ihned ke čtení
Koupit
5,0
Hodnotili 2 uživatelé
5 2x
4 0x
3 0x
2 0x
1 0x
100 % zákazníků doporučuje
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření" image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Porovnat
Dostupný formát
PDF pro čtečky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM
Nahlásit chybu
Hotovo!
Ukázky
PDF pro čtečky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Autor
Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová
Nahlásit chybu
Hotovo!
Jazyk
česky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Počet stran
192 stran
Nahlásit chybu
Hotovo!
Rok vydání
2009
Nahlásit chybu
Hotovo!
Žánr
Společenské, humanitní vědy - Reklama, marketing, obchod
Nahlásit chybu
Hotovo!
Nakladatel
Grada
Nahlásit chybu
Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Položit otázku
Fórum Image a firemní identita

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB14