Alza.cz
CZ
Zobrazit katalog

Tinder Gold One Month Voucher

3,5 34 hodnocení
Dárkový poukaz - měsíční předplatné na prémiové funkce aplikace Tinder, neomezená Swipe akce s možností vrátit posunutí doleva, Super Likes a možnost vidět, kdo vám dal Like, bez reklam, možnost měnit polohu v případě cestování, Boost vašeho profilu, tipy na uživatele šité vám na míru
Kód:  EPAY0024

Nevyhovují vám alternativy? Vybírejte z celé nabídky

Tinder Gold One Month Voucher Prodej skončil

Tinder Gold One Month Voucher

Seznamovací aplikace nejsou v oblasti seznamování ničím novým a stále si drží svoji popularitu. Pokud jste i vy jejich příznivcem a sami používáte základní verzi aplikace Tinder, sáhněte po měsíčním předplatném Tinder Gold One Month a získejte prémiové funkce. Hlavní výhodou je možnost vidět, kdo vám dal lajk, takže při používání funkce Swipe Right jasně vidíte, komu se líbíte vy. Už nebudete muset čekat 12 hodin, ale budete mít neomezený počet Swipe akce, navíc můžete udělit až 5 Super Likes denně. Posunuli jste omylem někoho doleva? Nevadí, s Tinder Gold můžete akci vrátit zpět. Dále budete dostávat denně nové tipy na uživatele vybrané vám přesně na míru a pokud často cestujete, můžete měnit údaje o své poloze a zobrazovat tak uživatele, kteří se nacházejí tam, kde právě i vy. A to vše bez obtěžujících reklam. Tinder využívají miliony lidí, vyčleňte se z davu prémiovými funkcemi a možností boostu profilu a najděte tu pravou spřízněnou duši. Kartu Tinder Gold One Month navíc můžete věnovat i jako dárek.

Klíčové vlastnosti poukazu Tinder Gold One Month Voucher

  • Voucher na prémiové funkce aplikace Tinder
  • Neomezená Swipe akce s možností vrátit posunutí doleva
  • Super Likes a možnost vidět, kdo vám dal lajk
  • Bez reklam
  • Tipy na uživatele šité vám na míru
  • Možnost měnit polohu v případě cestování
  • Boost vašeho profilu
  • Tinder Gold One Month Voucher je vhodný i jako dárek
Tinder Gold One Month Voucher

Podmínky použití:
Voucher může uplatnit pouze jeden uživatel. Tento nákup nenahrazuje stávající předplatné. Uživatel musí zrušit jakékoli automatické obnovení z již existujících nákupů, včetně nákupů uskutečněných prostřednictvím jiných kanálů, aby bylo zajištěno správné zpracování nového předplatného. Předplatné a již existující nákupy nebudou tímto nákupem nahrazeny. Vouchery nelze využít mimo Evropskou unii. Je vyžadován účet Tinder. Uživatelé musí být starší 18 let, aby mohli používat Tinder. Souhlas s ochranou osobních údajů: Uživatel souhlasí s tím, aby Tinder sdílel omezené informace související s uživatelským účtem Tinder (včetně telefonního čísla, stávajícího předplatného a stavu uplatnění) s Epay/Euronet a [vložte jméno prodejce] za účelem dokončení vydání a uplatnění voucheru. Vouchery nelze použít spolu s již aktivním předplatným. Pokud obnovujete své předplatné a obdrželi jste voucher, vámi vybraný plán bude obnoven na účtu Tinder, kde jste použili svůj první voucher. Jakmile je kód voucheru použit, žádný jiný uživatel nemůže použít stejný kód, i když kód nebyl úspěšně aplikován. Platnost voucherů vyprší 5 let od data zakoupení. Žádné žádosti o prodloužení nebudou brány v potaz. Poukázky Tinder (dále jen „poukázky“) závisí na dostupnosti a lze je použít pouze v Evropské unii. Pouze pro osobní použití, další prodej není povolen. Vouchery lze uplatnit přes uvedený odkaz. Tuto nabídku nelze použít ve spojení s jinými akcemi a nelze ji vyměnit za hotovost. Nárok na nabídku podléhá podmínkám použití Tinder (https://gotinder.com/terms). Tinder je registrovaná ochranná známka společnosti Match Group, LLC

Návod na uplatnění voucheru:

  • 1) Kód uplatníte na tomto odkazu: www.tinder.com/vip/CODE
  • 2) Pokud nejste přihlášeni, budete k tomu vyzváni.
  • Jakmile se uživatel pokusí uplatnit kód, žádný další uživatel nebude mít nárok na uplatnění stejného kódu.

Podmínky použití: Voucher může uplatnit pouze jeden uživatel. Tento nákup nenahrazuje stávající předplatné. Uživatel musí zrušit jakékoli automatické obnovení z již existujících nákupů, včetně nákupů uskutečněných prostřednictvím jiných kanálů, aby bylo zajištěno správné zpracování nového předplatného. Předplatné a již existující nákupy nebudou tímto nákupem nahrazeny. Vouchery nelze využít mimo Evropskou unii. Je vyžadován účet Tinder. Uživatelé musí být starší 18 let, aby mohli používat Tinder. Souhlas s ochranou osobních údajů: Uživatel souhlasí s tím, aby Tinder sdílel omezené informace související s uživatelským účtem Tinder (včetně telefonního čísla, stávajícího předplatného a stavu uplatnění) s Epay/Euronet a [vložte jméno prodejce] za účelem dokončení vydání a uplatnění voucheru. Vouchery nelze použít spolu s již aktivním předplatným. Pokud obnovujete své předplatné a obdrželi jste voucher, vámi vybraný plán bude obnoven na účtu Tinder, kde jste použili svůj první voucher. Jakmile je kód voucheru použit, žádný jiný uživatel nemůže použít stejný kód, i když kód nebyl úspěšně aplikován. Platnost voucherů vyprší 5 let od data zakoupení. Žádné žádosti o prodloužení nebudou brány v potaz. Poukázky Tinder (dále jen „poukázky“) závisí na dostupnosti a lze je použít pouze v EU. Pouze pro osobní použití, další prodej není povolen. Vouchery lze uplatnit přes uvedený odkaz. Tuto nabídku nelze použít ve spojení s jinými akcemi a nelze ji vyměnit za hotovost. Nárok na nabídku podléhá podmínkám použití Tinder (https://gotinder.com/terms). Tinder je registrovaná ochranná známka společnosti Match Group, LLC

Koupil jsem, zadal jsem do odkazu a nefunguje. Mám se obrátit na podporu Tinder. ... Tohle je sprostý od Alza :-(

Diskuze a poradna k Tinder Gold One Month Voucher
Další informace

Digitální pirátství v éře CD/DVD: Proč snaha o ochranu selhala?

Každé nové médium přináší nejen příslib pokroku, ale také obavy z jeho zneužití. Analogové kazety z hlediska techniky nebylo možné kopírovat donekonečna, digitální CD disky už tohle ale nabízely. Když k tomu přidáte levně dostupné vypalovačky, museli se vydavatelé děl na CD velmi snažit, aby se z jejich zboží nestal bezcenný artikl. Jakým způsobem se disky chránily? Dozvíte se v následujícím článku.

Disruptivní model nezávislých tvůrců

Filmy jako Zachraňte vojína Ryana nebo Čelisti by nevznikly díky jednomu undergroundového stylu nézávislé tvorby. Tento článek vás zavede do zajímavého světa grindhouse, jak se v čase vyvíjel, čím bořil hranice tradiční filmové produkce a jeho odkaz v současné filmové tvorbě. Čtěte vše v dalším díle seriálu Dějiny pirátství Michala Rybky.

Filmy nemusí sloužit jenom k zábavě, ale i jako ideologická zbraň

Filmy nejsou jen zábavou, ale i mocným nástrojem ideologického vlivu, který formuje myšlení generací a překračuje hranice. Hollywood to pochopil už dávno – jeho příběhy o hamižných starostech či zlých korporátech prorážely železnou oponu a nenápadně prodávaly americký sen. Jak na americkou produkci reagovaly ostatní státy?

Jak technologie a nové modely distribuce mění boj s digitálním pirátstvím

Pírátění obsahu je fajn do té doby, než váš počítač chytne virus, a z pár ušetřených tisícovek je rázem nejen finanční, ale i časová ztráta se servisem zařízení. Distributoři proto přešli na digitální distribuce, kdy na jednu stranu mají větší dohled nad svým softwarem, ale taky za měsíční poplatek můžete získat všechny funkce programu. Další díl Dějiny pirátství si právě můžete přečíst!

MP3 a DivX: Kompresní formáty, které změnily svět digitální hudby a filmu

Na přelomu tisíciletí prošel svět zábavy doslova digitální tsunami. Zatímco předchozí dekády se točily kolem kazet a disků, s tou novou přišel nový fenomén: MP3 a DivX, dva formáty, které nejen že změnily způsob, jakým si lidé hudbu a filmy přehrávají, ale také narušily celou distribuční infrastrukturu. Jak se jim to povedlo si povíme v následujícím článku.

Od kina k domácímu videu: Boj o kontrolu nad obsahem

Technologie mění svět distribuce rychleji, než by si velcí hráči přáli. Revoluce domácích videorekordérů, které přinesly možnost přeskočit reklamy a tvořit vlastní knihovny, daly v podstatě vzniknout fenoménu pirátění obsahu. Proč si film na VHS kazetě draze kupovat, když si ho u kámoše můžu za pivo zkopírovat? Jenomže akce vyvolává reakci...

Pyrrhovo vítězství RIAA v boji s piráty

Hudební průmysl se rozhodl zaútočit na internetové pirátství. A šel na to celkem zostra přes právníky. Článek vás provede labyrintem soudních dramat, absurdních rozhodnutí a následného kolapsu této strategie. Schválně, jakou tipnete vyměřenou částku za nelegální sdílení skladeb? Dopředu říkáme, že to není ani v desítkách tisích dolarů.

Standardní distribuční model

Proč dnes vidíme tolik remaků, rebootů a nekonečných pokračování? A jak se odvážné nápady ztrácejí v boji o peníze? Další díl ze série Dějiny pirátství vás zavede do zákulisí dvou odlišných světů distribuce: disruptivních inovátorů, kteří mění pravidla hry, a mainstreamových gigantů, kteří sázejí na jistotu a vytěžují obsah do poslední kapky.

Streaming na rozcestí: Krize digitální distribuce

Co se stane, když pravidla vytvořená na ochranu tvůrců začnou ničit samotnou kulturu? Streaming měl být řešením pirátství, ale místo jedné společné platformy máme přehršel služeb, které si vůbec nekonkurují. Do toho nové zákony mění svobodu sdílení obsahu a nepřímo zabíjí uložiště typu Ulož.to, které nesloužily jenom pro sdílení filmů, ale i jako archiv. Přečtěte si poslední díl Michala Rybky ze série Dějiny pirátství.

Torrenty: Revoluce ve sdílení dat, která změnila internet

Torrenty představují revoluční technologii, která změnila způsob sdílení dat i přístup k autorským právům. Tento článek mapuje cestu od jejich vzniku jako nástroje pro rychlé stahování velkých souborů až po roli symbolu digitálního odporu, jakou zaujaly díky platformám jako The Pirate Bay.

Věčný problém s pirátstvím

Proč je pirátství vnímáno jako hrozba, když ve skutečnosti odhaluje selhání tradičního distribučního modelu? V nové sérii Michala Rybky Dějiny pirátství rozebíráme, proč současná distribuce spíše izoluje konzumenty od globálního obsahu, než aby jej zpřístupňovala, a jakým způsobem se velcí distributoři brání změnám.

Zahlcení obsahem: Krize filmové distribuce

Vítejte ve světě moderního pirátství, kde technologie rozbíjí staré pořádky a distributoři balancují na hraně kolapsu tradičních modelů. Jak se bránit v době, kdy internet nabízí nekonečný oceán obsahu a poptávka zůstává pevně ukotvena v několika hodinách denně? Tento článek vás zavede mezi globální produkční tsunami a ukáže, jak by se mohly filmy v kinech stát atraktivnějšími.
Recenze Tinder Gold One Month Voucher
P-DC1-WEB16
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon