Alza.cz
Zobrazit katalog

Instalace na dálku - Přeinstalace operačního systému

3,7 3 hodnocení
Instalace na dálku - přeinstalace operačního systému na Vašem PC, vzdáleně přímo u Vás doma
Kód:  SWLI0006

Nevyhovují vám alternativy? Vybírejte z celé nabídky

Instalace na dálku - Přeinstalace operačního systému Prodej skončil

Instalace na dálku - Přeinstalace operačního systému

Pomoc s přeinstalací operačního systému na dálku

Je váš operační systém zastaralý, nebo poškozený a vy si nevíte rady s jeho opětovnou instalací? Tento problém můžete vyřešit snadno a rychle s unikátní službou Alza servis. Pomocí vzdáleného přístupu vám operační systém Windows přeinstalujeme a zajistíme jeho bezproblémový chod. Jelikož se jedná o instalaci na dálku, vše zvládnete z pohodlí vašeho domova, takže ušetříte spoustu času i starostí.



Jak to funguje?

  • Nakupte požadovaný typ instalace na dálku
  • Vyzvedněte si servisní kód ve vašem back office
  • Přejděte na webovou stránku www.alzaservis.cz
  • Vyplňte požadované údaje do formuláře a zadejte servisní kód
  • Údaje potvrďte tlačítkem a posléze bude zahájeno online spojení s našim technikem
  • Zobrazí se vám chatovací okno pro rychlou komunikaci s technikem
  • Technik zajistí požadovanou instalaci

Služba je dostupná Po - Pá   7:00 - 19:00  hod


Bezpečnost na prvním místě 

Díky vzdálenému přístupu může náš technik ovládat váš počítač stejným způsobem, jako by byl osobně přítomný u vás doma. Na ploše navíc vidíte jeho aktivitu v reálném čase, takže máte dokonalou kontrolu nad jeho činností. Vzdálenou pomoc je samozřejmě možné kdykoliv přerušit. Spojení na dálku je díky pokročilému šifrování maximálně bezpečné, takže nemusíte mít strach, že by během zásahu technika došlo k zneužití vašich dat.


Podmínky pro správné fungování služby

  • Operační systém Windows 7 a vyšší
  • Minimální rychlost internetového připojení 2 Mbit pro stahování (download) a 1 Mbit pro posílání (upload), bez omezení dat (FUP)
  • Zásah může trvat od několika minut až po několik hodin v závislosti na rychlosti internetu a typu zvoleného zásahu
  • Zakoupený servisní kód je možné použít maximálně do 6 měsíců od jeho nákupu

Jak na to? 

  • Přejděte na stránku: www.alzaservis.cz
  • vložte zakoupený kod a vyplňte požadované údaje
  • klikněte na tlačítko "Zahájit online spojení s technikem" 
  • během pár sekund dojde ke vzdálenému připojení a zobrazí se Vám na monitoru chatovací okno pro komunikaci s technikem
  • Služba je dostupná  PO - PÁ  9:00 - 20:00 hod
  • zakoupený kod je potřeba použít do 6 měsíců od zakoupení 
Poznámka:

nerozumim jak chcete preinstalovavat OS. Pokud preinstalovavate za chodu stavajiciho OS, tak se rozhodne nemůže jednat o cistou instalaci, kdy je nutno pocitac restartovat a provest z instalačního media, tzn. zformatujte se kompletne cely diskovy oddil, kde byl puvodni OS. Nasledne probiha cista instalace. V takovem okamziku ani nemůžete byt pripojeni k uzivateli. to co tedy popisujete rozhodne není cista a tak dukladna instalace, kterou by patrne dany uživatel ocekaval. stejne tak ani obnova PC z bitove kopie disku není dobry delat za chodu PC, tedy daného behu OS, ale nastavit tak, ze PC je zrestartovano a nasledne si z externiho media nacte během zrestartovani dane medium a obnova probiha v modu podobnem jako by probihala instalace z CD. Ale ani v tomto pripade nelze byt k uzivateli pripojen vzdalene. smysluplnnost a kvalitu této služby tedy postradam.

Dobrý den, máme z Alza 2 notebooky Lenovo Legion 5-15ARH05H. Jednomu synovi se začaly sekat hry, i když nehraje přes internet. Máme 2 stejné notebooky, druhému synovi to funguje dobře. Původně měl Windows 10, již před měsíci přešel na Windows 11, v tom ale problém není, protože druhý syn má také Windows 11 a nic se mu neseká. Zkoušeli jsme dát notebook do továrního nastavení, mazali jsme všechny soubory, ale zajímavé je, že to naběhlo zase s Windows 11, i když notebook byl koupený s Windows 10 a také sekání pokračuje. Na netu jsem četla, že existuje ještě nějaké hlubší tovární nastavení, budete umět notebook nějak zformátovat do hloubky, aby si fakt nic nepamatoval? Kterou službu na dálku případně prosím zakoupit? Předem děkuji za odpověď. S pozdravem Karina Vondráčková

Dobrý deň, chcem sa spýtať keď nechcem aktualizovať Windows dajú sa pozastaviť aktualizácie vždy o niekoľko dní? Momentálne mám verziu 1909 lebo novšie verzie Windowsu spôsobovali problémy napríklad so zvukom a preto by som nechcel aktualizovať zatiaľ, ďakujem

Dobrý den, Je možná tato vzdálená instalace i přes to že mám notebook bez OS? (notebook mi teprve přijde jako nový ale bude bez OS) Pokud ano jak by to probíhalo a jak nastavím vzdálený přístup bez OS? Ještě bych se chtěl zeptat jak těžká ta instalace os je? Zvládl bych ji podle návodu sám doma kdybych si koupil třeba elektronickou licenci? Předem děkuji za odpověď

Dobrý deň. Mám notebook (ASUS ZenBook Pro 15 UX550GDX_UX580GD) v záruke. Bol kúpený približne pred rokom v alza.sk. Je možné aj na tomto počítači preinštalovať Windows bez straty záruky? Ďakujem za odpoveď.

Dobry vecer, ja som kupovala PC od Vas s OEM verziou Windowsu 8,1. Konfiguracia PC bola SSD disk a na nom nainstalovany Win + druhy hdd disk. Ja by som potrebovala (kvoli nedostatku na SSD) si Win preinstalovat na HDD, lenze nemam samozrejme disk kedze islo o OEM. Je mozne si stiahnut obraz disku syst. Windows cez oficialnu stranku a potom pri instalacii zadat product key ktory mam nalepeny zo stany PC? Kebyze mam oficialne CD tak sa nepytam, prvy krat mam OEM verziu a neviem aky je tam potom postup (po hardware-ovej stranke je to povodna konfiguracia aku som kupovala-takze predpokladam zeby nebal byt problem s licenciou).

Dobrý den, koupil jsem si Dell Inspiron typ 5767, Build 4306.12, UEFI, ROM, TAG: DMB2RF2, Bios 1.2.7, koupil jsem ho u Vás v minulosti a bohužel do předchozího dne fungoval bez problému, ale nejednou spanul a Windows 10 přestal fungovat a myslel jsem si, že přeinstaluji Windows, bohužel memá ani ovladače na CD ani na USD, takže ani nemohu nic nainstalovat a samozřejmě u Dellu ty ovladače není možné získat, tzn. je nutné, aby jste tyto ovladače získali a předpokládám, že tam jiné problémy nebyly, ale je možné, že tam nějaké ty ovladače zmizely, ale nevím a tak bych potřeboval vědět, jakým způsobem bych Vás mohl požádat o tento typ opravy software a jak dlouho to bude trvat! Děkuji a s pozdravem Pošlete mi rovněž info na můj email: [email protected]. Jiří

Dobrý deň, kedysi som si v TESCU kúpil notebook s nainštalovaným Windowsom 10. Chcem si dať preinštalovať operačný systém na diaľku. Nebude s tým problém? Netreba k tomu nejaký kľúč alebo niečo podobné? Dúfam, že nebudem musieť znovu kupovať Windows 10. Ďakujem.

jednou jsem u notebooku, který mám od Alzy (včetně OS) usnul a nevím jak se to stalo, ale vyhodil jsem si celý OS, takže když zapnu ntb, tak mám jen černou obrazovku s možností dostat se do BioS, ale tomu nerozumím, takže ntb teď delší dobu nepoužívám. Spouštěcí CD s OS nemám, koupil jsem od Alzy ntb už s nainstalovaným OS, jako součást toho daného ntb. Dotaz píšu z jiného ntb zakoupeného u Alzy...ten, kde mi OS vypadl leží na polici a chtěl bych ho zas používat.Lze vaši službu dálkové instalace použít i na takovýhle případ?

Dobrý den, zajímalo by mě jak to funguje. Když chci nainstalovat win 10, musím si je koupit a pak objednat tuto službu?

Diskuze a poradna k Instalace na dálku - Přeinstalace operačního systému
P-DC1-WEB17
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon