Zdravím, chtěl bych se otevřeně zeptat, jak se Alza staví k aktuálnímu silnému tématu s problémy u hoření kabeláže a konektoru u RTX 4090 ? (různých výrobců) - Věřím že to mnoho zákazníků zajímá... Nebude problém s reklamací ? Jak se to bude řešit ? Konkurenční e-shop mi odpověděl, že v případě že konektor zákazník ohne (což ale nelze jinak zapojit, při vložení do slotu!) tak se jedná o mechanické zapříčinění, ze strany zákazníka a záruka se na spálenou kartu, ani zbytek komponentu nevztahuje! --- Na internetu jsem našel že by neměl být problém s konektorem, pokud se kabeláž ohne nejméně 35mm od konektoru, nicméně, jsem značné množství fotografii a taky že konektor zahořel i na straně zdroje... Proto mě zajímá stanovisko Alzy, jako prodejce tohoto hardware, zda o problému ví, má již nachystané řešení, popřípadě, zda jedna s dodavateli o kvalitnější kabeláži redukce a následnému doručení všem zákazníkům kteří již tyto karty zakoupili, aby nedošlo k ohrožení na majetku, nebo hůře.
