Nově doručujeme i v sobotu a v neděli. Až k vám domů, na kteroukoliv prodejnu a do Alzaboxů.

Moderní marketingový výzkum

Zobrazit katalog

Moderní marketingový výzkum

1x
0
Elektronická kniha
2005, česky, 280 stran
Prodej skončil
Dostupné pro elektronické čtečky Dostupné na webu Dostupné na iOS Dostupné na Androidu Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 314,-
Hlídat dostupnost Zobrazit alternativy Nakupujte jedním klikem bez nutnosti opakovaně vybírat dopravu a platbu
Kód:  EK4067 ISBN: 80-247-0966-X
Helpdesk Vytisknout
Porovnat s alternativami

Alternativy

Rukověť začínajícího prodejce

V knize se dozvíte: * co potřebuje vědět a znát dobrý obchodník; * co zákazníci rádi a neradi slyší; * jak se správně ptát a kdy je lepší mlčet;...

157 Kč
Reklama, marketing, obchod
Chování zákazníka

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak...

361 Kč
Reklama, marketing, obchod
Marketing služeb - efektivně a moderně

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně...

271 Kč
Reklama, marketing, obchod
Image a firemní identita

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého...

319 Kč
Reklama, marketing, obchod
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v...

339 Kč
Reklama, marketing, obchod
Ultrazvukové vyšetření žil dolních končetin

Dosud u nás nebyla publikována kniha podrobně rozebírající a shrnující tuto problematiku. Bohatě obrazově dokumentovanou publikaci tvoří 42...

332 Kč
Zobrazovací metody
Všechno příslušenství

Nejoblíbenější příslušenství

Moderní marketingový výzkum Prodej skončil
4,0
Hodnotil 1 uživatel
5 0x
4 1x
3 0x
2 0x
1 0x
100 % zákazníků doporučuje
Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem v průběhu celého výzkumu. Autoři se podrobně věnují metodám kvantitativního a kvalitativního výzkumu (dotazování, pozorování, experiment) a typům výzkumu (např. výrobkový výzkum, cenový výzkumu, výzkum pro potřeby marketingové komunikace, výzkum zákazníků), zachycují nové trendy v marketingovém výzkumu. Čtivý text doplňuje mnoho příkladů, obrázků a odkazů včetně webových stránek.

Nejlepší e-knihy roku 2016

Knihy můžete číst v aplikaci Alza Media. Přečtěte si více o použitých formátech a ochranách e-knih.

Ukázky ke stažení:

Email (Kindle účet): Jak nastavit Kindle pro posílání knih
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Jak nastavit PocketBook
Při dalším nákupu zaslat knihu automaticky Jak nastavit PocketBook

Parametry a specifikace

Dostupný formát
PDF pro čtečky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM
Nahlásit chybu
Hotovo!
Ukázky
PDF pro čtečky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Autor
kolektiv a, Roman Kozel
Nahlásit chybu
Hotovo!
Jazyk
česky
Nahlásit chybu
Hotovo!
Počet stran
280 stran
Nahlásit chybu
Hotovo!
Rok vydání
2005
Nahlásit chybu
Hotovo!
Žánr
Společenské, humanitní vědy - Reklama, marketing, obchod
Nahlásit chybu
Hotovo!
Nakladatel
Grada
Nahlásit chybu
Hotovo!
Více parametrů

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Fórum Moderní marketingový výzkum

Mohlo by se vám líbit

Pomozte ostatním při výběru
Napsat recenzi

Odkaz k produktu na stránkách výrobce: Zadejte odkaz recenze produktu

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Zkuste Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB7