Nakupování budoucnosti iPad mini

Knihy autora Jitka Vysekalová

Emoce v marketingu
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran

421,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK11749
Chování zákazníka
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 360 stran

361,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK3058
Image a firemní identita
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 192 stran

319,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK1906
Image a firemní identita
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 224 stran, česky

314,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK35788
Psychologie reklamy
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 328 stran

390,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK5437
Reklama
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, 208 stran

229,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK2491
Reklama (4. vydání)
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, 232 stran

254,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK29004
Reklama: Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání
Kniha - autor Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš, 232 stran, česky, Brožovaná bez přebalu lesklá

-26% 299,-
222,- bez DPH 202,-
Koupit
Akční cena
Můžete mít v pondělí 20.9.
Skladem 1 ks u partnera
Objednací kód: FKP0278831
Veletrhy a výstavy
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová, 160 stran

168,-
Koupit
Ihned ke čtení
Objednací kód: EK0634

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB27
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi