Takže já si 15.9. dělám volno, abych přesně ve 14:00 předobjednala nový mobil, schválně si vyberu alzu, která se jeví jako profesionální prodejce. Ale... Už od začátku jeden problém za druhým, objednáno 14:05, objednávka ale zpracována až 14:55 a "zařazena" do nějakého pěkně nesmyslného pořadníku, který ani nejsou schopni správně zajistit a posílat podle něj. Jak je potom jinak možné, že lidi, kteří objednali až po 10 dnech, získali mobily daleko dříve...Takže prosím, po tom, co jsem čekala víc než dva týdny od PŘEDobjednávky, musím dnes objednat přímo z applu, čekat další měsíc a tady jsem uvolnila místo dalším lidem, kteří mají asi více trpělivosti s tímhle brutálně neprofesionálním přístupem než já, protože po 2 telefonátech na infolinku a žádné normální odpovědi (v datartu jsou alespoň schopni říct, kolik lidí je v pořadníku před vámi) jsem zvolila alzu naposledy.
Takže já si 15.9. dělám volno, abych přesně ve 14:00 předobjednala nový mobil, schválně si vyberu alzu, která se jeví jako profesionální prodejce. Ale... Už od začátku jeden problém za druhým, objednáno 14:05, objednávka ale zpracována až 14:55 a "zařazena" do nějakého pěkně nesmyslného pořadníku, který ani nejsou schopni správně zajistit a posílat podle něj. Jak je potom jinak možné, že lidi, kteří objednali až po 10 dnech, získali mobily daleko dříve...Takže prosím, po tom, co jsem čekala víc než dva týdny od PŘEDobjednávky, musím dnes objednat přímo z applu, čekat další měsíc a tady jsem uvolnila místo dalším lidem, kteří mají asi více trpělivosti s tímhle brutálně neprofesionálním přístupem než já, protože po 2 telefonátech na infolinku a žádné normální odpovědi (v datartu jsou alespoň schopni říct, kolik lidí je v pořadníku před vámi) jsem zvolila alzu naposledy.