Zboží značky SHISEIDO umíme doručit ještě v den objednávky! Většinu produktů máme skladem, takže nemusíte na nic čekat. Vytvořte objednávku z pohodlí domova a nechte si ji dovézt na vaši adresu, do AlzaBoxu nebo na jednu z našich poboček. Proč ještě nakupovat na Alza.cz?
PokračovatSHISEIDO
SHISEIDO
Rok vzniku: 1872
Místo vzniku: Japonsko
Zakladatel: Arinobu Fukuhara
• přes 130 let tradice a zkušeností s výrobou kosmetických a farmaceutických výrobků
• 8300 prodejen po celém světě
• elegantní japonská estetika a západní věda v jedné značce
• filosofie firmy: „Přispět k lidskému zdraví a dobrému pocitu.“
Shiseido dnes
Společnost Shiseido má průkopnického ducha, který kombinuje západní touhu po objevech a orientální cit pro elegantní estetiku. V dnešní době produkuje více jak 50 druhů výrobků. Od dekorativní kosmetické řady plné zářivých tónů přes léčivé a omlazující krémy vyvinuté na základě předních lékařských objevů. Mimo výroby kosmetiky se společnost Shiseido zabývá i správou nejstarší japonské galerie, podporou mladých japonských umělců a environmentální ochranou v projektu Shiseido Earth care project.
Historie značky
Arino Fukuhara v polovině 19. století přichází s myšlenkou otevřít první lékárnu západního stylu v Japonsku. V roce 1872 se Tokio konečně dočkalo a v oblasti Ginza je tato lékárna skutečně otevřena. Během pár let se zaplní významnými vědci a v duchu západní vědy vytváří několik patentů, které z obyčejné lékárny tvoří centrum vědy v Tokiu.
Banbutsu Shisei, jak se firma původně jmenovala, dokonce jako první v roce 1902 představuje ve svých prostorách sodovku a zmrzlinu. Přístroje na tyto „moderní“ zázraky jsou přístupné široké veřejnosti. Ve dvacátých letech Shiseido nepřestává v objevech nových postupů ve farmacii i v kosmetice.
Přichází s účinnou dekorativní kosmetikou, s přípravky péče o pleť a navíc vše má pro své zákazníky připraveno v luxusních, designově vytříbených nádobách, které se ihned stávají sběratelskými kousky. Koncem třicátých let se společnost dostává do New Yorku. Během let války se musí z Americké půdy stáhnout, ale mezitím si buduje zázemí silné a kvalitní značky na celém světě a hned po konci války se do USA vrací.