Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Webcopywriting pro samouky

Zobrazit katalog
Webcopywriting pro samouky - <a href='Pavel Senkapoun-cat18854400.htm?p=807-135467'>Pavel Šenkapoun</a>
Poslechněte si ukázku

Webcopywriting pro samouky Audiokniha

0
Audiokniha ke stažení
česky, 8 hod. 58 min., 770 MB
Čte: Gustav Bubník
Ihned ke stažení a poslechu
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 350,-
Koupit Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Přidat do seznamu
Doporuč a získej 18 Alzáků
Kód:  AK1A384
Helpdesk Vytisknout
Webcopywriting pro samouky 350,- Ihned ke stažení a poslechu
Koupit

Praktický návod, jak pomocí skvělých textů nakopnout váš web


Provozujete e-shop nebo jiný on-line byznys a rozmrzele sledujete, jak vám to nefunguje? Konkurence je obrovská. Přebijete ji pouze hromadou peněz nasypaných do PPC reklamy, anebo originálním obsahem webu. Šetřete. Pokud totiž máte alespoň průměrné literární schopnosti, můžete si prodejní texty napsat sami. Jen musíte vědět, jak na to. Víte, k čemu slouží CTA, jak se využívá AIDA, nebo proč zrovna headline je tak důležitý? Pusťte si myšlenky zkušeného copywritera do uší a zkuste si sami napsat texty, které prodávají.
Přepište si svůj web jako profík a budujte svou značku, webovou identitu i svou lidskou autoritu. S vervou.
Audiokniha Webcopywriting pro samouky vás krok za krokem provede uměním copywritingu. Osvojíte si základní terminologii a naučíte se, jaké osvědčené postupy při psaní využívat. Lidé sice na internetu obecně málo čtou, ale na dobrý text je pořád utáhnete. Vezměte slova do svých rukou a buďte sám svému webu copywriterem.

Parametry a specifikace

Porovnat
Délka
08:58:14 Hotovo!
Autor
Pavel Šenkapoun Hotovo!
Interpret
Gustav Bubník Hotovo!
Velikost 128 kbbs
770 MB Hotovo!
Kategorie
Audioknihy, Osobní rozvoj, Populárně naučná Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Více parametrů

Kapitoly:
  • Webcopywriting pro samouky
  • Autor: Pavel Šenkapoun
  • Předmluva
  • ÚVOD: Jak se z lamy stát podnikatelem
  • Co vás v této audioknize čeká
  • KAPITOLA PRVNÍ: Jak se zabydlet na internetu
  • Jak dobýt internet se svou značkou
  • Text nebo video?
  • Podivuhodný případ ne-copywritera
  • Nulový stupeň copywritingu
  • KAPITOLA DRUHÁ: Zákazník, produkt a vy. A vaše USP
  • Zákazníci a jejich potřeby, zájmy i vášně
  • Využijte statistiky webové návštěvnosti
  • KAPITOLA TŘETÍ: Elementy obsahové strategie
  • Jaké cíle mohou plnit vaše internetové texty
  • Značka - Positioning - Tone of Voice - Style guide
  • Novinky
  • Tématické články pro váš obsahový marketing
  • Produktové a prodejní texty
  • Sociální sítě
  • KAPITOLA ČTVRTÁ: Anatomie webového obsahu
  • Učit se z referencí a blogů špičkových copywriterů
  • Anatomie webového obsahu
  • HTML hlavička - Meta texty - Meta tagy
  • Doména
  • Favicon
  • Logo
  • Slogan neboli claim
  • Menu
  • Slider/Rozcestník
  • E-mail bait
  • Aktuality/Blog
  • Reference
  • Patička
  • KAPITOLA PÁTÁ: Jak napsat přesvědčivý produktový text
  • Pravidlo pravidel: Nevěřte pravidlům
  • Srozumitelnost, relevance, obrácená pyramida a špetka osobitosti
  • Cíle textu
  • Struktura produktové stránky ala AIDA
  • Snippet aneb Copywriting před copywritingem
  • Headline a otvírák aneb Copywriting nad foldem
  • Jak napsat dobrý headline
  • Otvírák
  • CTA aneb přímá cesta ke konverzi
  • Body aneb Copywriting po zalomení stránky
  • Vysoce výběrový slovníček pojmů
  • Copywriter
  • Odrážky
Zobrazit další kapitoly

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB2