Autosedačky 9-36 kg recenze a testy

Alza Test Reklamovanost
Alza Test Prodejnost
Alza Test Akční cena

Autosedačky 9-36 kg – výsledek testu

Výsledkem jsou autosedačky 9-36 kg v několika cenových hladinách:

Co je to Alza test

Stovky kategorií, tisíce výrobků, miliony podrobností a uživatelských recenzí na autosedačky 9-36 kg. Jak se v tom všem zorientovat? Vyzkoušejte náš Alza Test, který zaručuje objektivní výběr na základě zákaznických zkušeností. Údaje, na základě kterých autosedačky 9-36 kg řadí vycházejí čistě z dat a zpětné vazby skutečných lidí, kteří produkty zakoupili.

86 položek
JOIE Trillo Shield Ember 9–36 kg
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje systém isofix bez základny, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II a skupina III (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 3bodový pás, instalace ve směru jízdy, nastavitelná poloha opěrek a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 5,9 kg, barva černá

4 389,- bez DPH 3 817,-
1 ks
Můžete mít dnes od 9:30
Objednací kód: BABY10786
Britax Römer Evolva 123 SL SICT - Grey Marble, 2019 - Autosedačka
Varianty
Britax Römer Evolva 123 SL SICT - Grey Marble, 2019
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje systém isofix se základnou, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II a skupina III (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 3bodový pás, instalace ve směru jízdy, naklápění sedačky do lehu, ochrana proti bočnímu nárazu, nastavitelná poloha opěrek, nastavitelný bezpečnostní pás a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 8,6 kg, barva šedá

6 690,- bez DPH 5 817,-
1 ks
Můžete mít dnes od 9:30
Objednací kód: BABY7910
Britax Römer Evolva 123 - Cosmos Black, 2019 - Autosedačka
Varianty
Britax Römer Evolva 123 - Cosmos Black, 2019
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje bezpečnostní pás, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II a skupina III (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 5bodový pás, instalace ve směru jízdy, naklápění sedačky do lehu, ochrana proti bočnímu nárazu a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 8 kg, barva černá

2 792 Kč se slevovým kódem  21ONADNES20
3 490,- bez DPH 3 035,-
1 ks
Ona dnes
Můžete mít dnes od 9:30
Objednací kód: BABY7898
Britax Römer Evolva 123 - Moonlight Blue, 2019 - Autosedačka
Varianty
Britax Römer Evolva 123 - Moonlight Blue, 2019
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje bezpečnostní pás, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II a skupina III (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 5bodový pás, instalace ve směru jízdy, naklápění sedačky do lehu, ochrana proti bočnímu nárazu a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 8 kg, barva modrá

2 792 Kč se slevovým kódem  21ONADNES20
3 490,- bez DPH 3 035,-
1 ks
Ona dnes
Můžete mít dnes od 9:30
Objednací kód: BABY7906
Petite&Mars Prime II ISOFIX Grey 9–36 kg - Autosedačka
Varianty
Petite&Mars Prime II ISOFIX Grey 9–36 kg
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje systém isofix se základnou, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II a skupina III (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 3bodový pás, instalace ve směru jízdy, naklápění sedačky do lehu, ochrana proti bočnímu nárazu, nastavitelná poloha opěrek a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 9 kg, barva šedá

4 499,- bez DPH 3 912,-
1 ks
Můžete mít ihned na prodejně Plzeň
Objednací kód: BABY7191
NANIA BeLine SP SKYLINE 9–36 kg Red - Autosedačka Varianty
NANIA BeLine SP SKYLINE 9–36 kg Red
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje bezpečnostní pás, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II, skupina III a skupina III (podsedáky) (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 5bodový pás, instalace ve směru jízdy, ochrana proti bočnímu nárazu, nastavitelná poloha opěrek, nastavitelný bezpečnostní pás a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 4,76 kg, barva červená

1 149,- bez DPH 999,-
1 ks
Můžete mít v úterý 26.10.
Objednací kód: BABY10558
NANIA BeLine SP SKYLINE 9–36 kg Blue - Autosedačka Varianty
NANIA BeLine SP SKYLINE 9–36 kg Blue
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje bezpečnostní pás, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II, skupina III a skupina III (podsedáky) (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 5bodový pás, instalace ve směru jízdy, ochrana proti bočnímu nárazu, nastavitelná poloha opěrek, nastavitelný bezpečnostní pás a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 4,76 kg, barva modrá

1 149,- bez DPH 999,-
1 ks
Můžete mít v úterý 26.10.
Objednací kód: BABY10559
Compass ANGUGU 9–36 kg - modrá - Autosedačka Varianty
Compass ANGUGU 9–36 kg - modrá
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje bezpečnostní pás, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II a skupina III (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 5bodový pás, instalace ve směru jízdy, nastavitelná poloha opěrek, nastavitelný bezpečnostní pás a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 4 kg, barva modrá

1 699,- bez DPH 1 477,-
1 ks
Můžete mít dnes od 9:30
Objednací kód: BABY7788
Compass ANGUGU 9–36 kg - červená - Autosedačka Varianty
Compass ANGUGU 9–36 kg - červená
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje bezpečnostní pás, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II a skupina III (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 5bodový pás, instalace ve směru jízdy, nastavitelná poloha opěrek, nastavitelný bezpečnostní pás a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 4 kg, barva červená

1 699,- bez DPH 1 477,-
1 ks
Můžete mít dnes od 9:30
Objednací kód: BABY7787
Britax Römer Evolva 123 SL SICT - Moonlight Blue, 2018 - Autosedačka Varianty
Britax Römer Evolva 123 SL SICT - Moonlight Blue, 2018
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje systém isofix se základnou, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II a skupina III (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 3bodový pás, instalace ve směru jízdy, naklápění sedačky do lehu, ochrana proti bočnímu nárazu, nastavitelná poloha opěrek a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 8,6 kg, barva modrá a šedá

5 390,- bez DPH 4 687,-
1 ks
Můžete mít dnes od 11:15
Objednací kód: BABY6549
Britax Römer Evolva 123 SL SICT - Blue Marble, 2018 - Autosedačka Varianty
Britax Römer Evolva 123 SL SICT - Blue Marble, 2018
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje bezpečnostní pás, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II a skupina III (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 3bodový pás, instalace ve směru jízdy, naklápění sedačky do lehu, ochrana proti bočnímu nárazu, nastavitelná poloha opěrek a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 8,6 kg, barva černá a šedá

6 390,- bez DPH 5 557,-
1 ks
Můžete mít dnes od 16:00
Objednací kód: BABY6548

-6% 6 390,-
6 006,- bez DPH 5 223,-
Můžete mít dnes od 9:30
Rozbaleno skladem
Objednací kód: BABY6548
Kinderkraft Comfort Up 9–36 kg navy - Autosedačka Varianty
Kinderkraft Comfort Up 9–36 kg navy
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje bezpečnostní pás, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II a skupina III (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 5bodový pás, instalace ve směru jízdy, ochrana proti bočnímu nárazu, nastavitelná poloha opěrek, nastavitelný bezpečnostní pás a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 4 kg, barva modrá

1 604,- bez DPH 1 395,-
1 ks
Můžete mít dnes od 9:30
Objednací kód: BABY9969
Kinderkraft Comfort Up 9–36 kg lime - Autosedačka Varianty
Kinderkraft Comfort Up 9–36 kg lime
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje bezpečnostní pás, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II a skupina III (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 5bodový pás, instalace ve směru jízdy, ochrana proti bočnímu nárazu, nastavitelná poloha opěrek, nastavitelný bezpečnostní pás a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 4 kg, barva zelená

1 569,- bez DPH 1 364,-
1 ks
Můžete mít dnes od 9:30
Objednací kód: BABY9968
Kinderkraft Comfort Up 9–36 kg pink - Autosedačka Varianty
Kinderkraft Comfort Up 9–36 kg pink
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje bezpečnostní pás, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II a skupina III (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 5bodový pás, instalace ve směru jízdy, ochrana proti bočnímu nárazu, nastavitelná poloha opěrek, nastavitelný bezpečnostní pás a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 4 kg, barva růžová

1 569,- bez DPH 1 364,-
1 ks
Objednací kód: BABY9970
Compass MED 9–36 kg - černá
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje bezpečnostní pás, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II a skupina III (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 5bodový pás, instalace ve směru jízdy, nastavitelná poloha opěrek, nastavitelný bezpečnostní pás a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 4 kg, barva černá

1 899,- bez DPH 1 651,-
1 ks
Můžete mít ihned na prodejně Ostrava
Objednací kód: BABY7595
NANIA BeLine SP 9–36 kg Luxe Frozen - Autosedačka Varianty
NANIA BeLine SP 9–36 kg Luxe Frozen
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje bezpečnostní pás, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II, skupina III a skupina III (podsedáky) (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 5bodový pás, instalace ve směru jízdy, ochrana proti bočnímu nárazu, nastavitelná poloha opěrek, nastavitelný bezpečnostní pás a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 4,76 kg, barva fialová

1 690,- bez DPH 1 470,-
1 ks
Můžete mít v úterý 26.10.
Skladem 2 ks u partnera
Objednací kód: BABY10550
NANIA BeLine SP 9–36 kg Disney Cars - Autosedačka
Varianty
NANIA BeLine SP 9–36 kg Disney Cars

-10% 1 490,-
1 347,- bez DPH 1 171,-
1 ks
Můžete mít v úterý 26.10.
Objednací kód: BABY10548
Kinderkraft SAFETY–FIX Isofix Black 9–36 kg 2019 - Autosedačka
Varianty
Kinderkraft SAFETY–FIX Isofix Black 9–36 kg 2019
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje systém isofix se základnou, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II a skupina III (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 5bodový pás, instalace ve směru jízdy, ochrana proti bočnímu nárazu, nastavitelná poloha opěrek a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 7 kg, barva černá a šedá

2 899,- bez DPH 2 521,-
1 ks
Můžete mít dnes od 11:15
Objednací kód: BABY11480
Zopa Encore i-Size Black - Autosedačka
Varianty
Zopa Encore i-Size Black
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje systém isofix se základnou, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II a skupina III (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 5bodový pás, instalace ve směru jízdy, ochrana proti bočnímu nárazu, nastavitelný bezpečnostní pás, snímatelný (pratelný) potah a polohovací, hmotnost 11 kg, barva černá

4 392 Kč se slevovým kódem  21ONADNES20
5 490,- bez DPH 4 774,-
1 ks
Ona dnes
Můžete mít dnes od 9:30
Objednací kód: BABY17248
JOIE Bold ember 9–36 kg - Autosedačka Varianty
JOIE Bold ember 9–36 kg
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje systém isofix se základnou, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II a skupina III (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 3bodový pás, instalace ve směru jízdy, držák na nápoje, ochrana proti bočnímu nárazu a nastavitelná poloha opěrek, hmotnost 12,9 kg, barva černá

6 389,- bez DPH 5 556,-
1 ks
Můžete mít dnes od 9:30
Objednací kód: BABY10755
KINDERKRAFT Safety-Fix (9-36 kg) Isofix Autosedačka – Black/Grey
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje systém isofix se základnou, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II a skupina III (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 5bodový pás, instalace ve směru jízdy, ochrana proti bočnímu nárazu, nastavitelný bezpečnostní pás a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 7 kg, barva černá a šedá

2 799,- bez DPH 2 434,-
1 ks
Můžete mít ihned na prodejně Kladno
Objednací kód: BABY13557
JOIE Bold slate 9–36 kg - Autosedačka Varianty
JOIE Bold slate 9–36 kg
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje systém isofix se základnou, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II a skupina III (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 3bodový pás, instalace ve směru jízdy, držák na nápoje, ochrana proti bočnímu nárazu a nastavitelná poloha opěrek, hmotnost 12,9 kg, barva šedá

6 389,- bez DPH 5 556,-
1 ks
Můžete mít dnes od 9:30
Objednací kód: BABY10756
NANIA BeLine SP Luxe 9–36 kg Minnie - Autosedačka
Varianty
NANIA BeLine SP Luxe 9–36 kg Minnie
Autosedačka pro děti o hmotnosti 9-36 kg, upevnění sedačky zajišťuje bezpečnostní pás, autosedačka je bezpečnostní skupina I, skupina II, skupina III a skupina III (podsedáky) (dle evropských norem ECE), zabezpečení dítěte zajišťuje 5bodový pás, instalace ve směru jízdy, ochrana proti bočnímu nárazu, nastavitelná poloha opěrek, nastavitelný bezpečnostní pás a snímatelný (pratelný) potah, hmotnost 4,76 kg, barva černá a růžová

-10% 1 690,-
1 522,- bez DPH 1 323,-
1 ks
Můžete mít v úterý 26.10.
Objednací kód: BABY10561
autosedačkaPovinnost autosedačky a podsedáku v autě Povinnost autosedačky je jasně vymezena zákonem, který také stanovuje pravidla používání autosedaček a...
Zajímalo nás, jak dopadlo v roce 2021 testování dětských autosedaček, a která autosedačka pro konkrétní...
Preeklampsie je závažné onemocnění způsobující až 20 % předčasných porodů. Týká se výhradně těhotných žen...
autosedačkaAutosedačka Avionaut Aerofix 2019 (RECENZE) Autosedačka Aerofix je určena pro děti mezi 9 až 18 kilogramy, v čemž se pohybují oba dva moji kluci...
Autosedačkou to pouze začíná. Cesta k tomu, aby dítě v autě vydrželo i několik hodin, vede přes...
Plánujete miminko? Pak vás určitě bude zajímat, jak a od kdy se těhotenství počítá a co se s vaším tělem...
Více článků Všechny články

Zadejte název zboží

Poznámka (odkaz, PartNumber apod.):

Podívejte se na produkty seřazené podle ceny od nejlevnějšího v kategorii levné autosedačky 9-36 kg Produkty seřazené od nejdražšího po nejlevnější hledejte v kategorii nejdražší autosedačky 9-36 kg Zboží seřazené dle prodejnosti od nejvíce po nejméně prodávané najde v kategorii nejprodávanější, nejlepší autosedačky 9-36 kg Produkty řazené dle hodnocení uživatelů od nejlepšího najdete v autosedačky 9-36 kg recenze

Výhodné pořízení elektroniky bez provozních starostí.

Tisíce produktů ihned k odběru na našich pobočkách.

Rozbalené, zánovní a použité zboží