Dobry den Tv ma plnohodnotny web prohlizec nebo pouze pro prednastavene aplikace jako je youtube atd. ? diky
Chytrá televize Toshiba dokáže diváky upoutat přívalem zábavy, aniž by nutně potřebovala další zařízení. Připojte televizi Toshiba 48L3663DG bezdrátově ke svému routeru a odstartujte zcela nový zážitek z pohodlí vašeho gauče. Koukejte na videa z internetu, zužitkujte vlastní multimediální archiv nebo surfujte na internetu a prohlížejte oblíbené stránky, jako byste seděli u počítače. Na televizní obrazovce bude vše přehlednější a videa intenzivnější.
Televizor je dokonale připraven pro příjem televizních programů přes tunery pro satelitní kabelové i anténní vysílání (DVB-S2 / C / T2 s H.265 / HEVC). Pomocí USB může nechat domácí zábavu expandovat o další multimediální obsah, který je uložen na vašich USB nosičích. Televize Toshiba 48L3663DG je vybavena praktickým multimediálním přehrávačem pro filmy, hudbu i zobrazení fotek. Pomyslnou třešinkou na dortu je Miracast pro bezdrátové vysílaní displeje mobilní elektroniky na televizi.
Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky mají pouze ilustrativní charakter.
Dobry den Tv ma plnohodnotny web prohlizec nebo pouze pro prednastavene aplikace jako je youtube atd. ? diky
Dobry den Tv ma plnohodnotny web prohlizec nebo pouze pro prednastavene aplikace jako je youtube atd. ? diky
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, nějakou dobu jsem TV užíval bez připojení na internet a bez problémů, ale po jeho připojeni proběhla aktualizace software televize a v jeho důsledku se mi změnil vzhled všech menu, dříve byla na bílém pozadí a barevná, ale teď je vše černé s šedým textem, což je hlavně u programového průvodce značně nečitelné, i velikost písma mi příjde jmenší. Je tato změna standartní, nebo při aktualizaci došlo k nějaké chybě? Lze nějak vrátit starší světlou a přehlednou verzi? Zkusil jsem provést první instalaci, ale toto nepomohlo, v TV je stále nahrána novější verze. Předem děkuji za odpovědi. Zdenek
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, nějakou dobu jsem TV užíval bez připojení na internet a bez problémů, ale po jeho připojeni proběhla aktualizace software televize a v jeho důsledku se mi změnil vzhled všech menu, dříve byla na bílém pozadí a barevná, ale teď je vše černé s šedým textem, což je hlavně u programového průvodce značně nečitelné, i velikost písma mi příjde jmenší. Je tato změna standartní, nebo při aktualizaci došlo k nějaké chybě? Lze nějak vrátit starší světlou a přehlednou verzi? Zkusil jsem provést první instalaci, ale toto nepomohlo, v TV je stále nahrána novější verze. Předem děkuji za odpovědi. Zdenek
Dobrý den, zakoupil jsem tuto TV a v pořádku se připojila na internet. Netflix funguje bezchybně, ale v případě SmartTV aplikací, jako je Youtube, webový prohlížeč, FB apod. televize vypíše, že nemá internetové připojení. Zkoušel jsem změnu DNS na veřejnou (google), tovární nastavení i ethernet kabel, ale televize nedokáže načíst ani menu těchto aplikací. Pak jen vypíše hlášku: application currently being updated, please try again later. Nějaká rada, jak na to? Budu opravdu vděčný.
Dobrý den, zakoupil jsem tuto TV a v pořádku se připojila na internet. Netflix funguje bezchybně, ale v případě SmartTV aplikací, jako je Youtube, webový prohlížeč, FB apod. televize vypíše, že nemá internetové připojení. Zkoušel jsem změnu DNS na veřejnou (google), tovární nastavení i ethernet kabel, ale televize nedokáže načíst ani menu těchto aplikací. Pak jen vypíše hlášku: application currently being updated, please try again later. Nějaká rada, jak na to? Budu opravdu vděčný.
Dobrý den, v prosinci jsem si u Vás koupil tuto TV. Cca. po 14 dnech začalo docházet k problémům zapnutí TV. Po zapnutí TV pomocí dálkového ovladače ze STAND BY režimu se sice TV zapne ale obraz hned zčerná a dále se nic neděje. Aby se TV z tohoto stavu zotavila je nutné odpojení TV z el. sítě, nasledné znovu připojení ( někdy opakované ), než se TV zcela zapne a normálně spustí. Co může být špatně? Je nutná reklamace? Mám reklamovat přímo u Vás anebo přímo u servisního partnera Toshiba. Nerad bych měl TV dlouho na opravě - doma je jediná. Díky za odpověď.
Dobrý den, v prosinci jsem si u Vás koupil tuto TV. Cca. po 14 dnech začalo docházet k problémům zapnutí TV. Po zapnutí TV pomocí dálkového ovladače ze STAND BY režimu se sice TV zapne ale obraz hned zčerná a dále se nic neděje. Aby se TV z tohoto stavu zotavila je nutné odpojení TV z el. sítě, nasledné znovu připojení ( někdy opakované ), než se TV zcela zapne a normálně spustí. Co může být špatně? Je nutná reklamace? Mám reklamovat přímo u Vás anebo přímo u servisního partnera Toshiba. Nerad bych měl TV dlouho na opravě - doma je jediná. Díky za odpověď.
Dobrý den Chcem sa vás spýtať či sa dá na tejto telke zapnúť podsvietenie lebo v nastaveniach mi to nejde zapnúť Budem rád ak mi odpoviete čo najrýchlejšie Ďakujem
Dobrý den Chcem sa vás spýtať či sa dá na tejto telke zapnúť podsvietenie lebo v nastaveniach mi to nejde zapnúť Budem rád ak mi odpoviete čo najrýchlejšie Ďakujem
Dobrý den. Prosím, jak aktivovat funkci zrcadlení obrazovky na televizoru? Děkuji
Dobrý den. Prosím, jak aktivovat funkci zrcadlení obrazovky na televizoru? Děkuji
Dobrý den, podporujete tato TV skutečně nový formát DVBT-2, který bude v provozu po roce 2020? V popisu zboží uvádíte, že DVBT-2 ověřeno, ale tato TV na oficiálním seznamu čra ověřeno chybí. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, podporujete tato TV skutečně nový formát DVBT-2, který bude v provozu po roce 2020? V popisu zboží uvádíte, že DVBT-2 ověřeno, ale tato TV na oficiálním seznamu čra ověřeno chybí. Děkuji za odpověď.
Na našem webu používáme:
Technické cookies
Ty jsou nezbytně nutné pro fungování webu a jeho funkcí, které se rozhodnete využívat. Bez nich by náš web nefungoval, např. by nebylo možné se přihlásit k uživatelskému účtu.Funkční cookies
Tyto cookies nám umožňují zapamatovat si Vaše základní volby a vylepšují uživatelský komfort. Jde například o zapamatování si jazyka či umožnění zůstat trvale přihlášen.Cookies sociálních sítí
Tyto cookies nám umožňují komfortně Vás propojit s Vaším profilem na sociálních sítích a například Vám umožnit sdílet produkty a služby s přáteli a rodinou.Personalizace obsahu
Tyto cookies nám umožní zobrazit Vám obsah a reklamy dle údajů, které jsou o Vás dostupné tak, abychom se co nejlépe strefili do Vašich potřeb. Jde zejména o to, jaký obsah jste si zobrazili, či na jakém zařízení na naše stránky přicházíte.Nepersonalizovaná reklama
Tyto cookies nám umožňují zobrazovat Vám obecnou reklamu na produkty a služby.Personalizovaná reklama
Díky těmto cookies Vám my a ?naši partneři? můžeme nabídnout relevantní produkty a služby na míru a to na základě Vašich nákupů, Vašeho chování a Vašich preferencí.Měření publika
Tyto cookies nám umožňují optimalizovat naše stránky pro Vaše komfortní používání a to na základě toho, jak je používáte. Cílem je zapamatovat si či předpokládat Vaše volby. Jde například o využívání funkcí, jejich umístění, chování na stránce.Cookies třetích stran
Tyto cookies jsou cookies třetích stran, přičemž Víc se o nich a o našich partnerech můžete dozvědět zde.Udělením souhlasu se zpracováním cookies budou na Váš přístroj, který k prohlížení webu používáte, nainstalovány výše uvedené cookies (kliknutím na tlačítko "Rozumím" obě kategorie, případně si můžete vybrat jen jednu z kategorií kliknutím na tlačítko "Nastavení"). Technické cookies instalujeme na Vaše zařízení vždy, tedy i bez Vašeho souhlasu, protože bez nich by náš web nefungoval.
Svůj souhlas se zpracováním cookies můžete odvolat. V souvislosti se zpracováním cookies ze strany naší společnosti máte dále práva na: přístup ke cookies, výmaz cookies, úpravu, doplnění a opravu cookies, omezení zpracování a právo podat stížnost k ÚOOÚ. Více o Vašich právech.
Ještě podrobnější informace o tom jak cookies zpracováváme naleznete v našich Podmínkách ochrany os. údajů.